Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Apabila Sultan Melaka Bersuara...

Apabila Sultan Melaka Bersuara...
Raja Noor Jan Shah mendakwa dirinya Sultan Melaka yang sah


Dengan ini saya mencabar mana mana pihak yang terlebih bijak tentang bidang kehakiman untuk membuat dakwaan melalui undang undang agar saya di dakwa kerana kononnya di beberapa blog dan website yang hangat diperkatakan baru baru ini tentang sijil ICJ itu palsu dan hakim juga tiada dalam senarai kehakiman .Justeru itu , saya mencabar mana mana pihak yang merasakan mereka benar untuk mendakwa saya dan memfailkan saman kepada saya jika bukti anda anda semua cukup kuat .. ini merupakan suatu cabaran kerana saya pelik sehingga kehari ini Yang Dipertuan Agong Malaysia , Majlis Raja Raja ..atau badan kehakiman negara tidak menidakkan serta mengeluarkan kenyataan yang surat ICJ itu palsu tetapi ada hakim hakim internet pula yang terlebih pandai sehingga memutarbelitkan fakta dan mereka reka maklumat untuk menghasut orang lain agar membenci..ini merupakan satu cabaran ..kalau anda benar, tolong buktikan ..jangan jadi hakim internet.




Apabila Sultan Melaka Bersuara...

Apabila Sultan Melaka Bersuara...

Apabila Sultan Melaka Bersuara...

Apabila Sultan Melaka Bersuara...

Apabila Sultan Melaka Bersuara...

Apabila Sultan Melaka Bersuara...

Apabila Sultan Melaka Bersuara...

Apabila Sultan Melaka Bersuara...




4 comments:

fuiyooo :O
dia marah lah.......

10 January 2014 at 20:56 comment-delete

bila sultan bersuara...........

10 January 2014 at 20:57 comment-delete

motif dia?
bila sultan berbicara,, :P

10 January 2014 at 21:08 comment-delete

Bukan marah la, MURKAAA!! Dah pergi main jejauh....BETA nak BERADU ni, baru lepas SANTAP la katakan. Bangun kang baru la BERSIRAM pulak....zzzzz!

Anonymous
11 January 2014 at 17:06 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ