Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Mitos-Mitos Menarik Tentang Mr. P

Mitos-Mitos Menarik Tentang Mr. P


Salah satu bahagian tubuh laki-laki yang memiliki daya tarik yang cukup besar pada wanita adalah Mr. P. Selain menjadi organ seksual yang berperanan penting dalam seks serta memperoleh keturunan, Mr. P juga menjadi sebuah kateria khusus yang difikirkan oleh seorang wanita ketika mencari pasangan. Sebenarnya Ida pun baru tahu haha. Menurut divinecaroline.com di bawah adalah mitos-mitos yang sering bermain di fikiran seorang wanita.

Ada beberapa mitos menarik tentang Mr. P yang mungkin belum pernah anda dengar sebelumnya. Bila anda tertarik untuk melihat kesalahpahaman publik tentang Mr. P, berikut ini beberapa mitos yang sangat menarik untuk diketahui

Kaki dan Mr. P
Salah satu mitos tentang Mr. P yang hingga kini masih banyak dipercayai adalah lelaki yang memiliki ukuran kaki yang besar biasanya juga memiliki Mr. P yang juga besar. Faktanya, tidak ada hubungannya. Memiliki kaki yang besar tidak semestinya Mr. P juga besar. Ini adalah pemikiran yang salah!

Tinggi Badan dan Mr. P
Memiliki pasangan yang bertubuh tinggi tentunya membuat anda merasa bangga. Namun, bukan bererti tinggi badan memiliki hubungan dengan ukuran Mr. P. Jangan biarkan tinggi badan seorang lelaki menjadi bandingan ukur organ seksualnya. Ternyata ia meleset sama sekali.

Buah Halkum
Salah satu tanda yang membedakan seorang laki-laki dari wanita adalah buah halkum. Namun, menurut divinecaroline.com, meski mempunyai buah halkum memberikan seseorang lelaki itu memiliki suara yang besar dan maskulin, bukan bererti ukuran Mr. P ditandai dengan besar buah halkum ataupun suaranya...


Betul tak lelaki?
Cukuplah pelajaran kita buat kali ini..... layan jerrrrrr hahahahaha


4 comments:

betul........kemukakan bukti lain pula ye penulis yang budiman.

4 February 2014 at 19:05 comment-delete

klu nak tgk panjang pendek , tgk pada jarinya tangannya ... hah kan dpt ilmu tambahan ... hahahaaa

4 February 2014 at 23:34 comment-delete

terkedu sekejap membaca entri ini

Luangkan sedikit masa untuk vote blog acik yang tercalon bagi favorite lifestyle blog Cara vote di sini

5 February 2014 at 00:14 comment-delete

betul tu ida..itu semua mitos jer..hahaha

Regards,
-Strider-

5 February 2014 at 14:31 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ