Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Page Haramkan TMJ & JDT Mula Wujud Di Facebook

Page Haramkan TMJ & JDT Mula Wujud Di Facebook


Insiden Larkin Tunnel Havoc telah memaksa supaya page HARAMKAN TMJ & JDT DALAM BOLA SEPAK MALAYSIA ini wujud di facebook pada hari ini (02/02/2014)... Hahaha macam-macam!!! Klik sini

Namun begitu para penyokong JDT diminta beramai-ramai untuk membuat laporan terhadap page ini hehe

Page Haramkan TMJ & JDT Mula Wujud Di Facebook


Kisah #LarkinTunnelHavoc telah diulas panjang lebar oleh Astro Arena dan juga hampir kesemua siaran berita hari ini.

Di dada-dada akhbar, di portal-portal berita atas talian, yang lebih hebat ulasan dengan otak oleh pengkritik-pengkritik sukan tidak berbayar dilaman sosial.

Ada laporan menyebut tentang insiden seorang 'pegawai tertinggi JDT' yang terlibat dalam insiden ini, namun takde satu laporan pun menjelaskan siapa 'pegawai tertinggi JDT' tersebut.

Ramai pemerhati menunggu kenyataan rasmi dari 'mangsa' seorang pemain import dan staf kejurulatihan T-Team, namun tiada satu kenyataan pun keluar.

Selain itu, tiada satu laporan pun dapat menghuraikan atas sebab apa pertengkaran mulut antara head coach JDT dan staf kejurulatihan TTeam boleh tercetus sehinggakan melibatkan beberapa pemain import kedua-dua pasukan.

Lagi menghairankan kenapa pergeseran ini hanya melibat semua jurulatih/pemain asing, adakah jurulatih/pemain tempatan sudah cukup profesional ataupun bengap tak paham sepatah haram pun yang jurulatih/import ni duk cakap?

Terowong ke bilik persalinan di Larkin ni memang berhantu, mengikut kisah orang lama-lama, dulu pernah terjadi peristiwa pengadil tak dapat melalui terowong tersebut tanpa alasan yang jelas.

Laporan tentang #LarkinTunnelHavoc ini nampaknya telah dimonopoli oleh Astro Arena selaku media rasmi namun sayangnya laporan masih lagi samar-samar. Padahal assistant coach T-Team Azlan Johar yang juga bekas komentator Arena turut terlibat dalam insiden di dalam terowong itu.


5 comments:

Ishh apa JDT ni...buat malu org johor jek...xnak lah mengaku org johor hehe...

3 February 2014 at 01:26 comment-delete

tulah...siapa yang bersalah...tunggu apa yang berlaku seterusnya...yang penting jangan memalukan area suka bolasepak Malaysia je...mungkin ada sebab tertentu kan...

3 February 2014 at 08:23 comment-delete

entah apa2 kan?huhu

3 February 2014 at 12:14 comment-delete

saya tak faham lah dgn apa yg berlaku ni cik Ida.
nak tengok video paham2 aje la line tenet macam mane..
huhuhu..

3 February 2014 at 18:29 comment-delete

Bodoh nye jdt.baru nak up.dah belagak.

Anonymous
15 February 2014 at 21:46 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ