Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Posisi Seks Yang Berbahaya Bagi Lelaki

Posisi Seks Yang Berbahaya Bagi Lelaki


Mungkin Informasi ini berguna untuk anda... yang Ida cedok dari womenshappiness.com. Minta maaf jika translate bahasa yang tunggang langgang :)

Melakukan seks dengan berbagai macam gaya boleh menjadi suatu kesalahan besar. Yang lebih mengejutkan adalah lelaki boleh mengalami kematian ketika sedang melakukan seks.... Haha tak tahu!!!

Gaya bercinta yang berlebihan atau terlalu bersemangat boleh membuat anda terlalu bernafsu saat melakukan seks bersama pasangan sehingga tidak memperdulikan tentang keselamatan sendiri. Berdasarkan laman womenshappiness.com ada lima posisi seks yang jika salah dilakukan boleh mendatangkan masalah besar!

(Tak tahu apa bendanya ni, mungkin orang yang dah kahwin jer tahu)

1. The Triple Lindy
Kekuatan lelaki yang jauh lebih besar dari wanita memang berguna untuk menampung wanita saat melakukan posisi ini. Tapi senario berikut boleh terjadi: ketika lelaki menjatuhkan wanita, wanita boleh pengsan dan vagina pun merobek penis. Akan lebih baik jika saat melakukan posisi ini anda berpegangan pada sesuatu.

2. The London Bridge
Tekanan yang diterima lelaki dari wanita membuat pergelangan tangan dan kaki tertarik. Cedera pada pinggul juga boleh terjadi.

3. The Pair of Tongs
Beban yang diterima oleh lelaki pada lengan kiri boleh mengakibatkan tertariknya otot-otot lelaki. Kalau anda tetap bertahan pada posisi ini disarankan tidak melebihi dari lima menit.

4. The Body Builder
Walaupun terdengar sederhana, tapi kelenjar keringat wanita pada punggung boleh membuat salah satu pasangan jatuh. Yang terjadi kemudian adalah penis boleh tertekuk ke arah yang salah.

5. The Inclined Leg
Jika pihak wanita bergoyang atau jatuh maka penis lelaki boleh robek. Meski boleh kembali ke posisi semula hal ini tetaplah berbahaya terutama kerana pada saat melakukan seks penis sedang melakukan ereksi.

Oleh: Hening


2 comments:

erm..:)

3 February 2014 at 14:44 comment-delete

sex are real PAIN, more pain more love...

3 February 2014 at 16:21 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ