Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Agnes Monica Sengaja Tayang Payudara?




Penyanyi popular Indonesia, Agnes Monica dilanda kontroversi apabila ada pihak mendakwa pakaiannya terlondeh sehingga payudaranya kelihatan ketika sedang menjalani penggambaran video muzik bersama seorang penyanyi Amerika Syarikat.

Agnes yang ditemui pihak media menafikan dakwaan tersebut dan menjelaskan ia tidak benar sama sekali dan enggan mengulas lanjut mengenai isu panas itu.

Insiden pakaian terlucut ini mula bertebaran luas di sosial media apabila ada pihak menyatakan pakaian Agnes terlondeh dalam klip video muzik "Coke Bottle" yang digandingkan bersama penyanyi Timbaland.

Menurut media antarabangsa, klip video yang mula dimuat naik pada 1 April itu menarik perhatian umum apabila Agnes berpakaian seksi dengan memakai seluar yang kelihatatan seperti lampin.

"Jika orang melihatnya secara negatif, maka apa sahaja yang dilakukan turut menjadi negatif," ujar Agnes yang tidak mengendahkan dakwaan itu sekaligus menafikannya.


Jom layan video klip Coke Bottle di bawah






Nota: Nampak dah macam Miley Cyrus lak si Agnes Monica ni....lepas ni rasanya berbogel macam Miley Cyrus pun dia sanggup agaknya hehehe....



Baca juga di sini




1 comments:

oh my anges...hahaha..tapi takpe laa kalau dia nak tayang pun..dia bukan muslim,..tapi tengok gamtu macam kesian plak kat payudara dia..macam meronta-ronta nak keluar..hahaha

Regards,
-Strider-

11 April 2014 at 11:01 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ