Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Tweet Kononnya 8 Ulama Bermimpi Dajjal Sudah Muncul Adalah Palsu - Ustaz Kazim




Hari ini Ustaz Kazim menafikan bahawa beliau telah mengeluarkan tweet kononnya 8 orang ulama telah bermimpi bahawa dajjal telah pun muncul.

Twitter UstazKazimElias@ustzKazim bukanlah yg diuruskan oleh saya atau adminAlbarakah..Kenyataan ttg munculnya dajal dlm twitter tersebut bukan dr saya..ini adalah twitter palsu disamping puluhan laman fb yang lain yg menggunakan nama saya. Harap semua sahabat jgn terpedaya. jika ada kemusykilan sila hubungi 055260321 atau 0134288700 utk apa2 pengesahan.. Fb yg ini sahaja yg admin saya n saya yg uruskan.... Harap Maklum. 

Sila  Klik sini untuk terus masuk ke akaun fb Ustaz Kazim yang sebenar



Mengikut fb sebenar Ustaz Kazim akau yang di bawah ini juga adalah palsu







0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ