Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



SEPASANG KEKASIH MELAKUKAN AKSI MENGHISAP KEMALUAN DALAM BAS TERKANTOI





Kuantan 20/9/2014 - Polis menahan sepasang kekasih yang berkelakuan tidak senonoh di dalam sebuah bas ekspress yang dalam perjalanan dari Kuala Terengganu menuju Kuala Lumpur pagi semalam.

Ketua Polis Daerah Kuantan, ACP Abdul Aziz Sallah berkata, pihaknya menerima aduan berhubung kejadian itu daripada pemandu bas berkenaan kira-kira jam 2.01 pagi.

Pemandu tersebut mendapati pasangan yang berumur 20 tahun itu melakukan perkara tidak senonoh ditempat duduk penumpang ketika di Chendor melalui CCTV yang dipasangkan di dalam bas tersebut. Di dalam kejadian, pemandu tersebut  menyaksikan seorang perempuan melayu sedang menghisap kemaluan seorang lelaki melayu yang berada disebelahnya. Hasil pemeriksaan CCTV mendapati kejadian jelas dilakukan oleh pasangan tersebut selama 7 minit.   

Berikutan itu, pasangan yang merupakan pelajar Jurusan Diploma Perakaunan sebuah institusi pengajian tinggi awam Terengganu ditahan untuk di ambil keterangan.

Pasangan berkenaan yang sedang bercuti untuk mengulang kaji pelajaran, mengaku melakukan perbuatan itu. Jika sabit kesalahan boleh di dakwa di bawah Seksyen 294(a) Kanun Keseksaan. 


Nota: Gambar di atas hanya hiasan dari google.


0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ