Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



WAJAH TERBARU ADIK FIRDAUS YANG DITINGGALKAN DALAM BILIK DIPENUH SAMPAH DAN NAJIS




Masih ingat  tak lagi dengan adik Firdaus yang ditinggalkan oleh ibunya di sebuah bilik yang penuh sampah sarap serta najis? Mesti ramai yang masih ingatkan. Berbeza sungguh rupa adik Firdaus sekarang. Kalau dulu kurus kering, kini comel sangat-sangat. Beliau yang datang ke Mahkamah Sesyen Seremban sempena perbicaraan ibunya Lola, kelihatan sangat ceria ditemani pengasuh beliau.



SEREMBAN, 5/11/2014 - Perbicaraan kes Lolanopita Mohd Sadi, 40, sepatutnya berlangsung di Mahkamah Sesyen Seremban, pada pagi ini tidak dijalankan berikutan tertuduh mengubah fikiran untuk mengaku bersalah.

Lolanopita membuat pengakuan itu di hadapan Hakim Kamarudin Kamsun, selepas mendengar dan memahami kedua-dua pertuduhan dibacakan terhadapnya.

Mahkamah kemudian menetapkan 17 November depan untuk hujahan mitigasi pihak pembelaan dan penetapan hukuman.

Kes dikendalikan oleh Ketua Unit Pendakwaan Negeri Sembilan, Ahmad Terrirudin Mohd Salleh.

Untuk rekod, 27 Jun lalu, Lolanopita dihadapkan ke mahkamah selepas didakwa dengan sengaja mengabaikan anaknya, Muhammad Firdaus Dullah, 15, melalui cara yang mungkin menyebabkannya mengalami kecederaan fizikal atau emosi.

Wanita itu dituduh melakukan perbuatan tersebut antara Januari hingga 21 Jun lalu, di sebuah bilik di Blok 15-1-9 Flat Taman Semarak, Nilai, dekat sini, kira-kira jam 2.30 pagi.




1 comments:

salam....semoga sejahtera selalu...
Dah masukan dalam bloglist atas nama Ida Syuhada
Wassalam.

Jom pi sarapan pastu gi pasar tani...ok tak !

8 November 2014 at 07:45 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ