Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



KEKEJAMAN BASHAR ASSAD TERHADAP RAKYAT SYRIA








Rakyat Syria di Hayy Sukkari,Aleppo turun ke jalanan sebagai bantahan terhadap campurtangan Russia di bumi Shaam semalm Jumaat 2/10/2015.

Russia sejak beberapa hari lepas begitu bersungguh-sungguh menyerang rakyat Syria yang tidak pernah mengganggu hidup mereka. Hasbunallahu wa ni'mal wakeel.




Russian forces at Latakia base.
32 fighters
16 helicopters
9 tanks
And 2 deffense systems.



Kapalterbang Russia menghantar 'hadiah istimewa' kepada kawasan pasar di Hayyu al-Bab di Aleppo semalam 2/10/2015. Bashaar dan sekutu-sekutunya semakin menggila membunuh rakyat Syria yang tidak berdosa.




Hasbunallahu wa ni'mal wakeel.. Inilah apa yang ditinggalkan oleh Russia setelah mereka mengebom rakyat Syria yang tidak berdosa..




Korea Utara baru sahaja mengumumkn penyertaannya di dalam pakatan bersama Iran dan Russia bagi menyerang rakyat Syria 2/10/2015. Ya Allah! Kami mohon Kau kuatkan saudara-saudara kami di sana! Lemahnya kami kerana tidak mampu menyekat kemasukan puak-puak durjana ini.










Anak-anak Syria yang kehilangan tempat bergantung...






Gambar-gambar yang baru bocor tentang tahanan Bashaar yang terdiri dari kalangan kanak-kanak. Mati akibat penderaan yang teramat. Syurgalah bagimu.



Buat pertama kalinya solat Jumaat di wilayah Homs telah dibatalkan diseluruh daerah ini . Ini adalah ekoran daripada serangan dari tentera Russia yang bertubi - tubi di kawasan ini .

Sumber dari Mahkamah Tinggi Syariah Wilayah Homs menyatakan arahan bagi pembatalan solat Jumaat dan Zohor di laungkan melalui Maazin . Ketakutan rakyat Syria semakin meningkat dengan campur tangan Russia. Hasbunallahu wa ni'mal wakeel.






Lihatlah dunia..!!! Inilah teroris yang dimaksudkan oleh Basyar, Iran, Hezbollah, Russia, China, Israel dan Barat.



Hasbunallahu wa ni'mal wakeel.. Admin kehilangan kata-kata, kelu lidah untuk berkata melihat imej ini. Si abang umurnya baru menjangkau barangkali 4 tahun sudah mempunyai keberanian dan naluri untuk melindungi dan menyelamatkan adiknya ketika dentuman bom memecah gegendang telinga di Syria.



Hasbunallahu wa ni'mal wakeel.. Seorang ibu bersama anak-anaknya yang tercedera setelah kawasan tempat tinggal mereka diserang dengan peluru berpandu oleh tentera udara Russia semalam 1hb Oktober, 2015.




Hasbunallahu wa ni'mal wakeel..
Gambar dari Pengkalan Uadara Tentera di Humaimeem, Latakia yang kini di bawah kawalan tentera Russia sepenuhnya. Kelihatan seorang anggota tentera Russia sedang menyediakan peluru berpandu S500 KAB Russian. Inilah di antara persenjataan yang digunakan untuk membunuh rakyat Sunni Syria yang tidak berdosa.





Manar baru berusia 1 bulan. Namun dia juga merupakan ancaman kepada Bashaar dan Putin. Manar berasal dari Rastan terbunuh dalam serangan kapalterbang Russia semalam 1/10/2015.





Baju anak kita kotor tertumpah air minumannya. Mulut anak kita comot kerana makanannya. Tetapi anak manis ini,Maha,comot baju dan mulutnya kerana darah tang mengalir akibat kecederaan yang dialaminya. Maha berasal dari Jisru Asyughur. Kampungnya diserang tentera Russia pada 1/10/2015 dan rumahnya hancur rebah ke bumi.



Hasbunallahu wa ni'mal wakeel...

Sabar ya sayang... Allah bersama kita tau sayang..Teruskan perjuanganmu saudaraku... Berpegang teguh pada akidahmu.... Hanya ini yang kami mampu..... Kami tetap bersamamu....


Mangsa  serangan kapalterbang Russia. Kali ini di Kafar Zita,Idlib. 1/10/2015.


Pakcik dan makcik ini ramai lagi yang tidak berdosa namun telah diserng dengan jahatnya oleh kapalterbang tentera Russia di bandar Ballion di pinggiran desa Idlib semalam 1/10/2015. Russia semakin menggila menyerang rakyat Syria atas nama perang suci dan membela Bashaar.





JisruAsyughur. 1/10/2015 - 5 orang telah mati syahid di Jisru Asyughur,Idlib sebentar tadi setelah kapalterbang Russia menyasarkan serangannya pada Masjid Onar ibnu Al-Khattab di sini.





Serangan dari tentera udara Russi di Reef Idlib pada 1/10/2015. Hasbunallahu wa ni'mal wakeel.


0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ