Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Aku Menulis Bukan Kerana Nama...


Aku Menulis Bukan Kerana Nama


ASsalamualaikum wbt...
Salam ceria buat rakan-rakan yang dirahmati Allah swt...

Aku berbelog bukan kerana aku ingin mencari teman hidup
Aku berbelog bukan kerana aku ingin popular
Aku berbelog bukan kerana aku ingin mencari cinta
Aku berbelog bukan kerana aku ingin ghibah ataupun menyebar fitnah..
Aku berbelog kerana aku ingin mencari ilmu
Aku berbelog kerana aku ingin menyebarkan ilmu
Aku berbelog kerana aku ingin menjalinkan ukhuwah yang telah lama hilang..
Dan Aku berbelog hanya kerana ALLAH AR-RAHMAN..

Akan datang suatu hari bila kematian menjemputku
Tinggallah segala apa yang aku tuliskan...
Inilah amal jariahku...
Yang baik datang ALLAH AR-RAHMAN
Yang buruk dari diriku sendiri...

Andai saja setiap yang membacanya berdoa untukku, Agar ALLAH AR-RAHMAN melimpahkan ampunan untukku, Serta memaafkan kekurangan, kekhilafan dan buruknya perbuatanku..

Dan seandainya ini entry terakhirku.. Dan seandainya esok dunia bukan untukku lagi..

Maafkan segala kesalahanku..


✔ Di belog punya 5000 teman,
✔ Di Sekolah punya 40 teman,
✔ Saat sulit ada 3 teman,
✔ Saat meninggal ada 2 teman,
✔ Di dalam kubur sendirian.

✔ Jangan hairan
✔ Beginilah kehidupan

Ya Rabb..... Sayangilah kami, Kerana tiada siapa lagi yang kami miliki selain Engkau ya Allaah. Semoga ALLAH Redha kepada kita semua.. Aamiin


6 comments:

Moga kita sama-sama terus berkongsi maklumat, pengalaman di alam maya ini. Betul tu, boleh dapat ramai kawan.

10 November 2013 at 07:24 comment-delete

Fiza pun sama seperti ida. Niat menulis untuk berkongsi ilmu dan selain menjalinkan hubungan persahabatan yang baik even di alam maya :)

10 November 2013 at 08:00 comment-delete

Insyallah....amin..niat mesti betul dan ikhlas.

10 November 2013 at 08:34 comment-delete

semoga kita berkongsi sesuatu yang bermanfaat..

10 November 2013 at 09:11 comment-delete

Insyaallah, apa yang dikongsikan bermanfaat.

10 November 2013 at 11:45 comment-delete

kongsikan perkara2 bermanfaat, insyaAllah, berblogging juga mungkin menjadi salah satu sumber pahala kita :)
kita tak tahu bila Allah akan jemput kita kembali padaNya, jadi kongsikan perkara2 yang baik, yang beri manfaat kepada orang lain juga :)

12 November 2013 at 02:46 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ