Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



GEMPAR!!! BENARKAH MH370 BERADA DI HONGKONG??




Sebenarnya berita MH370 berada di HongKong telah mula tersebar di dalam whatsapp sejak pertengahan Ogos lalu. Ada tiga laporan polis yang bersangkutan telah di buat di Batu Pahat bahawa seorang Hamba Allah ini telah mengaku melihat Kapten Zaharie bersama krew  serta pesawat MH370 berada di kawasan lapangan terbang Shek Kong Airfield, Hong Kong pada 12 dan 13 April yang lalu. Kehilangan MH370 dikesan pada 8 Mac 2014.  Saya tidak berani nak tulis panjang biarlah pihak polis yang jalankan siasatan. Jika benar ini adalah satu jenayah terancang tangkaplah segera dalangnya.

Segala teori air turn back yang diberitahu oleh Pegawai TUDM adalah satu pembohongan dan data inmarsat adalah tidak tepat sama sekali. Tujuan pembohongan ini untuk memperdaya Perdana Menteri, Menteri Pertahanan yang juga Pemangku Menteri Pengangkutan dan Kerajaan-Kerajaan Luar Negara.

Laporan itu juga dibuat supaya Kerajaan Malaysia, Australia dan China menghentikan pencarian di Lautan Hindi Selatan supaya tidak menanggung kerugian besar kerana kos pencarian yang tinggi yang tidak mendatangkan hasil yang diharapkan. Tindakan undang-undang mesti diambil terhadap juruterbang dan krew serta pegawai yang terlibat dalam membuat konspirasi sekiranya berlaku salah guna kuasa, tiada integriti dan rasuah. 

Nota: Saya tahu saya menanggung risiko yang amat besar mendedahkan laporan ini tetapi oleh kerana perasaan ingin tahu cerita di sebaliknya dan sememangnya saya tidak pernah berpuas hati dengan segala apa yang telah didedahkan oleh kerajaan berkenaan isu MH370 ini... seolah-olah ada satu cerita besar yang kerajaan sedang sembunyikan...Jika cerita laporan ini benar diharap pihak kerajaan / PDRM jalankanlah siasatan dengan terperinci supaya ada pembelaan terhadap mangsa dan juga keluarga MH370 yang terlibat.


1 comments:

td sy dpt wasap mengenai benda ni..versi lain plak..

26 August 2014 at 23:37 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ