Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Top Referall Bulan November Di PingJe.Org

Assalamualaikum wbt...
Salam ceria buat rakan-rakan yang dirahmati Allah swt.

Alhamdulillah, setelah 5 bulan bekerja keras untuk memajukan blog Cerita Ida (Ida berblog memang seawal Tahun 2011 tetapi tidak seaktif sekarang) Ida agak berpuas hati kerana blog Ida iaitu Cerita Ida @ Ida Syuhada mendapat tempat PingJe.org iaitu Laman Perkongsian Artikel Blogger Malaysia. Ida menyertai PingJe.org  seawal bulan Oktober 2013 dan pada bulan November 2013 Ida berjaya tersenarai sebagai salah seorang Top Referall bagi bulan tersebut. Sungguhnya Ida belum lagi tersenarai di dalam 20 Top Blogger (Ida hanya menduduki ranking ke 236) tetapi ini sudah memadai dan menjadi perangsang buat Ida supaya bekerja lebih keras lagi untuk berjaya serta mengekalkan kedudukan ini, InshaAllah. Sebenarnya di PingJe.org teramat sukar untuk kita mendapat tempat teratas kerana Top Referall dihitung melalui jumlah hits yang kita terima. 

Top Referall Bulan November Di PingJe.Org


Sementara itu di Laman perkongsian Artikel OhPingBlog.com pula, Ida berjaya menduduki CartaTop 5 User. Pada pendapat Ida di OhPingBlog.com lebih  mudah untuk menjadi Top User kerana ia dihitung melalui berapa banyak jumlah artikel yang kita hantar. Lagi banyak artikel lagi bagus dan lebih cerah untuk menjadi Top User.
  
Top Referall Bulan November Di PingJe.Org


Oh ya seperti yang anda tahu, blog Ida sekarang masih di dalam pengubahsuaian. Ida ingin memberi tahu awal-awal di sini berkemungkinan besar title blog Ida iaitu Cerita Ida @ Ida Syuhada akan ditukar kepada satu nama lain yang difikirkan lebih sesuai. Nantikan saja  ya - InshaAllah ;)



6 comments:

tahniah kak :)

heee, akan tunggu perubahan demi perubahan itu~

14 December 2013 at 12:53 comment-delete

congratulation ida...im sure ida mesti ade set personal goals untuk tahun 2014 nanti...btw, rasa suspen plak bila ida nak nak tukar nama blog..nanti jangan lupa update yer..takut terlepas pandang plak..hehe

Regards,
-Strider-

14 December 2013 at 13:32 comment-delete

Taniah.. juga !

Jemput juga di Pingblog.Net

14 December 2013 at 13:33 comment-delete

Hehe Terima kasih Ika

14 December 2013 at 13:49 comment-delete

Terima kasih...InshaAllah, diharap En Azlan pun begitu juga.

14 December 2013 at 13:50 comment-delete

Terima kasih kerana datang menjemput, InshaAllah akan ke sana

14 December 2013 at 13:52 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ