Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Gempar!! Ribuan Ikan Laut Dan Ketam Timbul Di Perairan Terengganu!!!



Ribuan ikan laut dan ketam terdampar di Perairan Terengganu pula!!- Rupanya kekecohan fenomena pelik membabitkan ikan laut berlumba-lumba melompat ke darat masih hangat diperkatakan orang ramai.

Kali ini, ianya dikatakan berlaku di Perairan Terengganu di mana bukan setakat ikan jenis lumba-lumba sahaja yang melompat ke darat malah semua jenis ikan laut lain termasuk juga ketam. Maklumat ini dihebahkan oleh seorang individu tidak dikenali menerusi laman Twitter dan disebarkan pula oleh portal Tengoktvonline sejam lepas di laman Facebook.


Sekeping gambar sekitar kawasan kejadian turut disertakan namun tidak begitu jelas dan kabur kerana faktor cuaca yang gelap dan keadaan pelantar yang bergoyang.

Selain gambar di atas, belum ada video yang dapat membuktikan dakwaan individu terbabit di laman sosial. Apapun, samada benar atau tidak maklumat ini, langkah berjaga-jaga harus diambil dari masa ke semasa.





4 comments:

allahuakbar........

25 December 2013 at 23:18 comment-delete

takut nya...

26 December 2013 at 00:08 comment-delete

mcm ada samting je.. kajian pon dah mengatakan selalu tabiat pelik haiwan akan disusuli dengan samting selepasnyer.. ish hati hati.. cuba berprasangka baik kali ni..

26 December 2013 at 00:21 comment-delete

ini memang satu kejadian yang pelik..tapi semalam rasanya tengok kat berita dorang kata xde kena mengena ngan tsunami..hurm...

Regards,
-Strider-

26 December 2013 at 14:13 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ