Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Hadiah Misteri Untuk Top Commentator Bulan Mei 2014

Assalamualaikum wbt dan salam ceria buat rakan-rakan yang dirahmati Allah swt.

Alhamdulillah sekali lagi Ida berminat dan berbesar hati untuk 'mencabut' bulan Mei 2014 untuk memilih seramai lima orang Top Commentator di Scripters ini kerana seperti yang pernah Ida umumkan sebelum ini hadiah misteri Top Commentator bukanlah dilakukan pada setiap bulan. Ida hanya memilih bulan-bulan tertentu sahaja mengikut mood Ida.

Ok, sedikit pengumuman bagi pemenang Top Commentator bulan April 2014, Ida memohon maaf kerana hadiah untuk anda masih belum Ida hantar. Kerana Ida percaya pemenang Top Commentator di bulan Mei 2014 ini adalah juga orang yang sama. Dan sekarang terbukti tiga orang pemenang adalah pemenang yang sama di bulan April. Harap anda dapat bersabar dan memaafkan Ida di atas kelewatan ini. 

Berikut adalah senarai 5 orang sebagai Top Commentator bulan Mei 2014 yang akan menerima hadiah misteri.

Hadiah Misteri Untuk Top Commentator Bulan Mei 2014






Sila klik untuk melawat serta berkenalan dengan blog mereka

Bagi pemenang baru iaitu Kak Perdu Cinta dan En Muhammad Haziq sila beri alamat serta no telefon di inbox  facebook Ida Syuhada (klik) atau di alamat emel iida_syuhada@yahoo.com.my atau akulahidaitu@gmail.com


Bagi rakan-rakan yang lain samada anda pemilik blog atau liked Scripters fan page di facebook ataupun ahli group Scripters di facebook ataupun rakan-rakan & follower facebook Ida Syuhada janganlah segan-segan untuk memberi pendapat anda di ruangan komen di blog ini banyak-banyak manalah tahu satu hari nanti nama anda di cabut sebagai pemenang di bulan pilihan Ida. Tetapi ingat sebarang komen anda adalah tanggungjawab anda. Dan jangan lupa juga untuk mengklik iklan-iklan yang dipaparkan.  Terima kasih.


3 comments:

wah wah tahniah yer sape yg dpt tu... :)

2 June 2014 at 22:38 comment-delete

Tahniah dan terima kasih daun keladi

tahniah all..:)

3 June 2014 at 09:11 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ