Kreatif Tak?

Menurut cerita motor ni milik seorang pakcik di Melaka. Kreatif kan?

Motor Serbaguna

Motor Serbaguna

7 comments:

Post a Comment

Dipaksa Dan Terpaksa Meliwat (18SX)

Dipaksa dan terpaksa meliwat?

Apa ni? Haishhhhhh!!!
Seorang jejaka tulen kalah dengan seorang pondan? Menurut cerita, si jejaka tulen ni telah di ugut supaya meliwat si pondan ni. Masalahnya bukan si pondan tu yang buat report polis tetapi si jejaka tulen tu yang buat...Entahlah... macam2 dunia sekarang. Pokok pangkal tepuk dada tanya selera iman.

Dipaksa Dan Terpaksa Meliwat
Klik pada imej untuk besar

10 comments:

Post a Comment

Ukiran Cinta

Kalau dulu2 cinta hanya terukir di hati, tetapi sekarang cinta terukir di mana2 bahagian/ruangan tubuh badan. Mereka membuat berbagai2 bentuk tatto bagi melambangkan cinta mereka.  Jika scroll ke bawah sekali dan lihat satu gambar burung dan sangkar...agaknya memberi makna serta gambaran "Aku sekarang bebas dari cinta!"... Hahahaha Jom layannnn....

Ukiran Cinta


11 comments:

Post a Comment

Melancong Ke Glasgow, Scotland

Assalamualaikum wbt..

Jom melancong....

Distinasi perlancongan pilihan Ida adalah Scotland yang terletak di utara England. Banyak bandar2 menarik dan cantik di sana seperti Edinbrugh, St Andrews. Aberdeen, Melrose, Glasgow dan banyak lagi. Di sana juga terdapat bandar bernama Perth, bukan Perth Australia ya... ;) Bandar pilihan Ida adalah Glasgow.

GLASGOW merupakan sebuah bandar terbesar di Scotland yang terletak dipinggir Sungai Clyde. Banyak pemandangan menarik serta mengasyikkan. Bangunan2 lama  klasik yang cantik dan menarik masih tersergam gagah dan terjaga rapi disamping bangunan2 baru sesuai dengan era permodenan. Glasgow sesuai dijadikan destinasi percutian/perlancongan mahupun berbulan madu. Bagi yang beragama Islam, tidak perlu bimbang kerana ada banyak masjid di dirikan di sana. Peringatan: untuk bershoping di sana hanya dihadkan sehingga jam 6.00 petang kerana selepas itu Mall2 pusat membeli belah akan ditutup untuk memberi laluan kepada pub2, kelab malam serta kasino yang beroperasi disebelah malam. 

Jom kita layan gambar2 cantik sekitar bandaraya Glasgow ini. Pengalaman bercuti pasti mengasikkan dan tersimpan rapi dalam memori indah.


Salah sebuah Masjid di Bandar Glasgow





5 comments:

Post a Comment

Pasti Pecah dan Meletup2 nanti....Tungguuuu!!!!



USTAZ MU TUNGGU AKU DATANG (OFFCIAL TRAILER)

"Sape suruh ko pakai kopiah ni?" 
"Kalau saya pakai tudung hancur hati mak saya tengok tuan.."

Hahaha kelakar giler filem ni... gandingan kumpulan Shiro dan Ustaz Azhar Idrus yang selamba dan bersahaja.....tak sabar nak tunggu 28hb November 2013, pasti meletup2 di pawagam nanti...

Cayalah Mr. David Teo yang sentiasa sokong filem melayu!!! Sepatutnya beliau dah lama dapat gelaran 'datuk' kerana usaha gigihnya yang selama ini memartabatkan industri filem melayu.

Tetapi apakah kita pernah ingat?

Mr. David Teo dikatakan pernah menolak gelaran datuk pada tahun 2011/2012 dengan alasan  
"Kalau kita sudah dapat itu kita kena kerja kuat. Bukan mau pergi mintak sumbangan saja. Kita kena fikir apa sumbangan kita pada negara" - David Teo - (sumber)

Begitu merendah diri Mr. David Teo. Agak menakjubkan apabila seorang yg hebat di dunia layar dan boleh dikatakan seorang yang berjaya, BEGITU MERENDAH DIRI DAN PRIHATIN TERHADAP NEGARA!

7 comments:

Post a Comment



Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ