Tanda-Tanda Tubuh Kurang Seks

Tanda-Tanda Tubuh Kurang Seks
Gambar hiasan


Seks merupakan keperluan tubuh seperti halnya makan dan juga tidur. Bila masanya perlu tidur tubuh memberikan isyarat mengantuk dan perlu makan dengan isyarat lapar, maka ada juga isyarat-isyarat yang menunjukkan bahawa tubuh anda memerlukan seks.

Seks merupakan keperluan hidup manusia, iaitu untuk membiak dan kecenderungan bersosial (dengan pasangan). Ada banyak manfaat kesihatan yang diperoleh dengan rutin berkaitan seks, salah satunya mengurangkan stres dan meningkatkan sistem kekebalan tubuh.

0 comments:

Post a Comment

Kegunaan Sebenar Vibrator (Dildo)

Kegunaan Sebenar Vibrator (Dildo)


Semestinya anda semua sedia maklum akan kegunaan vibrator. Kalau sebut je pasti anda akan kaitkan dengan alat untuk seks. Tetapi cuba anda baca artikel di bawah ni kegunaan sebenar alat yang menyerupai vibrator ini iaitu untuk mengurut badan. So lepas ini kalau anda nampak orang atau pun kawan-kawan anda beli vibrator ni anda janganlah salah anggap ok! 

Kegunaan Sebenar Vibrator (Dildo)

8 comments:

Post a Comment

Rahsia Wanita Yang HARAM Diketahui Oleh LELAKI


Biar gambar saja berbicara ;)

Rahsia Wanita Yang HARAM Diketahui Oleh LELAKI

Rahsia Wanita Yang HARAM Diketahui Oleh LELAKI


7 comments:

Post a Comment

Jom Tengok BERMUDA ISLAND

Selama ini kita hanya didedahkan dan membaca tentang misteri2 Segitiga Bermuda. Tentang segala macam kajian konspirasi dunia yang ditulis oleh Harun Yahya, Ibnu Yusof Yacob dan yang lain2 berkenaan dengan kaitan Dajal dan Segitiga Bermuda. Malah ramai pengkaji konspirasi dunia, menyatakan bahawa dajal akan muncul di kawasan ini...Banyak yang Ida baca, dajal akan muncul di Segitiga Bermuda bukan di pulau Bermuda... macam mana tu erkk? Apakah dajjal akan muncul dari laut? Atau apakah dajal akan muncul di kawasan yang membentuk Segitiga iaitu Miami, Bermuda dan Puerto Rico? Wallahualam.



Dan sekarang Ida nak bawa anda semua 'tengok' apa yang ada di pulau Bermuda tersebut. Ida hanya suruh 'tengok' saja ya...bukan suruh anda pergi melawat ya, bukan apa...Ida bimbang, kalau2 nanti anda tak sempat sampai ke sana, takut hilang di kawasan segitiga tersebut hehehe...kalau anda sempat sampai dan terus terpana melihat keasyikan pulau tersebut yang cantik dan nyaman takpe...manalah tahu nak bermastautin pulak di sana sementara timbulnya dajal...hehehe (gurau jer)

5 comments:

Post a Comment

Terompet Israfil Mulai Ditiup? Misteri Suara Aneh Terdengar di Banyak Negara!!

Menyambut Kiamat, Terompet Sangkakala Malaikat Izrafil Akan Ditiup 3 Kali:
Tiupan Pertama: Nafkhatul faza’ (untuk menakutkan)
Tiupan Kedua: Nafkhatul sa’aq (untuk mematikan)
Tiupan Ketiga: Nafkhatul ba’ats (untuk menghidupkan kembali)

“Suara yang aneh telah terdengar di beberapa negara dan kota-kota dunia mulai pertengahan 2011 hingga kini, bahkan mungkin masih terdengar hingga bulan bulan-bulan berikutnya.

Jika anda masih ingat film Holywood “The War of The Worlds” yang dibintangi Tom Cruise, nah seperti itulah suaranya disaat kendaraan alien sedang membantai penduduk Bumi.




Suara ini  terdengar seperti suara kingkong atau terdengar seperti suara terompet besar yang sedang ditiup. Suara ini sangat misteri, kerana tak diketahui asalnya dan terdengar di banyak tempat di muka bumi.
Beberapa saksi mendengar suara aneh tersebut seperti berasal dari dalam Bumi, namun ada juga yang mengira suara aneh tersebut berasal dari langit. Tepatnya tiada orang yang mengetahui dengan pasti dari mana asal suara aneh, misteri dan seram tersebut.

Salah satu contoh suara yang terdengar di Vancouver, Canada



Suara misteri ini tidak hanya terdengar di beberapa kota, namun juga didengar dibanyak tempat di pelosok negara-negara di dunia. Berikut beberapa link video dari Youtube yang berhasil direkam oleh para saksi di negara-negara Eropah seperti di Barcelona:


4 comments:

Post a Comment

Jom Melawat Pulau Sipadan, Sabah


Pulau Sipadan ialah sebuah pulau lautan berhampiran dengan Semporna, sebuah bandar di pantai timur Sabah, Malaysia. Pulau Sipadan merupakan satu-satunya pulau samudera di Malaysia daripada batu kapur dengan ketinggian 600 meter dari dasar laut. Pulau Sipadan terkenal sebagai satu pilihan tempat bagi aktiviti menyelam skuba (scuba diving) antara yang terbaik di dunia.


Mengikut keputusan undian umum yang dikeluarkan oleh organisasi tunggal bagi pengundian 7 keajaiban terbaik dunia (New 7 Wonders of Nature votes commitee), Pulau Sipadan telah tersenarai antara 77 bentuk muka bumi yang ajaib dan terbaik dunia pada tahun berakhir Julai 2009. - Wikipedia

Kalau Ida tak salah, pulau ini pernah sama-sama dituntut oleh Malaysia dan Indonesia. Isu tersebut telah dibawa kepada Mahkamah Keadilan Antarabangsa. Dengan bukti yang disiapkan Malaysia dan dengan sokongan British, Mahkamah Keadilan Antarabangsa menyerahkan Pulau Sipadan kepada Malaysia bersama-sama dengan Pulau Ligitan pada Tahun 2003. Keputusan ini berdasarkan "penguasaan berkesan" (effective occupation) yang ditunjukkan oleh British dan ketiadaan tuntutan yang lebih baik.

Alam bawah laut Sipadan menawarkan kepada para penyelam pemandangan yang penuh dengan kehidupan marin seperti Barracuda, penyu, ikan, dan sebagainya. Warna-warna yang banyak dan bertukar ganti, birai, celah, batu rungkupan, gua besar dan cerombong yang menegak di bawah air yang dibentuk oleh pelbagai karang menanti untuk disaksikan oleh para penyelam yang ingin menikmati tempat selam yang menyeronokkan di dunia.

Pulau ini telah diwujudkan sebagai tempat perlindungan hidupan liar pada tahun 1933 dan persekitarannya yang asal telah dapat dikekalkan sehingga kini. - Ini adalah research Ida sebelum melawat Pulau Sipadan pada Disember 2012. Jom layan gambar-gambar Pulau Sipadan yang indah di bawah.

3 comments:

Post a Comment

Cuti Umum, Pengusaha Pusat Hiburan Tawar Pelacur Asing Di Selangor

Cuti Umum, Pengusaha Pusat Hiburan Tawar Pelacur Asing Di Selangor




Sempena cuti umum sambutan hari Krismas, ada pusat hiburan yang mengambil kesempatan bagi menarik perhatian pengunjung. Caranya, menawarkan khidmat seks menggunakan pelayan pelanggan atau gro warga asing. Dua pusat hiburan yang terletak di Jalan Pekan Baru, Klang, Selangor, antara yang diserbu pihak berkuasa malam tadi. Dan hasilnya 16 orang gro warga Vietnam ditahan. Operasi dilakukan oleh polis cawangan maksiat D7 IPK Selangor. Hasil siasatan, dua daripada wanita terbabit, berusia 16 dan 17 tahun adalah mangsa pemerdagangan manusia. Polis percaya gadis terbabit dihantar oleh sindiket pelacuran ke pusat-pusat hiburan berikutan permintaan tinggi daripada pelanggan. Tiga orang penjaga dan pekerja premis juga ditahan. Kesemua mereka dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Klang Utara untuk tindakan.

2 comments:

Post a Comment

Nabila Huda Menemui Cinta Baru

Nabila Huda Menemui Cinta Baru


Aktres popular Nabila Huda mengaku dia sudah mempunyai kekasih yang dikenalinya sejak beberapa bulan lalu, tetapi enggan mendedahkan identiti jejaka tersebut memandangkan tempoh perkenalan mereka yang masih lagi baru.

Dipetik daripada laporan mStar, pemilik nama sebenar Nabila Huda Suhaimi ini berkata, "Alhamdulillah, kehadirannya membuatkan saya cukup gembira. Kami masih lagi baru beberapa bulan menjalinkan hubungan.

"Apa yang boleh saya katakan, dia adalah lelaki yang saya cari selama ini. Bagaimanapun saya tidak mahu cerita panjang siapakah lelaki yang dimaksudkan itu," ujarnya ketika ditemui di majlis pelancaran drama bersiri "Ariana Rose" baru-baru ini.

Jelas aktres berusia 29 tahun ini lagi, walaupun teruja untuk berkongsi kisah cintanya dengan orang ramai, dia enggan berbuat demikian kerana bimbang jika ia dimanipulasi oleh pihak tidak bertanggungjawab.

"Saya belajar perkara ini daripada pengalaman. Apabila saya tidak hipokrit berkongsi hal peribadi, ada pula pihak lain yang cuba mengambil kesempatan terhadap saya. Itu yang saya tidak mahu ia berlaku."

Anak kepada penyanyi rock Amy Search pernah berkahwin dengan Zaidi Zailani dan hasil perkahwinan tersebut, pasangan ini dikurniakan seorang anak perempuan bernama Keisha Laila. Namun ianya tidak berkekalan dan pasangan ini disahkan bercerai pada 2011 selepas tiga tahun bersama.

Nabila turut pernah dikaitkan dengan pelakon Johan As'ari dan Nas-T selepas bercerai.

Dalam perkembangan lain, Nabila akan muncul dengan drama "Ariana Rose" yang bakal disiarkan di TV3 bermula 30 Disember ini pada setiap Isnin hingga Khamis, jam 7 malam.

"Ariana Rose" akan turut membarisi pelakon popular lain seperti Keith Foo, Nur Fathia, Arja Lee, Tasha Shila dan ramai lagi.

3 comments:

Post a Comment

Rahsia Mengenali Lelaki Kuat Seks

Rahsia Mengenali Lelaki Kuat Seks


Bagi kaum lelaki. keperkasaan diri ialah nilai yang tidak terperi. Justeru, tidak hairanlah mereka akan melenting sekiranya tahap keperkasaan mereka dipersoalkan. Keadaan ini pastinya membuatkan kaum wanita terpaksa mengunci rapat mulut mereka demi menjaga hati pasangan.

Begitupun, bagi wanita yang ingin mengetahui keperkasaan dan spesifikasi seksual lelaki, anda kini boleh mengetahui rahsia tersebut kerana hanya dengan melihat bentuk wajah mereka segalanya pasti terbongkar.

1. Rambut terurai
Kaum lelaki yang berambut terurai adalah seorang individu yang suka berfikir dan artistik dalam hubungan percintaan dan seks. Mereka ialah individu yang serius dalam bercinta. Oleh itu, sekiranya mereka jatuh cinta, dia akan menyerahkan sepenuh cintanya pada wanita yang dicintainya.

2. Kening tebal seolah-olah bertemu di tengah
Lelaki ini digambarkan sebagai sulit untuk menemui keseimbangan dalam kehidupan seksualnya. Karakternya juga dilihat sering berubah-ubah di mana, dia boleh tiba-tiba menjadi terlalu aktif atau sebaliknya. Maka tidak hairanlah sekiranya mereka lebih cenderung pada wanita yang memilki wanita yang bersifat keibuaan yang mampu merawat dan memberi sepenuh perhatian pada mereka.

3. Kening melengkung ke atas
Lelaki yang memiliki fizikal kening seperti ini dikatakan memiliki karaketer dominan sewaktu panas di ranjang. Sebolehnya, mereka ingin menguasai dan menawan pasangan.

4. Bermata besar
Lelaki bermata besar selalunya berfikiran terbuka. Ini berlaku sebaliknya pada mereka yang bermata kecil dan berambut kerinting kerana golongan ini memiliki kehendak dan keinginan seks yang tinggi.

5. Bertelinga dan berkening lebar
Memiliki tahap seksual yang tinggi serta mempunyai daya tahan yang tinggi sewaktu bersama. Ditambah pula dengan fesyen tanpa rambut, lelaki berkepala botak adalah seorang yang keras hati tetapi dalam masa yang sama, dia juga berhati lembut dalam sesetengah situasi.

6. Gemar mewarnakan rambut dan berbibir tipis
Golongan ini gemar mencari perhatian. Namu begitu, dalam masa yang sama dia jarang dapat memuaskan pasangannya sewaktu bersama meskipun ‘telah bekerja keras’.


Hahaha betul ker?

1 comments:

Post a Comment

Mesir Isytihar Ikwanul Muslimin Pertubuhan Pengganas

Mesir Isytihar Ikwanul Muslimin Pertubuhan Pengganas


KAHERAH: Pemerintah tentera Mesir hari ini mengisytiharkan kumpulan Islam, Ikhwanul Muslimin yang setia kepada presiden yang digulingkan, Mohamed Morsi sebagai pertubuhan ‘pengganas’.

Ketua Ikhwanul Muslimin dipersalahkan kerana secara berterusan meminta anggota pergerakan itu mengadakan tunjuk perasaan di seluruh Mesir.

Keputusan kerajaan itu dilihat sebagai tindakan untuk membasmi kumpulan yang bertanggungjawab dalam kematian lebih 1,000 orang yang kebanyakannya orang Islam akibat pertempuran di jalanan serta penahanan ribuan aktivis sejak Morsi dijatuhkan oleh tentera pada Julai lalu.

Pengumuman itu susulan kejadian pengeboman berani mati ibu pejabat polis yang mengorbankan 15 orang, beberapa hari lalu.

Kejadian itu dikutuk Ihwanul Muslimin namun kumpulan al-Qaeda yang berpusat di Semenanjung Sinai mengaku bertanggungjawab.

“Semua rakyat Mesir dalam ketakutan akibat tindakan yang dilakukan Ikhwanul Muslimin pada pagi Selalu lalu apabila bom diletupan di ibu pejabat polis di Daqhaleya,” kata kenyataan yang dikeluarkan Kabinet Mesir.

“Kerajaan membuat keputusan untuk mengisytiharkan pergerakan Ikhwanul Muslimin sebagai pertubuhan pengganas,” dengan merujuk kepada fasa pengganas yang termaktub dalam Akta Kanun Keseksaan Mesir.

“Anggota yang masih bersama kumpulan atau pertubuhan ini akan diambil tindakan mengikut undang-undang,” kata kenyataan itu. – AFP

4 comments:

Post a Comment

PLAYBOY ITU SUAMI AKU EPISOD AKHIR?

PLAYBOY ITU SUAMI AKU EPISOD AKHIR?

Haha tak pernah tengok satu episod pun dan hari ini ada member update status kat facebook kasi tahu hari ini adalah episod akhir. Apa lagi gelak besar la Ida sebab tak pernah tengok satu episod pun tiba-tiba dah habis hari ini hahahahaha. Dulu masa cerita I love you Mr Arrogant ada gak lah tengok 5-6 episod terakhir, yang ini tak pernah terlintas di hati nak tengok...

1 comments:

Post a Comment

Pemilik Akaun Facebook Asmaelz Hadzeny II DiTahan Polis

Pemilik Akaun Facebook Asmaelz Hadzeny II DiTahan Polis


KUALA LUMPUR 26 Dis. - Pemilik akaun laman Facebook Asmaelz Hadzeny II yang menghasut orang ramai untuk melakukan rusuhan bagi menggulingkan kerajaan serta meminta mereka mendapatkan bom untuk tujuan itu pada 31 Disember ini diberkas polis hari ini.

Lelaki berusia 25 tahun itu diberkas di Kampung Karambut, Saratok, Sarawak, pada pukul 11 pagi. - UTUSAN ONLINE



2 comments:

Post a Comment

Amaran Angin Kencang Dan Laut Bergelora

Amaran Angin Kencang Dan Laut Bergelora


KUALA LUMPUR: Angin kencang dan laut bergelora di kawasan perairan Kelantan, Terengganu, Pahang, Johor Timur, Sabah, Wilayah Persekutuan Labuan dan Sarawak dijangka berterusan sehingga Selasa depan.

Jabatan Meteorologi dalam kenyataan di sini berkata angin kencang Timur Laut dengan kelajuan dari 60 kmsj berlaku di perairan Kelantan, Terengganu, Pahang dan Johor Timur serta ombak mencapai ketinggian melebihi 5.5 meter.

Selain itu, kawasan pantai di negeri berkenaan turut terdedah kepada kejadian kenaikan paras air laut yang dijangka berterusan sehingga 31 Disember.

Angin kencang Timur Laut dengan kelajuan 50-60 kmsj berlaku di perairan Sabah (Pedalaman, Pantai Barat dan Kudat), Wilayah Persekutuan Labuan dan Sarawak dengan ombak mencapai ketinggian sehingga 4.5 meter.

Kedua-dua keadaan ini berbahaya kepada semua aktiviti pantai dan perkapalan termasuk menangkap ikan, pekerja di pelantar minyak dan perkhidmatan feri.

Menurut kenyataan itu, ribut petir yang berlaku di kawasan perairan Sarawak, Wilayah Persekutuan Labuan dan Sabah dijangka berterusan sehingga awal petang ini. - BERNAMA

0 comments:

Post a Comment

Jom Melawat Sabah Negeri Bawah Bayu Yang Indah

Pengalaman melawat Sabah di penghujung tahun 2012  2011 memang amat menakjubkan tapi banyak gambar-gambar yang telah hilang dalam simpanan. Paling seronok di Sabah apabila dapat menjejakkan kaki di Pulau Sipadan. Nantikan entry berasingan mengenai Pulau Sipadan ya ;)

Jom Melawat Sabah Negeri Bawah Bayu Yang Indah

Jom Melawat Sabah Negeri Bawah Bayu Yang Indah

6 comments:

Post a Comment

Air Pancut Warna Warni Di Jambatan Korea Selatan

Air pancut warna-warni ini terletak di Seoul, Korea Selatan di sisi Jambatan Banpo merentasi Sungai Han, menjadikan teramat istimewa dan menarik perhatian apabila pancuran air keluar disisi sepanjang jambatan tersebut. Ia kelihatan lebih menarik lagi bila disinari cahaya lampu warna-warni pada waktu malam. Jom layan..

Air Pancut Warna Warni Di Jambatan Korea Selatan

Air Pancut Warna Warni Di Jambatan Korea Selatan

3 comments:

Post a Comment

Gempar!! Ribuan Ikan Laut Dan Ketam Timbul Di Perairan Terengganu!!!



Ribuan ikan laut dan ketam terdampar di Perairan Terengganu pula!!- Rupanya kekecohan fenomena pelik membabitkan ikan laut berlumba-lumba melompat ke darat masih hangat diperkatakan orang ramai.

Kali ini, ianya dikatakan berlaku di Perairan Terengganu di mana bukan setakat ikan jenis lumba-lumba sahaja yang melompat ke darat malah semua jenis ikan laut lain termasuk juga ketam. Maklumat ini dihebahkan oleh seorang individu tidak dikenali menerusi laman Twitter dan disebarkan pula oleh portal Tengoktvonline sejam lepas di laman Facebook.


Sekeping gambar sekitar kawasan kejadian turut disertakan namun tidak begitu jelas dan kabur kerana faktor cuaca yang gelap dan keadaan pelantar yang bergoyang.

Selain gambar di atas, belum ada video yang dapat membuktikan dakwaan individu terbabit di laman sosial. Apapun, samada benar atau tidak maklumat ini, langkah berjaga-jaga harus diambil dari masa ke semasa.



4 comments:

Post a Comment

Kisah-Kisah Yang Gagal

Kepada yang dilanda kekecewaan kerana gagal atau mencari hikmah di sebalik kegagalan janganlah berputus asa. Marilah kita melihat kegagalan dari sudut positif dan cara efektif untuk bangkit dari kegagalan dan menjadi lebih bersemangat untuk mengejar kejayaan.... tetapi kalau sudah berkali-kali gagal dan berusaha bermacam-macam cara seperti gambar di bawah macam mana? 




Kisah-Kisah Yang Gagal

Kisah-Kisah Yang Gagal

Kisah-Kisah Yang Gagal

Kisah-Kisah Yang Gagal

Kisah-Kisah Yang Gagal


Jangan Putus Asa, Yakinlah dengan Allah

Jangan kamu berputus asa dari rahmat Allah. Sesungguhnya tiada berputus asa dari rahmat Allah, melainkan kaum yang kafir.” QS. Yusuf (12): 87

Orang yang berdoa harus memahami sebuah hakikat bahwa sesungguhnya Allahlah yang memanggilnya untuk berdoa, dan Allah jugalah yang menjamin atas terkabulnya doa tersebut. Kabulnya sebuah doa di sisiNya merupakan perkara yang sangat mudah, kerana segala perwujudan yang ada, secara mutlak berada di bawah bayang-bayang perintah-Nya. Dia dengan satu instruksi akan menyediakan segala perangkat demi terkabulnya doa seorang hamba yang berdoa.

Oleh kerana itu, selamanya tidak akan pantas bagi seseorang untuk berputus asa dan hilang harapannya ketika berada di dalam rahmat Allah Swt yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

7 comments:

Post a Comment

Fenomena Kerang Naik Ke darat : Harakah Tipu Pembaca??

Fenomena Kerang Naik Ke darat : Harakah Tipu Pembaca??

rujuk sini : Harakahdaily

Ya, Memang BENAR Kerang Naik Kedarat!

Tapi yang Harakhadaily tulis :
"Ratusan ribu kerang naik ke darat Lahad Datu,Sabah" - HarakahDaily

Mula mula admin daengselili tak pasti apa yang ditulis oleh Laman sosial Harakahdaily ini betul atau tidak so beliau blog walking la sebab beliau agak minat skit pasal fenomena alam ini, mana lah tahu dari sumber yang beliau kongsi di blog tersebut boleh membantu ramai orang terutama rakyat Malaysia dalam mencari kebenaran ,terutama berita dalam media maya ini.

Hari ini kreditbiliti Harakah tercalar lagi bila mana admin fanpage facebook HARAKAH menipu pembaca dan pengikutnya dan yang amat menyedihkan hampir 14k orang tertipu dengan admin harakah tersebut. Kejadian sebenar fenomena itu bukanlah di Lahat Datu atau sekitar2 Malaysia akan tetapi ia belaku di Mesir.

Disini admin daengselili kongsikan dari mana gambar tersebut diperolehi :

Fenomena Kerang Naik Ke darat : Harakah Tipu Pembaca??


Fenomena Kerang Naik Ke darat : Harakah Tipu Pembaca??

Fenomena Kerang Naik Ke darat : Harakah Tipu Pembaca??

Fenomena Kerang Naik Ke darat : Harakah Tipu Pembaca??

Fenomena Kerang Naik Ke darat : Harakah Tipu Pembaca??


Yang menarik apabila admin daengselili menyindir admin harakah bahawa beliau TERLUPA dengan POSTER TAPAK KAKI yang menjadi 'moto' Fanpage Facebook Harakah hehehe.

Fenomena Kerang Naik Ke darat : Harakah Tipu Pembaca??

6 comments:

Post a Comment

Ibu Aminulrasyid Yang Ditembak Mati Mahu PM Tunaikan Janji 'KEADILAN'


Keluarga Aminulrasyid Amzah, remaja 14 tahun yang ditembak mati oleh polis tiga tahun lalu menuntut keadilan daripada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak. 

Sambil mempamerkan surat daripada Putrajaya yang menjanjikan 'keadilan dan ketelusan' dalam siasatan bagi menentukan punca kematian anaknya, Norsiah Mohamad berkata tidak ada satu pun janji-janji berkenaan yang telah ditunaikan.





Sebagai seorang Ibu doakan yang terbaik untuk arwah anak Puan, semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang2 yang salleh dan beriman....amin

4 comments:

Post a Comment

Putera Arab Ini Dikebumikan Hidup Hidup

Putera Arab Ini Dikebumikan Hidup Hidup

Putera Arab Ini Dikebumikan Hidup Hidup


Ramai di antara kita yang takut akan kematian, takut memikirkan siksaan-siksaan yang akan dihadapati di alam sana lebih-lebih lagi diselubungi maksiat serta dosa-dosa semasa hidupnya. Namun berlainan bagi Sheikh Abdul Aziz bin Ali al-Nuaimi, yang merupakan kerabat diraja Ajman, UAE. Beliau berhasrat merasai sendiri suasana 'kehidupan' di dalam kubur dengan memasukinya selama 20 minit. Kesan dari 'mati' selama 20 minit ini telah mengubah hidupnya menjadi insan yang lebh baik. Semoga kita semua termasuk dalam golongan yang bertaqwa.


Jom layan videonya dibawah ;)

1 comments:

Post a Comment

Jom Tengok Siapa Yang Sudi Melawat Blog Dan Nuffnangku!!!

Sekali sekala ingin juga paparkan pelawat-pelawat blogku ini...
Yeahhh!!! inilah pelawa-pelawat kesayanganku....
Terima kasih tidak terhingga dan terima kasih daun keladi kepada anda semua
dan selalu-selalu lah datang lagi.


Jom Tengok Siapa Yang Sudi Melawat Blog Dan Nuffnangku!!


Dan sekali sekala nak juga tunjukkan apa yang dorang cari diblog ku ini...
Amboiiii orang cari video seks kat blog Ida ni hehe...
Memang Ida akui, blog Ida sentiasa paparkan cerita-cerita panas, sumbang dan salahlaku
rakyat Malaysia terutamanya di kalangan remaja masa kini...
Tetapi ia lebih menjurus kepada memberi kesedaran dan peringatan kepada kita semua...
Bukan bermakna ada video seks di blog ini... no...no...no... hehehe


Jom Tengok Siapa Yang Sudi Melawat Blog Dan Nuffnangku!!

5 comments:

Post a Comment

Gambar-Gambar Aishwarya Rai Bersama Anak Perempuannya Aaradhya

Gambar-Gambar Aishwarya Rai Bersama Anak Perempuannya Aaradhya yang jarang-jarang diperlihatkan kepada umum..


Gambar-Gambar Aishwarya Rai Bersama Anak Perempuannya Aaradhya

Gambar-Gambar Aishwarya Rai Bersama Anak Perempuannya Aaradhya


Gambar-Gambar Aishwarya Rai Bersama Anak Perempuannya Aaradhya

Gambar-Gambar Aishwarya Rai Bersama Anak Perempuannya Aaradhya

Gambar-Gambar Aishwarya Rai Bersama Anak Perempuannya Aaradhya

Gambar-Gambar Aishwarya Rai Bersama Anak Perempuannya Aaradhya

Gambar-Gambar Aishwarya Rai Bersama Anak Perempuannya Aaradhya

Gambar-Gambar Aishwarya Rai Bersama Anak Perempuannya Aaradhya

Gambar-Gambar Aishwarya Rai Bersama Anak Perempuannya Aaradhya

Gambar-Gambar Aishwarya Rai Bersama Anak Perempuannya Aaradhya




0 comments:

Post a Comment



Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ