Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Tanda-Tanda Tubuh Kurang Seks

Tanda-Tanda Tubuh Kurang Seks
Gambar hiasan


Seks merupakan keperluan tubuh seperti halnya makan dan juga tidur. Bila masanya perlu tidur tubuh memberikan isyarat mengantuk dan perlu makan dengan isyarat lapar, maka ada juga isyarat-isyarat yang menunjukkan bahawa tubuh anda memerlukan seks.

Seks merupakan keperluan hidup manusia, iaitu untuk membiak dan kecenderungan bersosial (dengan pasangan). Ada banyak manfaat kesihatan yang diperoleh dengan rutin berkaitan seks, salah satunya mengurangkan stres dan meningkatkan sistem kekebalan tubuh.


Ketika anda yang memerlukan hubungan seks, sebenarnya tubuh akan memberikan isyarat-isyarat tertentu. Namun seringkali isyarat tersebut terabai, padahal ini boleh menjejaskan mood anda bahkan menurunkan stamina tubuh.

Berikut beberapa isyarat tubuh yang menandakan anda memerlukan seks, seperti disiarkan oleh timesofindia, Khamis (15/3/2012):

1. Kegugupan yang berlebihan
2. Kecemasan atau migrain berpanjangan
3. Stres kekal
4. Kurangnya nafsu makan
5. Kurangnya keperluan untuk tidur
6. Bertentangan dengan perasaan orang-orang tertentu
7. Kerap berkhayal seksual, terutamanya pada waktu malam.

Cara terbaik untuk mengenali isyarat keperluan seks adalah seberapa banyak perasaan negatif telah hilang setelah berhubungan seks. Perlu diingat fakta bahawa seks tidak selalu melibatkan dua orang, dalam hal lain ada pertimbangan untuk pilihan masturbasi.

Kekurangan kehidupan seksual boleh menyebabkan banyak reaksi, dalam beberapa kes yang teruk boleh menyebabkan reaksi yang teruk seperti kulit gatal, cenderung untuk kerengsaan dan kemarahan yang tinggi.


Nota: Jadi...kalau sape2 org yang dah kawin tiba2 'angin' jer kat opis tu...agaknya kurang seks la erkk? eeeeeee seremmmmmmmmm


0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ