Gambar-Gambar Intan Ladyana Bersantai Di Luar Negara

Mewah betul artis-artis Malaysia ni yer!!



Intan Ladyana di Italy


Gambar-Gambar  Intan Ladyana Bersantai Di Luar Negara

Gambar-Gambar  Intan Ladyana Bersantai Di Luar Negara


4 comments:

Post a Comment

Video Pembedahan Membesarkan Payudara



Jom layan video di bawah 



6 comments:

Post a Comment

Cara Membuat Candy Yang Lazat


Nyummmm...nyummmm...nyummmm lazatnyerrr

Cara Membuat Candy Yang Lazat

Cara Membuat Candy Yang Lazat

5 comments:

Post a Comment

Wanita Mengamuk Di PutraJaya Diminta Membela Diri

Wanita Mengamuk Di PutraJaya Diminta Membela Diri
Muhdalena Ahmad



PUTRAJAYA: Mahkamah Sesyen di sini memerintahkan seorang wanita, Muhdalena Ahmad yang terbabit dengan kejadian amuk di Kompleks B Jabatan Perdana Menteri (JPM) pada Julai 2012 membela diri atas empat pertuduhan yang dihadapinya.

Hakim Mohamed Kamil Nizam membuat keputusan itu selepas berpuas hati pihak pendakwaan berjaya membuktikan prima facie di akhir kes.
Peguam M Visvanathan yang mewakili Muhdalena, 28, memaklumkan bahawa anak guamnya akan memberi keterangan membela diri secara bersumpah serta mengemukakan empat saksi termasuk dua pakar psikiatri.

Muhdalena berdepan empat pertuduhan mengikut Kanun Keseksaan, Akta Bahan-bahan Kakisan, Letupan dan Senjata Berbahaya 1958 serta Akta Kawasan Larangan dan Tempat Larangan 1959.
Mahkamah menetapkan 23 Februari ini untuk Muhdalena membela diri.

Wanita Mengamuk Di PutraJaya Diminta Membela Diri
arkib

2 comments:

Post a Comment

Tanda-Tanda Anda Terkena Penyakit Misteri


Tanda-Tanda Anda Terkena Penyakit Misteri


Jika anda mengalami salah satu dari tanda-tanda di bawah, anda berkemungkinan diserang penyakit bersifat non medic, terkena sihir atau berpenyakit misteri !

1) Malas untuk melakukan rutin seharian / amal ibadat / pekerjaan.
Tiba-tiba anda malas melakukan kerja seharian yang anda biasa lakukan seperti malas ke pejabat, hilang minat untuk bekerja, malas untuk beribadat (seperti sembahyang, zikir, membaca al Quran). Hilang semangat ini juga adalah untuk aktiviti seks dan aktiviti-aktiviti bersama keluarga / saudara terdekat.

2 comments:

Post a Comment

Kejam!! Kanak-Kanak Dibunuh Dengan Hammer!

Kejam!! Kanak-Kanak Dibunuh Dengan Hammer


2 kanak-kanak, abang (4 tahun) dan adik perempuannya (1 tahun lebih) dibunuh kejam dengan menggunakan hammer iaitu dengan mengetuk berulang-ulang kali di kepala mangsa. Pembunuh merupakan girlfriend kepada ayah tiri kanak-kanak tersebut.

Kejam!! Kanak-Kanak Dibunuh Dengan Hammer
Abang

Kejam!! Kanak-Kanak Dibunuh Dengan Hammer

Kejam!! Kanak-Kanak Dibunuh Dengan Hammer
Adik

Kejam!! Kanak-Kanak Dibunuh Dengan Hammer

Kejam!! Kanak-Kanak Dibunuh Dengan Hammer



2 comments:

Post a Comment

Apabila Sultan Melaka Bersuara...

Apabila Sultan Melaka Bersuara...
Raja Noor Jan Shah mendakwa dirinya Sultan Melaka yang sah


Dengan ini saya mencabar mana mana pihak yang terlebih bijak tentang bidang kehakiman untuk membuat dakwaan melalui undang undang agar saya di dakwa kerana kononnya di beberapa blog dan website yang hangat diperkatakan baru baru ini tentang sijil ICJ itu palsu dan hakim juga tiada dalam senarai kehakiman .Justeru itu , saya mencabar mana mana pihak yang merasakan mereka benar untuk mendakwa saya dan memfailkan saman kepada saya jika bukti anda anda semua cukup kuat .. ini merupakan suatu cabaran kerana saya pelik sehingga kehari ini Yang Dipertuan Agong Malaysia , Majlis Raja Raja ..atau badan kehakiman negara tidak menidakkan serta mengeluarkan kenyataan yang surat ICJ itu palsu tetapi ada hakim hakim internet pula yang terlebih pandai sehingga memutarbelitkan fakta dan mereka reka maklumat untuk menghasut orang lain agar membenci..ini merupakan satu cabaran ..kalau anda benar, tolong buktikan ..jangan jadi hakim internet.


4 comments:

Post a Comment

WAJAH-WAJAH HANEZ SURAYA YANG DIKATAKAN KEMBAR FAZURA!!





4 comments:

Post a Comment

Burger Dari Daging Buaya

Burger Dari Daging Buaya

Hehe tak tahu la kat mana tapi dorang kata sedap macam daging ayam ~~Ngee


Burger Dari Daging Buaya


4 comments:

Post a Comment

Cuaca Sejuk Melampau Bekukan Bandar Chicago

Cuaca Sejuk Melampau Bbekukan Bandar Chicago


Aliran udara sejuk ini dikatakan amat berbahaya yang melanda bahagian tengah Amerika Syarikat menyebabkan penutupan sekolah-sekolah, pembatalan penerbangan dan memaksa orang untuk melindungi kulit mereka dari radang dingin.


4 comments:

Post a Comment

Pasar Menjual Barangan Ahli Sihir Di Togo, Ghana

Pasar Menjual Barangan Ahli Sihir Di Togo, Ghana


Amalan sihir atau Voodoo bermula di Afrika Barat, seperti Togo Ghana atau Nigeria sebelum dibawa ke Amerika oleh sistem perhambaan. Ritual agama di sana sangat penting. Ramai orang percaya penyembuh yang menggunakan bahagian-bahagian haiwan dan azimat-azimat  pelik boleh menyembah roh dengan ritual pelik mereka itu, dan dapat menyelesaikan masalah mereka. Dan jika ada satu tempat di mana tukang sihir boleh menyimpan bekalan menyeramkan , ia adalah  di Pasar Akodessewa fetish, di ibu kota Togo, Lome. ia sebagai farmasi luar di mana pelbagai bahagian-bahagian binatang, patung, tulang dan herba yang diambil untuk dijadikan perubatan konvensional.

Pasar Menjual Barangan Ahli Sihir Di Togo, Ghana

3 comments:

Post a Comment

CARA MELIHAT JIN QARIN ANDA

CARA MELIHAT JIN QARIN ANDA



Cara Nak Melihat Kembar Ghaib Kita.

Anda pernah dengarkan yang kita mempunyai kembar ghaib/Qarin?

Berikut adalah cara untuk melihat Qarin :

Ada 8 langkah:

1. Cabut 7 helai rambut kepala.

2. Ambil 7 potongan kuku tangan atau kaki.

3. Letakkan semua di atas sehelai kain putih (apa saja, yang penting putih).

4. Gulung kain putih yang ada isinya tadi.

5. Ambil limau nipis, satu saja, perah airnya hingga habis.

6. Air perahan tadi anda titiskan pada gulungan kain putih.

7. Gulungan kain tadi anda letakkan di taman atau halaman rumah, atau di mana saja yang penting dekat pagar rumah, kalau boleh jangan bagi orang lain tahu, tak perlu ditanam letak saja di antara tumbuhan.

8. Tunggu 7 hari, sehingga Qarin anda datang, hingga malam kelapan, dia boleh muncul di mana saja, cuma munculnya sepintas, biasanya kembaran itu meniru apa yang sudah pernah kita kerjakan atau yang akan kita kerjakan, dia tak boleh dilihat orang lain, cuma kita sendiri.

5 comments:

Post a Comment

Cara-Cara Membuat Bedah Siasat Ke Atas Mayat

Yang Lemah semangat jangan tengok ya!!



Cara-Cara Membuat Dibedah Siasat Ke Atas Mayat



6 comments:

Post a Comment

Lukisan Pemandangan Indah


Lukisan pemandangan indah yang dihasilkan oleh Jean Marc Jeniczy


 Nice Paintings By Jean Marc Jeniczy

 Nice Paintings By Jean Marc Jeniczy

 Nice Paintings By Jean Marc Jeniczy

6 comments:

Post a Comment

2013 Dalam Kenangan Dunia Hiburan Korea

Tahun 2013 telah pun menutup tirainya dengan pelbagai skandal dan peristiwa hangat telah mewarnai dunia hiburan Korea.

Dari kelahiran anak pertama anggota Wonder Girls Sunye, percintaan Moon Geun-young dan Kim Bum, skandal foto telanjang Ailee, perkahwinan Lee Min-jung dan Lee Byung-hun, sehinggalah cerita Girls Generation dikecam peminat Justin Bieber dan One Direction atas kemenangan Anugerah Muzik YouTube, tahun ini menyaksikan begitu banyak peristiwa yang tidak terduga.

Kami senaraikan beberapa peristiwa lain yang telah mengejutkan ramai tahun ini:


2013 Dalam Kenangan Dunia Hiburan Korea

Kim Tae-hee dan Rain akui bercinta
Januari dimulakan dengan pengakuan aktres "Jang Ok-jung", Kim Tae-hee bahawa dia dan penghibur terkemuka Korea, Rain sedang hangat bercinta. Pengakuan tersebut muncul 12 jam selepas foto temujanji mereka diterbitkan oleh tabloid Korea.

Agensi naungan Kim mengesahkan hubungan tersebut dan menjelaskan bahawa mereka di peringkat awal perhubungan dan masih dalam tempoh perkenalan. Sementara itu, beberapa sumber memaklumkan yang kedua-dua bintang popular tersebut rasmi menjadi pasangan sejak September 2012, selepas bertemu dan saling jatuh cinta tatkala bekerjasama dalam sebuah iklan pada tahun 2011.


5 comments:

Post a Comment

Lelaki Juga Mengalami Menopaus!!

Lelaki Juga Mengalami Menopaus!!



Tahukah anda bahawa lelaki juga akan mengalami situasi sama seperti wanita yang mengalami menopaus? Ia dinamakan Andropaus, dan ia dapat dilihat melalui perubahan rupa bentuk badan serta dengan perubahan sikap, kelakuan, keletihan, hilang tenaga dan kurang bersemangat melakukan sebarang aktiviti melibatkan kerja.

Andropaus selalunya berlaku apabila umur lelaki menginjak 40an dan ia menyebabkan kekurangan hormon testeron yang mana ia turut mengurangkan penumpuan, ingatan dan nafsu seksual seseorang lelaki.

Oleh itu, di sini kami ingin berkongsi dengan anda beberapa tips atau langkah-langkah berjaga-jaga bagi mengelak anda menghadapi andropaus.

Pemakanan sihat
Mengamalkan pola makan yang sihat boleh mempengaruhi tahap kesihatan seseorang lelaki kerana jika kesihatan berada dalam tahap yang teruk, kemungkinan paras hormon testosteron akan menurun dan menyebabkan anda mudah mendapat pelbagai simptom andropaus. Elakkan makanan yang mengandungi kafein terlalu banyak kerana ia boleh meningkatkan perasaan gementar pada saraf.

Jaga tidur
Menjaga kualiti tidur yang baik dapat mengelakkan sebarang penyakit kerana ini dapat membantu organ dalaman seperti jantung dan minda kita untuk bergerak aktif. Kekurangan masa dan kualiti tidur juga dikatakan akan menghakis keupayaan dan fungsi badan sehingga mendedahkan kita kepada penyakit jantung, diabetes dan lain-lain penyakit terutama ke arah mendapat andropaus. - Sumber

3 comments:

Post a Comment

Hard Rock Cafe Melaka Yang Ketiga Di Malaysia

Hard Rock Cafe Melaka Yang Ketiga Di Malaysia


MELAKA - Hard Rock International bercadang untuk membuka beberapa lagi kafenya dengan sasaran melengkapkan 60 buah negara di dunia menjelang hujung tahun ini.

Naib Presiden Hard Rock Operasi Antarabangsa dan Pembangunan Francais, Michael Beacham berkata, pada masa ini, Hard Rock Cafe telah dibuka di 56 buah negara, termasuk Malaysia.

Menurutnya, menjelang hujung tahun ini Hard Rock Cafe akan dibuka di empat buah negara iaitu di Costa Rica, Korea Selatan, India dan Afrika Selatan.

"Sambutan yang menggalakkan mendorong Hard Rock Cafe ingin bertapak untuk melengkapkan 60 buah negara di dunia menjelang hujung tahun ini.

"Di beberapa negara terdapat lebih daripada satu kafe dibuka seperti di Malaysia, selain Kuala Lumpur terdapat juga di Pulau Pinang dan Melaka," katanya.


1 comments:

Post a Comment

Kenapa Islam Haramkan Seks Melalui Dubur??

Kenapa Islam Haramkan Seks Melalui Dubur??
Gambar Hiasan


Bagi anda yang akan nak melayari bahtera rumah tangga tu, boleh la ambil informasi ni sebagai satu pengetahuan dalam kehidupan seks berumah tangga nanti..Bukan apa, mungkin ada antara anda yakni lelaki yang teringin nak cuba-cuba masuk ikut "pintu belakang" ni kan? Mungkin selepas membaca informasi ni nanti, anda akan fikirkan "rancangan" anda tu semula..Apa-apa pun, meh baca dulu cerita kat bawah ni..


Imam Syafie berkata dari Khuzaimah bin Thabit, "Seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah S.A.W tentang menggauli isteri dari belakang (dari arah dubur). Rasulullah S.A.W menjawab: "Itu halal". Apabila orang itu hendak pulang, Rasulullah S.A.W memanggilnya dan bertanya: "Apa yang kau tanyakan tadi? Pada lubang mana antara dua lubang? Pada lubang yang mana? Pada yang mana? Apakah dari belakang (tapi) farajnya? Itu memang halal, ataukah dari belakang duburnya? Maka itu tidak boleh (haram). Sesungguhnya Allah tidak malu terhadap kebenaran, janganlah menggauli wanita dari duburnya."


Menurut Ibnu Qayyim, larangan berjimak melalui dubur kerana:-


1. Tempat terjadinya janin pada rahim dan bukannya dubur, iaitu tempat najis.


2. Isteri tidak dapat haknya menikmati jimak sepenuhnya.


3. Dubur diciptakan oleh Allah bukan untuk disetubuhi.


4. Air mani tidak dapat keluar sepenuhnya.


5. Ia menyakitkan wanita kerana jauh daripada tabiat semula jadi.


6. Mendatangkan fobia kepada pasangan.


7. Merosakkan jiwa kecuali bertaubat.


8. Wajah tidak berseri.


9. Mewarisi kehinaan dan kerendahan diri.


10. Menimbulkan kebencian.


Sekarang macam mana? Dah tahu sebabnya bukan? Oleh itu, bagi anda (lelaki) yang nak berjimak dengan isteri tu, berjimak lah dengan cara yang mengikut syariat Islam..Usah terpengaruh dengan gaya bintang porno Barat tu sebab Islam dah sediakan kaedah yang terbaik untuk diikuti oleh umatnya..


Sumber - luvislam

3 comments:

Post a Comment

Ella Berhasrat Mahu Berhijab



Ratu rock tanah air, Ella menyuarakan hasrat untuk berhijab sejak berkahwin lebih setahun yang lalu dengan juruterbang, Azhar Ghazali.

"Sejak berkahwin, rutin saya sudah berbeza di mana saya tidak mempunyai banyak masa terluang. Kehidupan saya kini hanya fokus untuk suami, keluarga, kerjaya dan juga amal jariah.

"Alhamdulillah, suami juga banyak membimbing saya. Dia tak nak saya seksi dan saya menghormati permintannya. Dia juga menggalakkan saya kea rah memakai hijab dan secara peribadi, saya sudah bersedia pada bila-bila masa saja," katanya.

Dalam pada itu, Ella turut memberitahu bahawa dia tidak berasa tertekan apabila sering ditanya mengenai anak.

"Saya tak nafikan sejak berkahwin, ramai yang bertanyakan soal anak. Alhamdulillah, saya tidak tertekan dan saya anggap ia sebagai satu doa.

"InsyaAllah, saya masih mencuba dan jika taka da itu maksudnya belum ada rezeki saya lagi untuk mempunyai anak.

"Saya ada berniat untuk mengambil anak angkat, namun perkara itu tak mudah kerana tanggungjawab sangat berat dan saya takut tak dapat laksanakan tanggungjawab andai saya mengambil anak angkat."

5 comments:

Post a Comment

Benarkah lelaki curang sebab isteri malas membelai?

Benarkah lelaki curang sebab isteri malas membelai?


Benarkah lelaki curang sebab isteri malas membelai?

Lelaki selalunya akan memberikan alasan isteri tidak lagi memberikan perhatian atau isteri tidak lagi mengancam atau isteri itu ini begitu begini, untuk menghalalkan tindakan mengapa mereka curang. Zalim sungguh kaum Adam, ya. Biar seribu alasan yang boleh mereka beri, saya ingin mengajak kaum Hawa dan kaum Adam meluangkan sedikit masa membaca entry kali ini.

Isteri diciptakan untuk menenteramkan hati suami. Seberapa berat pun tugas dan peranannya dalam rumahtangga, isteri yang baik akan sentiasa bersedia menyediakan hatinya untuk suami merasakan keselesaan. Mengapa hati? Ya, kerana hati anda adalah punca kesempurnaan keperibadian anda di sisi suami.

2 comments:

Post a Comment

Comelnya Anak Pasangan Zaquan Adha & Ayu Raudhah

Comelnya Anak Pasangan Zaquan Adha & Ayu Raudhah


Comelnya Anak Pasangan Zaquan Adha & Ayu Raudhah

Comelnya Anak Pasangan Zaquan Adha & Ayu Raudhah

3 comments:

Post a Comment

Gambar Neelofa Sambut Tahun Baru Di Luar Negara



Gambar Neelofa Sambut Tahun Baru Di Luar Negara

Gambar Neelofa Sambut Tahun Baru Di Luar Negara


Gambar Neelofa Sambut Tahun Baru Di Luar Negara

1 comments:

Post a Comment

Jom Goda Bekas Kekasih!

Jom Goda Bekas Kekasih!



Untuk mengubati hati yang kecewa, kamu tanpa berfikir panjang terus sahaja memutuskan perhubungan yang telah sekian lama terbina. Namun selepas berpisah dan kehilangannya, barulah kamu sedari betapa pentingnya si dia dalam hidup kamu dan kamu tidak mampu hidup tanpanya di sisi.

Ketika itu barulah kamu sedar betapa bodohnya tindakan kamu yang mahu memutuskan ikatan cinta tersebut. Malah walaupun hadir beberapa calon lain yang mahu mengisi kekosongan hati, kamu tetap tidak dapat melupakan si dia kerana dia terbaik buat dirimu. Namun masih ada harapankah untuk kamu kembali kepada si dia sedangkan hatinya telah kamu lukai. Ibarat kata pepatah, terlajak perahu boleh diundur, terlajak tindakan tidak berguna lagi.


1 comments:

Post a Comment

Mahkamah Rayuan Putus Bersih 3.0 Tidak Haram

Mahkamah Rayuan Putus Bersih 3.0 Tidak Haram


SHAH ALAM 6 JAN: Tiga panel Hakim Mahkamah Rayuan yang diketuai Hakim Datuk Linton Albert, hari ini sebulat suara memutuskan arahan yang dikeluarkan Majistret Kuala Lumpur Zaki Asyraf mengharamkan perhimpunan BERSIH 3.0 pada 2012, bawah Seksyen 98 Kanun Acara Jenayah (KAJ) cacat kerana tidak menepati perlembagaan dan undang-undang sedia ada.

Keputusan itu memberikan kesan kepada pendakwaan terhadap Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohamed Azmin Ali; Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Penyelaras Solidariti Anak Muda Malaysia, Badrul Hisham Shaharin di Mahkamah Tinggi sebelum ini dengan tuduhan menyertai perhimpunan haram.

1 comments:

Post a Comment

Aku mahu tinggalkan duniaku dalam sujudku

Aku mahu tinggalkan duniaku dalam sujudku



SUATU malam ketika aku sedang nyenyak tidur tiba-tiba aku melihat seolah-olah ayahanda menjelma di hadapanku. Perasaan kasih pada ayahanda tidak dapat ditahan-tahankan lagi, lalu aku berteriak: "Ayah... sudah lama tiada berita dari langit sejak ayahanda tiada!"

Waktu itu aku terlalu rindu setelah beberapa hari ayahanda wafat. Ketika aku sedang memanggil-manggil ayahanda, muncul pula para malaikat bersaf-saf lantas menarik tanganku, membawa aku naik ke langit.

Apabila aku mendongak temampaklah istana-istana indah yang dikelilingi taman-taman pawana serta anak-anak sungai mengalir saujana mata memandang.


1 comments:

Post a Comment

Ngeri!! Kanak-Kanak Tersepit Eskalator





4 comments:

Post a Comment

Tanda-Tanda Wanita Tergoda Kepada Lelaki

Tanda-Tanda Wanita Tergoda Kepada Lelaki




Dia Tidak Senang Duduk
Sesetengah wanita biasanya akan menunjukkan petanda awal yang tidak begitu jelas dan kemudian mengharapkan anda untuk mengambil alih peranan seterusnya. Jika anda berjaya mengesan petanda ini, hanya sedikit usaha mampu membuahkan hasil kerana 'pintu'nya telah terbuka untuk anda. Biasanya tanda-tanda awal ini ditunjukkan dengan berjalan mundar-mandir di belakang anda atau tidak sengaja terlanggar bahu sambil menjeling manja. Walaupun dia sekadar mengatakan 'Maaf!', itu adalah petanda yang perlu diberi tindakan segera.


2 comments:

Post a Comment

Panas! Anggota Polis Trafik Main FB Di HP Semasa Bertugas

Dengan selamba 2 anggota Trafik Wanita ini didakwa mengupdate Facebook semasa bertugas heboh tersiar di laman sosial tersebut. Yang tak sedapnya "saya tegur dia,tapi dia tengking saya balik..." Dakwa Nikmatulzamzam Bt Abd Kadir yang bertanggungjawab merakam dan mempublishkan gambar ini di facebook.

1 comments:

Post a Comment

Tanda-Tanda Lelaki Merindu

Tanda-Tanda Lelaki Merindu


Biasanya wanita akan mempamerkan riak apabila mereka merindui insan yang dicinta, tetapi lelaki juga merindu dan meluahkan rindu dendam yang mereka pendam. Apakah tanda-tanda lelaki itu sedang merindu?

1.Bila lelaki merindu mereka suka menghabiskan masa bersama anda

2.Bila merindu dia mudah merasa cemburu walau kedudukannya sebagai buah hati anda tidak tergugat sebenarnya

3.Bila merindu lelaki kadang kala mudah marah-marah kerana tidak sanggup menahan pedihnya merindu.

4.Bila merindu lelaki mudah berkecil hati dan menganggap diri mereka diabaikan sedangkan anda sedang sibuk dengan tugas seharian.

5.Bila merindu lelaki akan stalk semua gambar anda satu persatu walaupun gambar tu telah berulang kali mereka lihat.

Sebenarnya lelaki dan wanita sama sahaja, bila hati antara keduanya telah bertaut pasti rasa sayang tidak dapat diluah dan rasa rindu tidak dapat dibendung bila berjauhan. Kebaikan apabila merindu ia akan menambahkanrasa sayang dan cinta di dalam hati antara keduanya. Pasangan juga akan menghargai tiap detik apabila bersama kerana ingin melepaskan rindu dendam yang terpendam di hati. Namun jika rindu yang tidak mampu dibendung dan mula membuahkan perasaan cemburu dan rasa cemas takut ditinggalkan ia akan memakan diri sendiri dan bahaya kepada sesuatu perhubungan itu.

Sebagai insan pastinya kita tidak terlepas dalam melakukan kesilapan namun apa yang penting bertolak ansur dan saling menyayangi perlu dalam menjadikan perhubungan itu menjadi syurga dunia dan akhirat juga, inshaAllah…

1 comments:

Post a Comment



Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ