Jom Tengok Kereta-Kereta 50 Tahun Yang Lalu























0 comments:

Post a Comment

Jaket Kulit - Ada Jual ke Kat Malaysia?


Kalau ada macam nak beli jer ~~Ngee

5 comments:

Post a Comment

Aku tidak suka Blogger yang menggunakan ejaan dan bahasa PASAR!!



Hari ini aku jalan2 melawat blog orang, almaklumlah aku masih baru dalam dunia blog ni. Aku paling suka singgah di blog En Jamal sebab di sana banyak info yang aku dapat. Aku sebenarnya lebih suka singgah di blog2 yang banyak info. Selain blog En Jamal, aku juga suka singgah di blog Cikgu Wan muzik, blog ALQASSAM  atau pun mana2 blog yang menggunakan bahasa yang standard (maksud aku bukan bahasa pasar) Blog2 yang menggunakan bahasa pasar ni kebanyakkan blog kisah peribadi yang tidak banyak info (sama juga macam blog aku - blog peribadi yang tidak banyak info - hehe tetapi aku kekalkan dengan penggunaan bahasa yang standard). Kalau bukan aku sebagai rakyat Malaysia, siapa lagi yang nak memperjuangkan bahasa ibunda aku?

Kebanyakkan blog yang aku singgah terutamanya blogger wanita suka sangat menggunakan ejaan bahasa yang tidak mengikut standard, bikin kepala aku pening membacanya.   



Di sini aku ingin rakamkan penghargaan aku kepada En Jamal kerana ada sedikit sebanyak membantu aku memberi penerangan pasal Nuffnang, walaupun aku tak faham sebenarnya. Terima kasih En Jamal.










Lagi satu blog yang aku hampir terlupa iaitu blog Uncle Ihzahar  
Blog Tungkaran Hati

10 comments:

Post a Comment



Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ