Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Merajuk Dengan Nuffnang???






Salam 1 Malaysia


Cerita Aku jarang sekali menulis entry untuk anda baca. Cerita Aku hanya memaparkan gambar-gambar menarik 18SX atau apa saja yang agak pelik-pelik sedikit yang mampu bercerita mengikut tafsiran anda sendiri.

Baru sebentar tadi Cerita Aku singgah di blog Ini Kisah Tia - dan baca entry Merajuk Dengan Nuffy. Sebenarnya bukan  baru pertama kali ini Cerita Aku membaca kisah blogger yang merajuk dengan Nuffnang ni, sudah banyak kali Cerita Aku terbaca semasa blogwalking. Ramai yang merajuk, kata Nuffnang tidak adil dengan mereka. Nuffnang lambat tunaikan cash mereka. Nuffnang lambat kasi ceklah malah macam-macam lagi.

Entahlah ya...Pasal Nuffnang ni Cerita Aku memang zero. Hanya sekadar ada. Dalam erti kata lain, orang lain ada, Cerita Aku pun ada. Cuma satu saja pesan Cerita Aku, apa tujuan sebenarnya anda berblog? Apakah hanya semata-mata untuk Nuffnang? Jika itulah tujuan anda, percayalah anda akan gagal!! Jangan di harap duit orang....


6 comments:

TUKAR GUNE ADVERLRTS

29 June 2011 at 21:20 comment-delete

'Jangan di harap duit orang'. Menyengat ;)

Dalam Dunia Ni Bukan Kau Seorang Je Yang Susah

29 June 2011 at 22:06 comment-delete

Ramai yang merajuk dengan Nuffnang..tetapi Nuffnang cool jer...

Mesin ATM Untuk Ikan Di Pulau Tioman

29 June 2011 at 22:43 comment-delete

hahaa . btw , itu sekadar tajuk sahaja . sebenarnya , tak ada apa-apa kaitan pun dengan nuffnang . itu adalah sekadar entri promosi :)

30 June 2011 at 01:06 comment-delete

betul2..blogging ikhlas lagi bagus kan..manfaatkan utk kongsi maklumat..bukan harapkan duet semta2 :D

30 June 2011 at 10:10 comment-delete

sokong..:)

30 June 2011 at 17:13 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ