Kejadian Yang Menimpa Malaysia Kini Sudah Di Ramal Sejak Tahun 2009 Lagi





Ramalan Dibuat Pada Tahun 2009 Telah Terjadi




Ramalan adalah usaha untuk meramalkan masa depan atau menemukan pengetahuan dengan menafsirkan pertanda dengan menggunakan kekuatan paranormal atau supranatural.



Saya tidak mengajak anda untuk mempercayai ramalan yang bersifat mistis,percaya akan ramalan tidak di benarkan sama sekali namun ada dua jenis kemungkinan setelah ramalan itu dia buat berlaku atau tidak berlalu,benar atau salah.ia akan terjawab setelah terjadi.

Seperti yang diramal oleh Seseorang yang di kongsi oleh seorang wanita pengguna facebook bernama s**** mawar mengenai burung besar seperti garuda akan hilang dari awan?

Apa agaknya yang hilang dari awan setelah ramalan di buat pada 6 june 2009?

Pada hari sabtu 08.03.2014 sebuah pesawat jenis boing 777-200 (MH370) milik Malaysia Airlines rute Kuala Lumpur, Malaysia, menuju Beijing, China, hilang setelah dua jam lepas landas.ramalan (burung besar seperti garuda akan hilang dari awan)




Kemudian ramalan kedua "Malaysia pasti hancur gara gara tindakan seorang pemimpin yang gila kuasa dan duit,suatu hari nanti tidak akan lama lagi rakyat susah akan kerakusan pemimpin ini.tarikh ramalan may 02.2009"

Apa yang berlaku sekarang?


Sumber


Nota: AMARAN - Percaya kepada Ramalan hukumnya Kufur kepada Agama Islam

Barangsiapa mendatangi Kahin , lalu membenarkan apa yang diucapkannya, niscaya ia telah kafir terhadap apa yang diturunkan kepada nabi Muhammad saw. {HR Abu Daud, at-Tirmidz Ibnu Majah, Ahmad dan ad-Darimi}

Sebab, di antara yang diturunkan kepada Nabi Muhammad saw. adalah bahwa hal-hal yang gaib tidak ada yang mengetahuinya selain Allah.

Allah berfirman:

Katakanlah: “Tidak ada seorangpun di langit dan di bumi yang mengetahui perkara yang gaib, kecuali Allah. Dan pada sisi Allah-lah kunci-kunci semua yang gaib tak ada yang mengetahuinya selain Dia sendiri. Yang Mengetahui yang gaib, maka Dia tidak memperlihatkan kepada seorangpun tentang yang gaib itu. Kecuali kepada rasul yang diridhai-Nya. {QS Jin: 26 -27}


0 comments:

Post a Comment



Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ