Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Polis Marin Hilang Ditemui Kebingungan Bersama Duit Daun Di dalam Kereta



Polis marin hilang ditemui kebingungan

Johor Bahru - 19 Ogos 2016: Anggota polis marin yang dilaporkan hilang dua hari lalu, ditemui kebingungan di kawasan Sungai Rambai Melaka, semalam, selepas menumpangkan seorang wanita dan anaknya.

Ketua Polis Daerah Batu Pahat Asisten Komisioner Abdul Wahib Musa berkata, Rahim @ Norizam Darisun, 47, dipercayai hilang ketika pulang dari Hospital Putra Batu Pahat ke Muar selepas menghantar isterinya.

"Kira-kira 6.30 pagi, Rahim balik seorang diri dari hospital Putra Batu Pahat ke Muar. Namun, dia tidak ke pejabat atau pulang ke rumahnya selepas itu.

"Pasukan Polis Marin Muar mencarinya dari laluan Batu Pahat ke Muar namun gagal. Telefon bimbitnya juga tidak dapat dihubungi," katanya dalam kenyataan di sini, hari ini.

Bagaimanapun, mangsa kemudian ditemui dalam keretanya di kawasan Rehat dan Rawat Sungai Rambai Melaka kira-kira 12.10 tengah hari selepas mengesan isyarat telefonnya.

“Mangsa dikatakan kebingungan dan memberitahu ketika balik dari Hospital Putra Batu Pahat, menumpangkan seorang wanita dan seorang anak.







"Ketika turun dari kenderaan, wanita berkenaan memberi wang kepada mangsa ketika dijumpai, mangsa mendapati duit berkenaan adalah daun," kata Abdul Wahib.

Mangsa tidak mengalami sebarang kecederaan dan menerusi kenyataannya, dipercayai kejadian adalah mistik.


0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ