Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



KISAH YANG DISENYAPKAN DI SEBALIK TRAGEDI TENGGELAMNYA KAPAL TITANIC

Sejarah titanic



KISAH YANG DISENYAPKAN DI SEBALIK TRAGEDI TENGGELAMNYA KAPAL TITANIC

GALLERYMAY 2, 2017 ZULSEGAMATLEAVE A COMMENT

Inilah wajah mereka yang menghalang penubuhan Federal Reserve Bank of America yg ditubuhkan oleh Rothschild & Rockefeller. Penubuhan badan yang bakal menguasai kewangan dunia.

“They all perished”. Mati dalam kapal Titanic.

Naik turun kadar interest yang ditentukannya menentukan kedudukan kewangan dunia dan turun naik nilainya. Ia dikuasai oleh Rothschild.

Federal Reserve Bank of America adalah bank yg di tubuhkan oleh Rothchild menerusi agennya dan dgn menghalang penubuhan bank ini bermakna org itu menghalang plan dan agenda Rothchild utk menguasai amerika n seperti yg kita tau… siapa yg menentang akan di bunuh.

Harus diketahui tanda tangan perbuatan Dajal (signature) ada lah tiada siapa boleh kesan, akan banyak teori wujud, ramai akan jadi suspek. Itu ada lah Signature Dajal.

=================================



ROTHSCHILD MERANCANG PEMBUNUHAN

Pada 14 April 1912, dunia telah dikejutkan dengan karamnya sebuah kapal penumpang terbesar pada zaman tersebut di mana tragedi tersebut telah membunuh kira-kira 1500 penumpang dan telah diklasifikasikan salah satu tragedi terburuk dalam sejarah dunia.

Mengikut fakta yang sedia kita maklum, punca karamnya TITANIC adalah disebabkan berlaku perlanggaran antara kapal tersebut dengan iceberg.

Dalam tempoh masa 2 jam selepas perlanggaran berlaku, kapal yang memuatkan ribuan orang kaya ternama itu, telah dilaporkan karam sepenuhnya.

Namun,terdapat satu fakta lain yang dikatakan bercanggah dengan fakta umum yang diwar-warkan sebelum ini.

(Kita sedia maklum bahawa sejarah dunia telah diputarbelit, kerana MEDIA dikuasai oleh Rothschild)

=================================

Sejarah titanic



Mengikut satu pendedahan oleh bekas ahli Illuminati yang dikeluarkan sebelum ini mendapati bahawa kapal titanic sebenarnya sengaja dikaramkan!

Ia telah dirancang dengan rapi dengan satu sebab utama.

Titanic sengaja dikaramkan atas alasan untuk membunuh 3 jutawan ternama Amerika pada waktu itu iaitu:

1) Isidor Straus – co-owner of Macy’s department store.

2) Benjamin Guggenheim – Ahli perniagaan Amerika dan pewaris lombong emas, perak dan tembaga.

3) John Jacob Astor IV – Ahli perniagaan Amerika, jutawan hartanah, pelabur, penulis, leftenan kolonel dalam perang Sepanyol-Amerika. Merupakan orang terkaya di dunia pada waktu itu.

================================

TUJUAN MEREKA DIBUNUH

Jadi,persoalannya,apa alasan untuk ketiga-tiga mereka ini perlu dibunuh???

Sebelum berlakunya tragedi tersebut,ketiga-tiga mereka ini merupakan ‘Duri Dalam Daging’ kepada institusi perbankan di Amerika pada waktu itu kerana menentang penubuhan Federal Reserve.

Penubuhan Federal Reserve telah dirancang oleh Rothschild, Rockefeller and J. P. Morgan.

Mereka merupakan orang terpenting dalam institusi perbankan dunia pada waktu itu. Federal Reserve membolehkan wang dicetak tanpa perlu bersandarkan kepada mana-mana sumber seperti emas.

Hal ini akan membuatkan hutang Amerika bertambah dan akhirnya keseluruhan negara tersebut akan dikuasai oleh Rothschild, Rockefeller and J. P. Morgan. Itu perancangan kasarnya.

Disebabkan hal ini, ketiga-tiga jutawan Amerika tersebut, Straus, Guggenheim & Jacob Astor mengambil tindakan menentang sekeras-kerasnya penubuhan Federal Reserve.

Selepas kematian ketiga-tiga jutawan tersebut (Straus, Guggenheim & Jacob Astor), Federal Reserve telah berjaya ditubuhkan tanpa sebarang sekatan pada 23 Disember 1913.

Titanic karam pada 14 April 1912, tarikh yang sama dengan pembunuhan Abraham Lincoln yang menolak Federal Reserve.

Tarikh ini sengaja dirancang oleh Rothschild kerana permainan ‘angka’ adalah agama Illuminati yang berkaitan dengan sihir.

Ini adalah konspirasi agung Rothschild seperti tragedi 9/11, MH370, MH17, etc.

Salah satu fakta logik yang perlu anda tahu adalah, J.P. Morgan sepatutnya turut menyertai pelayaran bersama Titanic namun telah menarik diri di saat akhir.

Adakah ia kebetulan???

Allahu’alam…


0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ