Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



MAAF, MULUT AKU CELUPAR LAGI (PT 3)

Salam 1 Malaysia!

Esok 15hb Mei 2011 genap 1 bulan Cerita Aku berblogger.  Pengalaman yang Cerita Aku dapat dalam 1 bulan ini, Cerita Aku curahkan di sini:

1). Pada 24hb April 2011, Cerita Aku buat entri bertajuk: Aku tidak suka Blogger yang menggunakan ejaan dan bahasa PASAR ( klik sini )

2). Pada 30hb April 2011, entri bertajuk: Maaf Saya Celupar ( klik sini ) - Mengisarkan dunia blogger ini hipokrit.

3). Pada 1hb Mei 2011, Cerita Aku buat pula entri bertajuk: Maaf! Mulut Saya Celupar Lagi ( PT 2 ) ( klik sini ) - Mengisarkan blogger2 wanita ini macam budak2, suka sangat menambah aksesori di page blog mereka, membuatkan blog mereka agak berat bila dibuka.

Dan hari ini mulut Cerita Aku celupar lagi! Setelah hampir satu bulan berblogger, Cerita Aku berpendapat dan membuat kesimpulan bahawa 90% blogger2 ini suka sangat menulis dan memaparkan cerita peribadi. Naik jelak pula Cerita Aku membacanya. Apalah dibanggakan sangat menjaja kisah peribadi itu? Ermmm ya lah, blog korang kan...suka hati mak bapak korang lah ya...nak buat dan paparkan. Sama juga dengan Cerita Aku, suka hati mak bapak Cerita Aku lah, nak paparkan gambar2 18SX ini kan?

Ini site aku....suka hati aku lah...yang nko bising2 buat apa?



3 comments:

singgah cni n folow u back..tQ :D

...
15 May 2011 at 00:14 comment-delete

prince dtg melawat ye..entry yang bagus...huhu..:)..
nak datang selalu boley ??

15 May 2011 at 11:52 comment-delete

nice site LOL!!,.. =)

lepas nih tak boleh la saya guna bahasa pasar lagi,..hehe...
(ejaan penuh nih)

17 May 2011 at 22:47 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ