Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 100 Blog Top Blogger Baru

Salam 1 Malaysia. Hari ini Cerita Aku jalan2...konon blogwalkinglah yer...Terjumpalah tajuk " Pencarian 100 Blog Top Blogger Baru" di Segmen Khas blog ar-rifke.com. Sebelum ini Cerita Aku dah jumpa entri ini di blog Jamaluddin.net tetapi cerita aku buat tak tahu jer sebab jika nak dibandingkan blog Cerita Aku dengan blog Jamaluddin.net ....aduhmakkkk...jauh udang dari panggang hehehe...betul ke peribahasa ni? Belasah je lah!! 

Hari ini Cerita Aku blogwalking lagi terjumpa lagi segmen ni dalam beberapa blog lain. So Cerita Aku pun cuba lah melawat blog ar-rifke.com dan Cerita Aku lihat...wowww satu pencarian yang amat memberansangkan, seramai 78 blog yang sudah menyertainya...Oleh yang demikian Cerita Aku cuba2lah buat entri ni nak join sama. Ada hadiah ke? hehehe

Oklah Cerita Aku dikehendaki membuat entri ini di blog Cerita Aku dan menjawab 4 soalan di bawah ni:

1) Berapa lama dah blogging.

Cerita Aku baru sangat berblogging ni dalam awal bulan April 2011. Entri pertama Cerita Aku pada 15hb April 2011. Belum sampai satu bulan lagi. Lihat bukti di bawah ya.



2) Kenapa suka blogging.

Cerita Aku ni suka menulis. Cerita Aku penuh dengan imagenasi. Cerita Aku berblogging untuk  memperkenalkan eNovel kedua ciptaan Cerita Aku sendiri iaitu Suhana Karissa.


3) Blog kamu mengenai apa.

 Cerita Aku masih mencari identiti sendiri. Sekarang masih rojak kerana masih terlalu baru. Tetapi mungkin sebulan dua nanti, Cerita Aku hanya akan khaskan kepada penciptaan eNovel sahaja terutamanya Suhana Karissa.


4) Harapan dalam dunia blogging

Harapan Cerita Aku semoga Cerita Aku dapat memperkenalkan eNovel ciptaan Cerita Aku sendiri dipersada Dunia Maya. Terima kasih Cerita Aku ucapkan kepada ar-rifke.com kerana memberi peluang kepada blogger2 baru seperti Cerita Aku untuk menyertaai Pencarian 100 Blog Top Blogger Baru.


Sekian terima kasih.


2 comments:

wahh..baru lagi ye...moga anda seronok dalma dunia blogging ni.hehehe

11 May 2011 at 18:57 comment-delete

Hehehe terima kasih boss

11 May 2011 at 18:59 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ