Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Wanita Rendah Lebih Mudah Klimaks Berbanding Wanita Tinggi

Wanita Rendah Lebih Mudah Klimaks Berbanding Wanita Tinggi


Sebagai seorang lelaki wanita jenis mana yang anda suka, adakah jenis yang tinggi lampai atau jenis yang rendah comel?. Untuk mencari wanita yang tinggi lampai di negara kita sebenarnya agak sukar. Kalau ada wanita yang cantik anggun dan tinggi lampai biasanya laris untuk menjadi model.

Ada ramai juga lelaki yang tergilakan wanita yang tinggi lampai dan tidak berapa berkenan dengan wanita yang rendah walaupun comel. Tinggi lampai, berambut panjang, putih melepak dikaitkan dengan kecantikan yang menjadi idaman.

Tapi apakah perbezaan atau lebih tepat lagi apakah kelebihan wanita yang rendah berbanding wanita yang tinggi. Kita fokuskan dalam hal hubungan seks. Lagipun dalam kegilaan lelaki mengejar wanita akhirnya itulah matlamat kaum lelaki, untuk melepaskan keperluan mengawan mereka.

Kajian mendapati seorang wanita rendah akan lebih mudah mencapai klimaks dalam hubungan seks berbanding wanita tinggi lampai. Ini membuatkan wanita rendah kebiasaannya akan sihat dan puas dalam menjalani hubungan seks dengan pasangan mereka berbanding wanita tinggi.

Ini dipastikan dalam satu kajian yang menemui bahawa jarak antara ‘clitoris’ dengan ‘vagina’ boleh dijadikan ukuran untuk mengetahui samada seseorang wanita itu akan mudah untuk mencapai klimaks. Dan semakin dekat jarak tersebut semakin mudah wanita mencapai klimaks. Semakin tinggi lampai seseorang wanita itu maka semakin jauh jarak antara ‘clitoris’ dengan ‘vagina’.

Timbul pula soalan bagaimana mengetahui ukuran jarak yang sesuai untuk wanita mudah mencapai kepuasan? jawapannya mudah saja, jika jarak itu lebih pendek dari jarak lebar ibu jari tangan anda, maka wanita tersebut akan mudah untuk klimaks.

Mungkin ini merupakan salah satu punca kenapa perhubungan antara lelaki dengan wanita tinggi biasanya jarang berkekalan manakala hubungan rumahtangga antara lelaki dengan wanita rendah biasanya kekal lama.

Bagi yang belum berumah tangga atau yang mahu menambah satu lagi, pastikan anda mencari wanita yang rendah agar anda dilihat hebat oleh isteri anda. Dia akan sentiasa kagum kerana anda dapat memberikan kepuasan kepadanya. Cuma sebelum kahwin jangan sampai anda minta untuk mengukur jarak yang disebutkan di atas terlebih dahulu. 


2 comments:

eh..btul ke?huhu

26 January 2014 at 12:46 comment-delete

setiap manusia ada kekurangan & kelebihan masing2.
kui kui kui.. >.<

26 January 2014 at 18:05 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ