MAKWE KORANG MASIH DARA KE???




Mungkin ada yang berkata, apa ada pada dara? Bagi abang-abang yang masih kesah pasal dara ni jom baca sebagai panduan ;)

CARA MENENTUKAN SESEORANG GADIS MASIH ADA DARA !

1. Gadis yang tidak perawan jalannya mengangkang

Hal ini sama sekali tidak berhubungan dengan perawan atau tidak perawan. Kerana cara berjalan seseorang dipengaruhi oleh pertumbuhan dan perkembangan fizikalnya, seperti lebar tulang pinggul dan juga banyaknya lemak di sekitar peha.


2. Gadis yang tidak perawan bahagian punggungnya terlihat berkurang ketegangannya.

Bentuk punggung yang kendur atau berkurang elastik tidak berhubungan dengan perawan atau tidak perawan. Seseorang yang kurang berolahraga atau aktiviti fizik boleh membuat punggungnya kendur.


3. Gadis yang tidak perawan salah satu payudaranya akan terlihat lebih besar.

Hal ini boleh membuat orang beranggapan perempuan dengan payudara cukup besar sudah tidak perawan. Padahal payudara seseorang memang boleh membesar ketika terangsang, tapi umumnya ia akan kembali ke bentuk semula dan tidak permanen.


4. Gadis yang tidak perawan kencingnya jernih.

Kualiti kencing ditentukan oleh kuantiti air yang diterima oleh tubuh, semakin banyak air yang diminum maka kencingnya akan jernih dan bersih. Sedangkan warna kencing yang tidak jernih boleh disebabkan oleh kurang minum atau ada penyakit tertentu bukan kerana perawan atau tidak perawan.


5. Gadis yang tidak berdarah ketika pertama kali berhubungan seks sudah tidak perawan.

Darah yang keluar terjadi ketika selaput dara yang menutupi pembukaan vagina robek saat berhubungan seksual. Tapi selaput dara ini boleh robek melalui kegiatan fizikal seperti berbasikal, jatuh, menggunakan pembalut tidak tepat atau senaman yang berlebihan.

Selain itu beberapa gadis ada yang memiliki selaput dara fleksibel sehingga tidak mengeluarkan darah ketika pertama kali berhubungan seks.

Mengetahui riwayat gaya hidup dan pergaulannya mungkin cara yang tepat untuk mengetahui apakah seorang wanita masih berstatus perawan atau tidak!




2 comments:

jangan sibuk mencari yang dara, carilah keredaan :)

http://janganignore.blogspot.com/2014/09/kebenaran-3-malaysia-negara-kroni.html

29 September 2014 at 12:59 comment-delete

ini bukan artikel tentang cara menentukan seseorg gadis itu masih ada dara. ini berkait dgn mitos yg selalu diperkatakan tntang gadis yang takde dara, which is most of them are not true.

29 September 2014 at 18:26 comment-delete

Post a Comment



Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ