Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



DAH LAH BERBAJU SEKSI JATUH TERSEMBAM PULA!!!




Seorang artis seksi Korea tidak menyangka akan menerima padah apabila tindakannya mengenakan pakaian menjolok mata dan mendedahkan sebahagian dari buah dada bertukar menjadi mimpi ngeri yang memalukannya di seluruh dunia.

Artis Korea yang gemar berpakaian seksi itu, Ha Na Kyung, turut mengejutkan ramai penonton yang hadir pada malam Anugerah Filem 33rd Blue Dragon apabila dia terjatuh di majlis berkenaan sehingga menyebabkan sesuatu telah "tersembul" dari dalam bajunya.












Dijangka bahawa Malam Anugerah Filem 33rd Blue Dragon yang berlangsung bulan lalu itu akan menjadi kenangan pahit yang pasti tidak dapat dilupakan oleh pelakon Korea tersebut.

Mungkin disebabkan pakaian yang terlebih seksi dan gaya control ayu yang melampau di depan para jurugambar menyebabkan pelakon jelita berkenaan gagal mengawal keseimbangan tubuh sehingga terjatuh dan menampakan sebahagian buah dadanya.

Difahamkan, meskipun majoriti rakyat Korea tidak beragama Islam, mereka dikatakan tidak dapat menerima gaya pemakaiann Na Kyung yang seksi keterlaluan malam tersebut.

Ekoran itu, beberapa akaun laman sosial Twitter dan Facebook sengaja dibuka hanya semata-mata bertujuan untuk mengutuknya.

Bagaimanapun, pelakon berkenaan kemudian memohon maaf kepada pihak umum melalui akaun Twitter miliknya atas apa yang berlaku pada malam yang mengaibkannya itu.

Pastinya kejadian itu menjadikan satu mimpi ngeri buatnya, kan? 



Sumber: KedahNews.com


0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ