Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Cara Paling Mudah Nak Kekal Bertenaga Dan Wajah Cantik Kemerah Merahan

Imej from google




Membuat Air Untuk Mengecutkan Lemak Dan Melancarkan Darah

Orang sekarang kan tak suka jaga pemakanan sangat kan. Fast food lah. Makanan berlemak bercili berlada semua sumbat. Bila masa cuci usus pon tak tahu.

Cara yang paling mudah nak kekal bertenaga dan wajah kemerah merahan. Badan wangi dan gebu tanpa lemak jahat.

Bahan bahan :
2 inci Halia
4 batang Serai.
3 Asam keping ( tak nak takpa)
3/4 helai Daun pandan
7 biji cengkih
Lemon 4/5 hiris
Air 1 liter
Madu / gula merah setengah sudu besar

Cara buat :
Hiris halia (agak berapa banyak nak)
tumbuk tumbuk comel halia.
7biji cengkih (cuci dulu)
Hirisan lemon
Masukkan 4/5batang serai yang ketuk
satukan dalam periuk bersama air dah didih matikan api
Air dah suam, bolehlah minum bersama madu sesudu kecil

Tips :
Minum selepas sarapan pagi.
Boleh juga letak madu sikit.
Untuk ibu, kena tengok jugak anak. Kalau masa amalkan anak takde masalah kembung perut @ cirit-birit boleh teruskan.
Jaga pemakanan dan selalu buat exercise jugak untuk dapatkan kesan yang lebih cepat.
Air putih kena minum cukup setiap hari untuk menggalakkan proses buang lemak.
Ketika amalkan minum air detox ni, memang akan mudah buang air besar.
Untuk cepat kurus, boleh amalkan setiap hari. Jika dah kurus dan nak maintain, boleh minum 3 kali seminggu.

Minum tiap 3x seminggu. Bagi buang angin, memudahkan peraliran darah. Kecutkan lemak dekat perut geleber.

Kredit: Ana Mahabu


1 comments:

Ini adalah testimoni saya tentang bagaimana saya akhirnya menyertai orde dunia baru, Illuminati setelah saya cuba untuk menyertai selama lebih 2 tahun sekarang tetapi penipu mengambil wang daripada saya beberapa kali. Saya telah mencari untuk menyertai Illuminati sekian lama, tetapi penipu terus mengambil wang saya sehingga awal tahun ini apabila saya bertemu dengan Lord Felix Morgan dalam talian, saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar untuk ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam World Order dan saya menerima jumlah $1,000,000 dolar AS selepas permulaan saya dilakukan. Saya sangat gembira! Dan berjanji untuk menyebarkan kerja baik Lord Felix Morgan. Jika anda berminat untuk menyertai Illuminati perintah dunia baharu hari ini, hubungi Lord Felix Morgan hari ini dia adalah peluang terbaik anda untuk mendapatkan keahlian kepada illuminati yang sentiasa anda inginkan. Hubungi Lord Felix Morgan E-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348055459757

4 January 2024 at 15:01 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ