Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Lukisan Dari Zaman Reinassance Ini Dijual Dengan Harga Bidaan Lebih 30,000,000 Euro



 STARVE TO DEATH! 




Ini adalah lukisan dari zaman Reinassance yang dijual dengan nilai  harga bidaan lebih daripada 30,000,000 euro kepada seseorang yang mengetahui semua nilainya . 


 Lukisan ini adalah berkenaan tentang seorang lelaki tua yang miskin pada masa zaman pemerintahan Raja Perancis Louis 14 yang telah dijatuhi bersalah kerana mencuri sebuku roti dan dijatuhkan hukuman mati, dengan cara kematian yang tragis: dikurung Kelaparan sehingga Mati!


Orang tua berkenaan mempunyai seorang warisnya iaitu Anak perempuannya yang telah mengetahui hukuman bapanya dan meminta izin untuk pergi mengunjunginya .


 Namun keselamatan sangat ketat dan pengawal yang ditugaskan pada setiap kali lawatan perempuan itu mengujungi dengan pemeriksaan teliti terhadap wanita muda itu dan juga bayi berusia 6 bulan yang dibawanya, kemudian biarkan dia masuk, sekali sehari demi memastikan tiada sebarang roti atau makanan langsung yang dibawanya pada sekali untuk sehari lawatan. 


Akhirnya Pada bulan keempat lelaki tua itu dikurung , setelah pihak berkuasa mendapati bahawa orang tua itu masih lagi tidak mati dan pihak berkuasa memutuskan untuk membuat pemantauan terhadapnya secara menyeluruh.


Pemerhatian dilakukan .tiap kali lawatan, hanya Anak perempuanny sebagai satu-satunya tetamu ayahnya dalam setiap lawatannya setiap hari dengan keadaan terpaksa dia menyusukan bapanya yang sepatutnya diberikan kepada bayinya yang masih kecil. 


Setelah siasatan pihak hakim mendapati tujuan wanita muda tersebut melakukan penyusuannya terhadap Bapa kandungnya menjadi simbolik ketaatannya dan kasih sayang tanpa berbelah bahagi .lalu mahkamah memutuskan supaya pembebasan orang tua itu dilakukan dengan kadar segera setelah mengetahui kisah disebalik penyusuan ini. 


Dia telah berjanji untuk menyelamatkan hidup dalam penderitaan dan melindunginya dengan segala cara.lalu lukisan ini dihasilkan untuk mengabadikan kisah ketaatan dan kasih sayang ini.



1 comments:

Ini adalah testimoni saya tentang bagaimana saya akhirnya menyertai orde dunia baru, Illuminati setelah saya cuba untuk menyertai selama lebih 2 tahun sekarang tetapi penipu mengambil wang daripada saya beberapa kali. Saya telah mencari untuk menyertai Illuminati sekian lama, tetapi penipu terus mengambil wang saya sehingga awal tahun ini apabila saya bertemu dengan Lord Felix Morgan dalam talian, saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar untuk ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam World Order dan saya menerima jumlah $1,000,000 dolar AS selepas permulaan saya dilakukan. Saya sangat gembira! Dan berjanji untuk menyebarkan kerja baik Lord Felix Morgan. Jika anda berminat untuk menyertai Illuminati perintah dunia baharu hari ini, hubungi Lord Felix Morgan hari ini dia adalah peluang terbaik anda untuk mendapatkan keahlian kepada illuminati yang sentiasa anda inginkan. Hubungi Lord Felix Morgan E-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348055459757

4 January 2024 at 15:02 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ