Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Tahukah Anda Kenapa Kapal Terbang Tidak Boleh Terbang Atas Kaabah

Adakah anda tahu mengapa dilarang terbang di atas Kaabah dan tidak ada lapangan terbang di Mekah Terdapat 2 penjelasan yang popular sebab kenapa kapal terbang tidak boleh terbang di Kaabah. 

Yang pertama, dikatakan kuasa magnet di kawasan ini akan menyebabkan peralatan navigasi menjadi tidak stabil. 

 Kedua, terdapat dakwaan bahawa tarikan graviti lebih kuat di sana, yang bermaksud kapal terbang akan berhadapan kesukaran dalam mengekalkan ketinggian mereka. Ada juga pendapat mengatakan burung juga tidak boleh terbang di kawasan terbabit. Tetapi, semua ini tidak dapat dibuktikan oleh kajian yang dilakukan, sebenarnya terdapat juga helikopter keselamatan yang terbang dikawasan terbabit. Jadi ramai yang meragui dalam teori ini. 

Selebihnya jom kita baca sedikit penjelasan di bawah: 

 1. Maklumat itu akan mengejutkan anda. Maklumat inilah yang membawa banyak orang memeluk agama Islam, terutama para saintis 

 2. Kaabah adalah pusat bumi. Ia adalah bahagian tengah bumi tanpa perbezaan tekanan 

 3. Dan kerana pusat graviti, ia secara semula jadi menarik beban magnet ke tempat ini 

 4. Ini adalah titik pertama untuk menyambut matahari terbit. Atas sebab-sebab ini dan hakikat bahawa Ka'bah adalah pusat graviti di Bumi sebagai pusat tarikan dan pertemuan sinaran graviti kosmik di permukaan bumi zon vakum di lapisan udara 

 5. Oleh itu, mustahil untuk terbang di atas Kaabah sama ada dengan burung atau bahkan dengan pesawat kerana ia adalah pusat tarikan magnet

 6. Ini memang disahkan oleh sains bahawa pesawat ✈️ dan burung tidak dapat terbang di atas Ka'bah kerana daya tarikan magnet 

 7. Inilah sebabnya mengapa di Arab Saudi tidak ada lapangan terbang di Mekah 

 8. Ini juga menjelaskan mengapa walaupun terdapat banyak burung di sekitar Ka'bah, mereka hanya terbang di sekitar Ka'bah tidak di atas! 🍀Segala puji bagi Allah Tuhan itu Maha Besar. Maha Suci Allah. 

9. Harus diingat bahawa Ka'bah adalah cahaya bumi 8. Cahaya yang datang dari Ka'bah melewati ruang angkasa dan melalui langit dalam cahaya rumah Allah di langit (itu adalah cinta Baytil Ma ') yang berserenjang dengan rumah Allah di dunia (iaitu - mengatakan Ka 'abah di bumi). Allah Maha Besar 

10. Allah telah memberkati Al-Quran di antara buku-buku Kaba di antara Masjid-masjid nabi di antara manusia Zam Zam di antara perairan bumi di antara planet 10. Semoga Allah memberkati anda dengan cara yang sama dan memberi anda dua kali ganda dari apa yang anda cari Aamiin Aamiin Aamiin. Wallahualam


 Credit : Safa dan juga www.tripjalan.com/


1 comments:

Ini adalah testimoni saya tentang bagaimana saya akhirnya menyertai orde dunia baru, Illuminati setelah saya cuba untuk menyertai selama lebih 2 tahun sekarang tetapi penipu mengambil wang daripada saya beberapa kali. Saya telah mencari untuk menyertai Illuminati sekian lama, tetapi penipu terus mengambil wang saya sehingga awal tahun ini apabila saya bertemu dengan Lord Felix Morgan dalam talian, saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar untuk ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam World Order dan saya menerima jumlah $1,000,000 dolar AS selepas permulaan saya dilakukan. Saya sangat gembira! Dan berjanji untuk menyebarkan kerja baik Lord Felix Morgan. Jika anda berminat untuk menyertai Illuminati perintah dunia baharu hari ini, hubungi Lord Felix Morgan hari ini dia adalah peluang terbaik anda untuk mendapatkan keahlian kepada illuminati yang sentiasa anda inginkan. Hubungi Lord Felix Morgan E-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348055459757

4 January 2024 at 15:02 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ