Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Ibu Buat Laporan Polis Guru Paksa Anak Hisap Buah Dada



KEMAMAN : Seorang guru wanita dari Pusat Asuhan Tunas Islam (PASTI) Mak Chili, Kemaman, dikatakan telah melakukan kesalahan terkutuk dengan mengajak salah seorang anak muridnya membuat hubungan seksual.

Menurut laporan, mangsa seorang murid lelaki yang berusia 4 tahun menceritakan kepada ibunya beliau telah dipaksa untuk menghisap buah dada gurunya selain guru tersebut melakukan perkara yang sama.

Sumber tersebut juga mengatakan guru itu juga bertindak menghisap kemaluan mangsa selain mengajarnya membuat hubungan seksual secara ringan pada 8 Julai lalu.

Ibu mangsa yang tidak berpuas hati ekoran peristiwa itu telah membuat aduan kepada pihak pengurusan pusat asuhan tersebut. Setelah pemantauan dilakukan oleh guru besar, guru tersebut dikatakan telah mengaku melakukan perbuatan tersebut ke atas mangsa.

Sejurus makluman dari pihak pengurusan PASTI, ibu kepada mangsa lantas membuat laporan polis di balai polis Chukai Kemaman.

Menurut ibu mangsa lagi, perbuatan terkutuk seperti itu telah meninggalkan kesan terhadap pertumbuhan fizikal dan mental anaknya.





0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ