Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Kenapa Suka Sangat Tengok Video Lucah??

Kenapa Suka Sangat Tengok Video Lucah??
Gambar Hiasan


Ida tidak faham. Tidak faham sesangat. Mengapa sesetengah orang gemar menonton video lucah. Sesuatu yang bodoh. Ermm perbuatan yang sangat rendah nilainya!! Dulu masa Ida kerja, kat opis Ida kadang2 ada gak dengar member2 bercerita pasal cite blue nie...dan pernah juga Ida ternampak dorang bertukar2 CD/DVD.

Dan sekarang bila dah sambung belajar sepenuh masa, (Master Degree) ada member2 sekelas pun masih bertukar2 CD/DVD tu...mereka  ramai yang dah kahwin.

Ada dengan jawapan hanya nak tengok - motif??? Ada pulak kata untuk mendapat kepuasan - apa yang anda puas?? nganga aje! Ada pula yang menjawab nak belajar - yuuchhhh!!! Nak belajar apa?! Ermm nak tanya anda ada ke orang tengok video lucah untuk dapat anak sampai 6-7 orang? Ermmm fikir lah sendiri.

Ajal datang bila-bila saja masa tanpa mengira waktu. Andai kata waktu anda sedang menonton video lucah, Malaikat Izraill datang untuk menjalankan tugas terhadap anda... ermmm..... malunya.... Astaghfirullah.....


7 comments:

Hmmm... betul jugak tu. Apa je lah yang dorang dapat dengan tengok video tu. Dulu masa sekolah saya dalam AJK MPP pernah ada masa guru disiplin tangkap budak yang bawa VCD tu ke sekolah. Antara pesan yang cikgu tu cakap yang lekat dalam hati saya was " Ko tak malu ke? Macam ko tengok mak bapak ko taw!". Terus meremang je rasa... Allohurobbii.. :'(

29 December 2013 at 12:05 comment-delete

hihihi...lupa dunia akhirat

29 December 2013 at 12:17 comment-delete

hmmm... speechless...

29 December 2013 at 13:30 comment-delete

Yuck.. very the.. Motif? Gile s*ks je suka buat camtu!

29 December 2013 at 17:36 comment-delete

Semakin panas entri di blog ini.

29 December 2013 at 20:44 comment-delete

This comment has been removed by the author.

30 December 2013 at 05:30 comment-delete

mengisi kekosongan yang isteri tidak dapat memberi.......... kerana isteri menjadi ibu dalam rumah tangga

Anonymous
30 December 2013 at 05:33 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ