HOT!!!! VIDEO USTAZ AZHAR IDRUS ULAS PASAL TUDUNG FAREEDA YANG SINGKAT.




Ramai yang komplen pasal tudung Fareeda yang dikatakan singkat paras dada dan tak ikut peraturan yang betul dalam kaedah menutup aurat yang sempurna.. Tudung jenama tu bukannya dijual dengan harga yang murah beb.., dengar kata sampai RM150 sehelai..

Tapi sayang lah kalau beli mahal-mahal padahal sekadar ikut gaya berfesyen je.. Tujuan tudung untuk menutup aurat dah diabaikan bila tudung jenama tu singkat dan tak menutupi dada..

Kita bukannya nak sekat rezeki orang melayu berniaga, tapi apa salahnya kalau tudung tu dilabuhkan sikit bagi sesuai dengan kehendak syarak.. Jangan kira fesyen je dan bagi alasan dorang hanya berniaga.., bukannya berdakwah pulak.

Kat bawah ni ada sikit video dari Azhar Idrus berkenaan tudung singkat paras dada.. Wajib beb melabuhkan tudung untuk tutup bahagian atas tu dari pandangan umum.. Jangan main ikut sedap nak berfesyen je...

Dan syarikat tudung tu jangan pulak hanya tahu kira nak untung tanpa mengira benda-benda wajib yang lain.. Tak ada sapa nak kisah kalau korang untung juta-juta jual tudung.., tapi ramai akan kisah kalau tudung yang korang jual tu tak bawak apa-apa keuntungan pada si pemakai! Peace!! - sumber


JOm dengar dalam video di bawah






Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ