UNTUK BACAAN WANITA SAHAJA!!!




Mendapatkan Payudara Besar, Indah Serta Montok Tanpa Pembedahan.




Buat anda yang ingin memperbesarkan payudara, tetapi takut menghadapi pisau bedah, masih ada jalan meskipun hasilnya tidak memuaskan dan tidak seperti hasil kerja doktor bedah plastik. Inilah pilihan non-operasi yang layak dicuba:


1). Olahraga


Payudaya tidak memiliki otot, hanya terdiri dari sel lemak, saluran susu, dan kelenjar. Olahraga tidak boleh memperbesarka ukuran payudara, tetapi dapat menjadikan tubuh lebih tegap dan tegak. Otomatik payudara terlihat lebih besar.

Berenang membuatkan payudara terlihat lebih besar kerana melatih otot dada yang bergerak melawan air. Lakukan latihan untuk menegangkan otot pektoral di bawah payudara. Setelah otot tegang, jaringan dada menjadi lebih kencang dan kenyal. Pada dasarnya latihan membesarkan dada ini merupakan latihan pengembangan dada.


2). Pakai Bra Khusus

Pakailah bra yang dirancang secara profesional sehingga boleh memperbaiki penampilan tanpa bergantung kepada operasi implan  payudara. Bra jenis ini sukar didapati.


3). Visualisasi Payudara Lebih Besar

Anda pernah mendengar tentang the Secret? Rhonda Bryne, penulis buku fenomena itu, mendefinisikan law of attraction, iaitu sebuah prinsip tarik-menarik. Prinsip itu menerangkan apa yang kita ciptakan adalah pilihan-pilihan yang kita buat dan kita fikirkan sendiri.

Kenapa tidak mempraktikkan prinsip itu untuk membuat payudara terlihat cantik? Rilekskan diri terlebih dahulu. Picit dan usap payudara dengan lembut dan pastikan diri percaya bahawa payudara jadi lebih besar. Lakukan ini sesering mungkin saat kita merasa nyaman dengan diri sendiri.

4). Hati-Hati terhadap Janji Palsu

Selain suntik dan vakum, ada lagi suplemen yang menjanjikan boleh memperbesarkan payudara. Namun, menurut ahli spesialis kesihatan payudara dari Mayo Clinic, AS, tidak ada bukti bahwa suplemen ini benar-benar berkhasiat memperbesar payudara.


1 comments:

good sharing

4 September 2014 at 11:06 comment-delete

Post a Comment



Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ