JOM RAMAI-RAMAI SOKONG GUAN ENG TUBUH PPS..!!!

JOM RAMAI-RAMAI SOKONG GUAN ENG TUBUH PPS



Sebetulnya, dalam isu PPS ni saya sangat menyokong Guan Eng dalam mempertahankan PPS. Dengan membenarkan PPS beroperasi, maka kita akan dapat banyak faedah dari hasil "judicial precedent" ala-ala komunis tu...

Maksud saya, berdasarkan kenyataan dan tindakan Guan Eng tu, Kerajaan Negeri berhak menubuhkan apa saja pertubuhan untuk menjaga kebajikan, keamanan dan keselamatan di dalam sesebuah negeri.. Saya sokong!

Nak tahu kenapa? Sebab....


Kalau kita benarkan Guan Eng tubuh PPS, maka kita boleh tubuhkan beribu-ribu lemon pertubuhan seperti PPS di semua negeri BN. Dengan adanya pertubuhan-pertubuhan macam tu di negeri-negeri BN, maka kita boleh gunakan duit rakyat untuk kepentingan BN..! Kita perabih duit rakyat sampai abihhhh...!!!

Contohnya, sila lihat kat sini...

Dah tengok? Jadi, bila kita dah tubuh beribu-ribu lemon pasukan macam PPS tu di negeri-negeri BN, maka kita boleh suruh depa jaga jalan. Hanya kenderaan berpelekat BN saja boleh jalan di atas jalanraya persekutuan dan jalan-jalanraya negeri.. sapa takdak sticker BN, tak boleh lalu! (kaya la tauke sticker!)

Selain tu, kita boleh arahkan pasukan PPS di negeri-negeri BN untuk belasah mana-mana ahli parti pembangkang yang cuba kempen untuk parti depa kat negeri-negeri kita tu... apa nak takut... kuasa ada... kuasa kerajaan negeri lagi besarrrr.. KPN pun tak boleh buat apa-apa... heh!

Paling best, kita boleh suruh PPS tu tahan polis! Ya laaa... kalau KPN pun tak boleh buat apa-apa kat PPS, dah tentu la kuasa PPS lagi besar dari abang-abang polis yang lain, kan? Apa lagi? Kalau takdak salah pun, PPS boleh "ada-adakan" salah abang-abang polis tu... sumbat depa dalam jail.. saman sapa saja yang tak sokong BN... kaya la PPS... heh!

Amacam? Setuju tak kalau kita benarkan Guan Eng benarkan PPS beroperasi dengan kuasa dari Kerajaan Negeri? Heh! Boleh tungging langgang negeri dibuatnya... kan?

Saya hairan, kenapa masih ada lagi orang yang sokong Guan Eng dan PPS. Tak reti fikir sangat ke??? Awat? Allah dah tutup dah hati tu dengan titik-titik hitam? Sampai begitu benak sekali? Ishhhh... Astaghfirullahil'azim...




2 comments:

nice entri ..huhu moga ALLAH buka hati kita semua. tak kira kita sokong guan eng atau pun tidak ^_^

3 September 2014 at 16:48 comment-delete

Kah kah..jom tukar kepada kerajaan komunis..:)

4 September 2014 at 13:42 comment-delete

Post a Comment



Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ