Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



RAWATAN DI CERAGEM - MENGAPA PERCUMA (PT 2)




SATU PRODAK 100% MILIK KOREA!!

Anda telah membaca episod pertama pengenalan CERAGEM di sini, jika belum membaca bolehlah klik sekarang.

Rawatan Tulang Belakang No 1 DI DUNIA, PERCUMA HANYA DI CERAGEM.

BETULKAH PERCUMA?

Di hospital kerajaan pun kena bayar Rm 1, mustahil di CERAGEM percuma?

Serius BENAR! Rawatan di CERAGEM adalah percuma selama 40 minit berbaring di katil CERAGEM Master V3 yang canggih!! Diulang PERCUMA dan anda boleh menggunakannya setiap hari selagi mana anda mampu untuk berkunjung di pusat rawatan tersebut. Satu hari, seminggu, sebulan mahu pun bertahun dan kedatangan anda sangat-sangat digalakkan.

RAWATAN DI CERAGEM


Mengapa percuma?

Mereka menjawab: Mereka yakin dan percaya prodak mereka berkesan dan ramai pesakit / pelanggan telah sembuh semasa menjalani rawatan di pusat CERAGEM mereka.

Masih tidak percaya?

Ida tidak mampu untuk menerangkan dengan lebih lanjut lagi mengapa ia percuma. Sebaiknya selepas ini anda harus mencari pusat rawatan CERAGEM yang berhampiran dengan tempat anda. Ida hanya mampu untuk menerangkan ini adalah satu pelaburan yang terbesar yang dilakukan oleh sebuah syarikat luar negara seperti CERAGEM Korea ini. Perkhidmatan yang mereka berikan adalah percuma dan mereka berbangga apabila penyakit anda sembuh setelah menggunakan prodak mereka. DAN TIADA PAKSAAN UNTUK ANDA MEMBELI PRODAK MEREKA.

Hanya perlu datang setiap hari dan anda akan dilayan dengan mesra oleh staf-staf CERAGEM.

Dimanakah pusat rawatan CERAGEM di tempat anda?

Sebanyak 37 pusat rawatan CERAGEM telah di buka di seluruh Malaysia dan di setiap negeri. Cuma Ida kurang pasti alamatnya. Di Kuala Lumpur dan Selangor sahaja ada tujuh pusat rawatan CERAGEM, tiga di Perak iaitu di Gunung Rapat,  Silibin dan  di Teluk Intan, manakala enam di negeri Johor iaitu di Batu Pahat, Kluang, Larkin Idaman Johor Bahru, Taman Molek Johor Bahru, Taman Impian Emas Johor Bahru dan satu lokasi lagi Ida kurang pasti dan selebih adalah di lain-lain negeri.

Slogan CERAGEM - SIHAT, CERIA, GEMBIRA, WONDERFUL, YES! YES! YES! 

Dibawah adalah gambar-gambar Pusat Rawatan CERAGEM yang sempat Ida cari di google. Sebagai tip untuk mengetahui alamat pusat CERAGEM di tempat anda, bolehlah menelefon  CERAGEM Canter Larkin 07 - 222 2580 pasti mereka akan membantu anda. Jika anda melihat Signboard warna merah tertulis perkataan CERAGEM ini, pergilah untuk mendapatkan rawatan percuma di sana.


RAWATAN DI CERAGEM
Pusat Rawatan CERAGEM Larkin Johor Bahru yang terletak di No 36-01 Jalan Idaman 3, Taman Larkin Idaman, 80350 Johor Bahru. (Atas Restoran Osman) - Tel 07 - 222 2580


RAWATAN DI CERAGEM
Ceragem  Cawangan Bangi - kredit  elly-daily.blogspot.com


RAWATAN DI CERAGEM
NO 273, JALAN INTAN 12, 
BANDAR BARU TELUK INTAN,
36000 TELUK INTAN, PERAK
TEL : 05-6210591
FAX : 05-6210591

Alamat CERAGEM Kepong
No. 2-2, Jalan Metro Perdana Barat 2, Taman Usahawan Kepong, Kepong Utara, 52100 Kuala Lumpur



Di Indonesia

RAWATAN DI CERAGEM


RAWATAN DI CERAGEM
Ceragem Jihea Center, Indonesia - photo by Fazri ARdeneYster
Cuba lihat betapa ramainya mereka-mereka yang tidak melepaskan peluang untuk mendapatkan rawatan secara percuma di Indonesia. Tetapi di Malaysia dijanjikan percuma pun masih tidak percaya?



Kenapa Ida bersungguh-sungguh memperkenalkan pusat rawatan CERAGEM ini? Jawapannya kerana Ibu dan Ayah Ida mendapat rawatan percuma di sini. Mereka ikhlas membantu untuk memulihkan kedua Ibu dan Ayah Ida secara percuma, jadi orang berbudi kita berbahasa, orang memberi kita merasa. Dengan rasa tanggungjawab apalah sangat untuk memperkenalkan CERAGEM ini berbanding dengan manafaat yang diterima oleh Ibu dan Ayah Ida. Untuk pengetahuan semua Ayah Ida mengidap penyakit saraf dan tulang belakang yang serius (slip disc pain). Doktor dah tebuk 10 lubang di tulang belakang Ayah Ida untuk dimasukkan ubat dan doktor menyarankan supaya Ayah Ida menjalani oprasi pembedahan untuk memasukkan besi. Tetapi Ayah Ida belum bersetuju untuk menjalani pembedahan cuma bersetuju untuk menjalani rawatan fisio terapi sekerap tiga kali dalam seminggu di Hospital Pakar Puteri Johor Bahru. Bayangkan sekali rawatan fisio terapi dikenakan bayaran sebanyak RM80 kerana hospital kerajaan tiada perkhidmatan ini, kalau ada pun memang susah untuk mendapatkannya. Apabila CERAGEM memperkenalkan perkhidmatan percuma ini kenapa kita harus melepaskan peluang keemasan ini? Selagi anda tidak mencuba untuk mendapatkan rawatan CERAGEM ini selagi itu anda tidak percaya bahawa ianya percuma.

RAWATAN DI CERAGEM


Sebenarnya anda boleh sahaja untuk membeli katil CERAGEM Master V3  ini dan bawa balik kerumah jika anda mampu  dengan harga 15K barangkali (tidak pasti - kerana Katil V3 adalah keluaran terbaru  dan center pun masih belum dimaklumkan lagi) Jika tidak mampu jadilah seperti Ibu dan Ayah Ida yang berulang setiap hari di CERAGEM Larkin Idaman, Johor Bahru untuk mendapatkan rawatan percuma selama 40 minit dan selamat tinggal kepada fisio terapi. Hanya 40 minit... kalau nak lebih beli lah hehehe.

Okeylah nantikan Bahagian 3 bagaimana CERAGEM merawat 1001 jenis penyakit.


Baca juga di sini

Rawatan Tulang Belakang No 1 DI DUNIA, PERCUMA HANYA DI CERAGEM (PT 1)


55 comments:

Betul Kata Ida... Cuba dulu rawatan CERAGEM(percuma) utk 3kali berturut2.selepas tu terpulang dorg nk teruskan rawatan atau tidak.lan n mak lan dah wat rawatan lebih 7x.. seronok mak cz.. mdapat kesegaran n pulih kesihatan.. sikit2 lama2 sembuh tidaklh sepenuhnya (yelah dh umur 70 tahun lbh).kitaorg wat kt kuala selangor.azlan 0182113569

24 April 2014 at 00:55 comment-delete

Salam... ada tak ceragem di kawasan berdekatan ampang kl...

16 June 2014 at 21:53 comment-delete

Berdekatan ampang ada.. tapi kat setapak.

15 September 2014 at 08:18 comment-delete

Ceragem ni ketua dia cina ke melayu? Kena panggil interview..tp dia cakap English. Is it as a customer care need me to speak English? I mean I just wanna know only. At least I must prepare myself

29 September 2014 at 16:09 comment-delete

Ada tak ceragem di sungaai besar-k.selangor?

25 March 2016 at 00:33 comment-delete

Setapak kat mane?

naw
1 May 2016 at 19:54 comment-delete

ceragem v3 untuk d jual 0129066884
sesuai untuk keseluruhan penyakit.

11 June 2016 at 10:51 comment-delete

ada d kuala selangor

11 June 2016 at 10:53 comment-delete

Boleh saya tau brape harga ceragem tu ya..dengar rm14k..betul ke?

17 September 2016 at 01:02 comment-delete

Boleh saya tau brape harga ceragem tu ya..dengar rm14k..betul ke?

17 September 2016 at 01:02 comment-delete

Aslmualaikum, ada ke ceragem di Keningau, Sabah. Mohon call sy 0122848538. Terima kasih.

5 December 2016 at 06:43 comment-delete

Ada lagi xrawatan ceragem rawatan percuma di area klang shah alam

8 December 2016 at 15:30 comment-delete

Ada lagi xrawatan ceragem rawatan percuma di area klang shah alam

8 December 2016 at 15:31 comment-delete

15k

8 January 2017 at 22:43 comment-delete

Ceragem ada dijual dgn harga diskaun lbh murah dr tempat lain.Cod sahaja. Hubungi 0177426544 jika berminat.

Iza
12 January 2017 at 16:42 comment-delete

Ceragem ada dijual dgn harga diskaun lbh murah dr tempat lain.Cod sahaja. Hubungi 0177426544 jika berminat.

Iza
12 January 2017 at 16:43 comment-delete

assalamualaikum... sesiapa nak jual katil CERAGEM master v3 call sy ye..
ina016 6656955

13 January 2017 at 23:10 comment-delete

harga produk ceragem sama diseluruh malaysia. Dapatkan produk hanya dari Centre Ceragem yang berdaftar diseluruh negara.

17 January 2017 at 21:19 comment-delete

ada tak di alor setar

31 January 2017 at 11:39 comment-delete

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

Anonymous
8 February 2017 at 14:30 comment-delete

Hello,
Ia adalah tahun baru lagi, adakah anda dari segi kewangan ke bawah? adalah perniagaan anda menangis untuk kebangkitan semula kewangan, telah anda mendapatkan pinjaman di bank dan tangan pemberi pinjaman yang salah dan anda di mana menolak? mencari tiada lagi, Kami adalah pemberi pinjaman yang boleh dipercayai dan kami memulakan program pinjaman ini untuk membasmi kemiskinan dan mewujudkan peluang untuk keistimewaan yang kurang untuk membolehkan mereka menubuhkan sendiri dan memulihkan perniagaan mereka. untuk maklumat lanjut, anda boleh menghubungi kami melalui e-mel: gloryloanfirm@gmail.com dan mengisi borang di bawah.

PEMINJAM'S DATA.
1) Nama Penuh: ......... 2) Negara: ...... 3) Alamat: ......... 4) Jenis Kelamin: ..................
5) Status Perkahwinan: ... ..... 6) Pekerjaan: .......... Number 7) Telefon: ........................... 8) Pada masa ini kedudukan di tempat kerja: .... ............ 9) Monthlyincome ...... ...................
10) Pinjaman Tempoh: ............... 11) Tujuan Pinjaman: ............... 12) Agama: ............
13) Tarikh lahir: ........................

sila memohon syarikat yang sah, kejayaan anda adalah matlamat kami.

23 March 2017 at 02:03 comment-delete

This comment has been removed by the author.

25 April 2017 at 23:13 comment-delete

Ada tak.CERAGEM area JINJANG UTARA Kepong

14 August 2017 at 16:36 comment-delete

Ada tuan..di sebelah tesco ampng..shoplot yg dkt ngn petronas tu..kdai dia sebelah kedai tayar falken..

31 August 2017 at 14:51 comment-delete

Ada tuan..di sebelah tesco ampng..shoplot yg dkt ngn petronas tu..kdai dia sebelah kedai tayar falken..

31 August 2017 at 14:52 comment-delete

Hai...saya tak jumpa ceragem d sabah..boleh tak sesiapa bantu d area mana?

14 September 2017 at 20:27 comment-delete

Ada...di Royal Plaza Putatan

20 September 2017 at 08:00 comment-delete

This comment has been removed by the author.

20 September 2017 at 08:01 comment-delete

Royal plaza putatan ada. Hahaha

20 September 2017 at 09:37 comment-delete

This comment has been removed by the author.

21 October 2017 at 08:40 comment-delete

owner korea.. bukan kat malaysia je tp negara lain pun ada.. leh google..

15 December 2017 at 21:23 comment-delete

Ade x bahagian melaka

2 January 2018 at 22:07 comment-delete

lokasi kt johor yg satu lg tu kt tmn daya

3 January 2018 at 17:39 comment-delete

Untuk pesakit kanser sesuai tak?

23 February 2018 at 08:23 comment-delete

area muar ada tak contact untuk pembelian katil ni

24 March 2018 at 20:18 comment-delete

nak tanya ejen ceragem..saya berminat membeli

28 March 2018 at 09:33 comment-delete

Johor ada di Taman daya (JB) Damansara Aliff (Tampoi) Taman Bukit Dahlia (Pasir Gudang). Terbaru di Kluang.

Utk info boleh wsup saya 0167164041

5 April 2018 at 21:43 comment-delete

Maaf lisa dr mane. Boleh hubungi saye 0167164041. ceragem bukan simply bolh beli mcm tu jer sis.

5 April 2018 at 21:54 comment-delete

Sgt2 baik....percuma pula tu....setakat ni alhamdulillah....kebas di kaki dah hilang. Saya masih meneruskan rawatan tanpa jemu....

4 May 2018 at 22:08 comment-delete

Assalam saya nk jual slim belt ceragem x gune..saya gune katil je sebab sakit blkg..nk let go rm2k..boleh byr ansuran..plz contact ida 0127245073

Ida
7 June 2018 at 13:30 comment-delete

Kepada mereka yg masih tercari cari center yg berhampuran kediaman anda boleh terus melawat webnya di www.ceragem.net

8 July 2018 at 12:26 comment-delete

Saya telah pun bawa balik utk guna di rumah. Selain seisi keluarga boleh guna...jiran2 pun saya beri peluang guna bersama. Apa yg saya mahu...mereka sihat sama seperti kita juga.

8 July 2018 at 12:30 comment-delete

Halo, Saya Puan Catherine Rodriquez, pemberi pinjaman pinjaman swasta, saya memberi pinjaman kepada mereka yang memerlukan pinjaman, dan kepada Mereka yang ingin memulakan perniagaan baru. Saya memberi Pinjaman Peribadi, Pinjaman Perniagaan, Pinjaman Pelajar dan Pinjaman Syarikat. Sementara itu, saya dan adik-beradik saya bersedia membantu anda dengan jumlah yang anda perlukan sebagai pinjaman. apa yang anda perlu lakukan ialah mengisi borang di bawah dan hubungi saya hari ini di: catherineloanfirm94@gmail.com

Borang Permohonan Pinjaman Isi Dan Pulangan

Nama pertama ………………………………….
Nama terakhir……………………………
Seks .................................... ..
Umur ........................ ..
Negeri ..............................................
Negara ............... .. .................. ..
Pekerjaan .......................................... ..
Pendapatan bulanan……………………………………
Jumlah Diperlukan ...........................................
Tempoh ..........................................
Agama .......................................... ..
Nombor Telefon + ............ .................................
Nombor Mudah Alih + ...........................................

Salam
Puan Catherine Rodriquez
E-mel: catherineloanfirm94@gmail.com

20 July 2018 at 06:05 comment-delete

assalamualaikum.nak membeli katil ceragem master v3 full set secod.ada x g nk jual..boleh emel..rianaalfidaa81@gmail.com

19 August 2018 at 08:21 comment-delete

Hello semua,
Nama saya Ahmad Asnul Brunei, saya menghubungi Firma Pinjaman Osman untuk pinjaman perniagaan berjumlah $ 250,000. Kemudian, saya diberitahu tentang langkah meluluskan jumlah pinjaman saya yang diminta, setelah mengambil risiko lagi kerana saya sangat terdesak untuk menubuhkan sebuah perniagaan kepada kejutan saya yang paling besar, jumlah pinjaman telah dikreditkan ke akaun bank saya dalam 24 jam perbankan tanpa apa-apa tekanan mendapatkan pinjaman saya. Saya terkejut kerana saya pertama kali jatuh mangsa penipuan! Jika anda berminat untuk mendapatkan sebarang jumlah pinjaman & anda berada di mana-mana negara, saya akan menasihatkan anda boleh menghubungi Firma Pinjaman Osman melalui e-mel osmanloanserves@gmail.com

BORANG MAKLUMAT PERMOHONAN PINJAMAN
Nama pertama......
Nama tengah.....
2) Jantina: .........
3) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan: .........
4) Tempoh Pinjaman: .........
5) Negara: .........
6) Alamat Rumah: .........
7) Nombor Mudah Alih: .........
8) Alamat e-mel ..........
9) Pendapatan Bulanan: .....................
10) Pekerjaan: ...........................
11) Tapak yang anda buat di sini tentang kami .....................
Terima kasih dan salam mesra.
Derek E-mel osmanloanserves@gmail.com

7 October 2018 at 13:47 comment-delete

Aku indriaty manirjo, saya ingin bersaksi pekerjaan yang baik dari Allah dalam hidup saya kepada orang-orang saya yang mencari untuk pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara. Apakah mereka orang yang mencari pinjaman di antara kamu? Maka Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih asli sekali di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban dari suatu 6-kredit pemberi pinjaman penipuan, saya kehilangan begitu banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Aku hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari utang saya sendiri, sebelum aku rilis dari penjara dan teman yang saya saya menjelaskan situasi saya kemudian memperkenalkan saya ke perusahaan pinjaman reliabl yang MAGRETSPENCERLOANCOMPANY. Saya mendapat pinjaman saya Rp850,000,000 dari MAGRETSPENCERLOANCOMPANY sangat mudah dalam 24 jam yang saya diterapkan, Jadi saya memutuskan untuk berbagi pekerjaan yang baik dari Allah melalui MAGRETSPENCERLOANCOMPANY dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat Anda jika Anda membutuhkan pinjaman Anda lebih baik kontak MAGRETSPENCERLOANCOMPANY. menghubungi mereka melalui email:. (magretspencerloancompany@gmail.com)
Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (indriatymanirjo010@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman.

23 November 2018 at 02:25 comment-delete

Assalamualaikum Wr. Wb.

WhatsApp Only::::{+33753893351}
Email:::::::::{aditya.aulia139@gmail.com}
{iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan CREDIT UNION DAYA LESTARI via: {mail:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

18 December 2018 at 18:23 comment-delete

Aku indriaty manirjo, saya ingin bersaksi pekerjaan yang baik dari Allah dalam hidup saya kepada orang-orang saya yang mencari untuk pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara. Apakah mereka orang yang mencari pinjaman di antara kamu? Maka Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih asli sekali di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban dari suatu 6-kredit pemberi pinjaman penipuan, saya kehilangan begitu banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Aku hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari utang saya sendiri, sebelum aku rilis dari penjara dan teman yang saya saya menjelaskan situasi saya kemudian memperkenalkan saya ke perusahaan pinjaman reliabl yang MAGRETSPENCERLOANCOMPANY. Saya mendapat pinjaman saya Rp850,000,000 dari MAGRETSPENCERLOANCOMPANY sangat mudah dalam 24 jam yang saya diterapkan, Jadi saya memutuskan untuk berbagi pekerjaan yang baik dari Allah melalui MAGRETSPENCERLOANCOMPANY dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat Anda jika Anda membutuhkan pinjaman Anda lebih baik kontak MAGRETSPENCERLOANCOMPANY. menghubungi mereka melalui email:. (magretspencerloancompany@gmail.com)
Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (indriatymanirjo010@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman.

27 January 2019 at 23:31 comment-delete

Please Visit Now... For New And Old Games And Software Download Full Version With Android Apps Etc...
http://www.Latestactiongames.com
www.gamesofchina.blogspot.com

15 July 2019 at 21:31 comment-delete

Setapak alamat please?

22 October 2019 at 13:22 comment-delete

Untuk pesakit strok boleh buat rawatan ceregam ke

8 November 2019 at 13:16 comment-delete

Boleh..

22 December 2020 at 09:19 comment-delete

Halo pemirsa di seluruh dunia, Ada kabar baik untuk Anda semua hari ini dapatkan kartu ATM Kosong Anda yang berfungsi di semua mesin ATM di seluruh dunia. Kami memiliki program khusus kartu ATM yang dapat digunakan untuk meretas mesin ATM, kartu ATM dapat digunakan untuk menarik di ATM atau geser, di toko dan POS. Kami memberikan kartu ini kepada semua klien yang tertarik di seluruh dunia, Kami memberikan Kartu ATM Kosong. Apakah Anda ingin menjalani kehidupan yang baik yang dianggap ilegal, cara termudah untuk menjadi jutawan. itu juga memiliki teknik yang membuat CCTV tidak mungkin mendeteksi Anda dan Anda hanya dapat menarik sejumlah $ 5.000 Dolar dalam sehari di Mesin ATM juga tersedia saat pengiriman tunai. Kami memberikan hingga $ 10.000,00 hingga $ 1.000.000,00 Dolar Dengan layanan peretasan jaringan kami. Kami dapat Memulihkan semua uang Anda yang hilang ke Bitcoin dan mata uang Crypto lainnya, penipuan hipotek / realestate, dan ICO palsu dalam waktu 48 jam atau kurang. (Thomas Freddie Hackers) bekerja sama sebagai tim untuk melacak & memulihkan dana kembali dari PENCIPTA internet yang paling sulit. CATATAN!! Kami telah menerima laporan memilukan yang tak terhitung jumlahnya dari penipu terkenal dan kami berhasil memulihkannya kembali melalui kontak thomasunlimitedhackers@gmail.com

Hubungi kami di ((Pemulihan Biner. Kelas Universitas. Menyeka Catatan Kriminal, Peretasan FB & IG, Telegram, Muatan & Peretasan Telepon)) membatasi kami dengan pekerjaan Anda & izinkan kami memberi Anda hasil positif dengan keterampilan peretasan kami. Kami bersertifikat dan privasi Anda 100% aman bersama kami. Jangan khawatir lagi tentang masalah keuangan Anda, Jika Anda membutuhkan layanan peretasan cyber lainnya, kami siap membantu Anda kapan saja, kapan saja, jadi hubungi kami melalui Alamat Email kami: thomasunlimitedhackers@gmail.com

Salam
THOMAS FREDDIE HACKER TANPA BATAS
Kirim email ke thomasunlimitedhackers@gmail.com
Telepon / SMS: +1 (985)465-8370
Motto: Kami menawarkan layanan tercepat dan terpercaya

7 April 2021 at 04:15 comment-delete

Sangat mulia perbuatan ini, semoga Allah shj yang membalas.

15 April 2021 at 07:49 comment-delete

Saya ada mesin & sgt syg mesin sy. Tapi technision Ceragem suka melecehkan bila dipanggil. Masih berperangai yang menyusahkan orang melambat2kan tugas

3 June 2023 at 07:24 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ