Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



KALAU AKU TUHAN AKAN MASUKKAN KARPAL SINGH DALAM SYURGA - KENYATAAN BENZ ALI MENGHINA ISLAM



Ekoran status yang dilihat menghina Islam, aktivis berfahaman sosialis, Benz Ali dikecam pelbagai lapisan masyarakat yang jelas tidak berpuas hati dengan kenyataan yang diberikan itu melalui laman sosial Facebook miliknya. Benz mengatakan ingin memasukan mendiang Karpal Singh yang terbunuh dalam kemalangan ngeri khamis lalu ke dalam syurga sekiranya dirinya Tuhan.

“Baru sampai KL aku nak pi UM dah.. ada sesiapa di sana? aku nak tumpang charge barang dulu. Rest in peace, Karpal. Jika aku Tuhan, aku masukkan kau ke dalam syurga, dan rejam Zulkifli Nordin dalam neraka... Jika aku Tuhan la.. “ ujarnya.

Kenyataan itu akhirnya mengundangkan pelbagai komen yang rata-rata tidak bersetuju dengan kenyataan tersebut yang disifatkan menghina Islam.

APA KATA ANDA ???


2 comments:

Sbenarnya Karpal tak la jahat sgt. Cuma kenyataan beliau di putar belit oleh akhbar. Kalau nak kan kebenaran, kene baca kenyataan dari kdua belah pihak. Malah pemimpin Islam sendiri menghina hudud lebih trok dari Karpal, ada masuk paper? Benz Ali ni cakap tara fikir kaaaa. Tentu2 org kafir masuk neraka.

Anonymous
21 April 2014 at 10:41 comment-delete

Ambil iktibar dari pengakuan Musa Hitam. Media tak berpihak kpd beliau kerana tiada siapa yg sanggup ambil risiko utk menceritakn pkara sbenar. Fikir2 kan lah

Anonymous
21 April 2014 at 10:54 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ