Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Saya Hanya Mampu Ketawa Dituduh Tak Pakai Coli - Uqasha Senrose

Uqasha Senrose



Kecoh seketika dunia hiburan tempatan apabila pelakon jelita, Uqasha Senrose didakwa tidak memakai coli ketika menghadiri sebuah majlis hiburan yang diadakan di sebuah pusat beli-belah, baru-baru ini.

Bergaya mengenakan gaun pendek berwarna merah jambu, bekas jahitan pada baju tersebut telah menampakkan seolah-olah Uqasha tidak memakai coli sehingga tersembul puting.

Mengulas lanjut mengenai perkara itu, Uqasha menjelaskan, “saya hanya mampu ketawa apabila dituduh sebegitu. Saya bukan bodoh untuk keluar tanpa memakai coli dan memalukan diri sendiri. Mereka harus lihat gambar itu betul-betul sebelum membuat cerita yang mengaibkan saya”.

“Saya yang malu untuk mengulas isu ini walaupun saya tidak salah. Otak saya masih waras dan tahu adat budaya Malaysia,” katanya lagi yang dipetik menerusi laporan sebuah akhbar harian.

Diharapkan dengan penjelasan Uqasha ni dapat menjernihkan kembali cerita mengatakan dia tidak memakai coli.

Lain kali diharapkan Uqasha lebih berhati-hati dalam pemakaiannya supaya cerita sebegini tidak lagi timbul sehingga boleh mencetuskan kontroversi di kalangan peminatnya.


0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ