Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Sumber Makanan Selepas Perang Dunia ke3 - Benih Dari Doomsday Vault Milik Dajjal

Benih Dari Doomsday Vault Milik Dajjal



“Doomsday Seed Vault” in the Arctic -

Bill Gates, Rockefeller and the GMO giants know something we don’t.



Begitu lah tajuk sebuah laporan mengenai projek yang telah dan sedang di laksana kan oleh mereka mereka seperti nama di atas.


Setiap kali nama Rockefeller muncul , admin ini akan sangsi kerana sudah lama mengetahui watak ini ada lah proksi Dajal / Iluminatti selain Rostchild.

Benih Dari Doomsday Vault Milik Dajjal


Jika ulama kita dan agamawan kita yang terkenal dengan ilmu “copy paste “ hanya dapat mengintrepretasi kisah “Yahudi” dan “Dajal” dalam fasa pertama sahaja, maka Yahudi dan Dajal sudah pun advance dan menyerupai bentuk lain mengunakan proksi dan pelaksana.


Selain sudah berjaya menanam benih benih kebencian dan kemarahan kepada setiap negara didunia ini, Dajal juga sudah berjaya menyimpan benih makanan sebaik sahaja negara negara semua berperang sama sendiri.


Dajal melalui Amerika dan Israel serta beberapa negara NATO boleh mencetus kan perang di Ukraine bersama Russia jika mereka mahu kan nya esok, tetapi itu tentu sekali tidak menepati sasaran perang global.


Sama lah juga mereka boleh membuat Korea Selatan berperang dengan Korea Utara esok, tetapi mereka “abstain” dahulu kerana apa yang mereka mahu ada lah “total war” atau pun “major war” dimana seluruh negara di dunia akan berperang sekali gus, itu lah hasrat yang mereka mahu.


Seperti kami laporkan dalam atikel lain, Dajal hanya mahu kan sejumlah 500 juta penduduk bumi sahaja jika boleh, ketika makhluk menyambut Nabi Isa dan Imam Mahdi. Ini ada lah jumlah yang “manageble” bagi mereka.


“The fact is that THIS IS A VILE TRICK OF SATAN’S.


It is the antichrist, otherwise known as the dajjal, who will perpetrate all the barbaric measures that the Christian world will be indoctrinated with as a result of this trickery, and that will be falsely ascribed to Hazrat Mahdi (pbuh). THIS SAVAGE AND ANARCHISTIC IDEA INTENDED TO RUTHLESSLY SLAUGHTER PEOPLE AND WIPE OUT ONE-THIRD OF THE WORLD’S POPULATION BELONGS TO THE ANTICHRIST. This idea of the antichrist IS BEING DRAWN UP WITH THE AIM OF SLAUGHTERING ONE-THIRD OF THE WORLD’S POPULATION, APPROXIMATELY 2 BILLION 233 MILLION PEOPLE, during the time of the coming of the Prophet Jesus (pbuh). THIS WILL BE THE WORST MASSACRE IN THE HISTORY OF THE WORLD. IT IS IMPOSSIBLE FOR ANYONE OTHER THAN THE ANTICHRIST to espouse such a slaughter. This bloody murderer whom Christians are so wrongly awaiting, IS CLEARLY THE ANTICHRIST”


Berbalik kepada topik diatas, seed vault atau pun dipanggil “doomsday vault” ada lah projek yang sangat penting tetapi dibuat dengan cara “low profile”.

Malah dengan gelaran “doomsday” sahaja sudah cukup untuk di fahami.

Bagi mereka yang tidak percaya atau tidak hairan pada kisah kisah sebegini, ia sememang nya kemahuan Dajal. Ia itu tidak mempercayai akan keujudan nya ada lah bonus untuk Dajal.

Benih Dari Doomsday Vault Milik Dajjal
(logo bermata satu tetap di selitkan)


Apa kah fungsi “doomsday vault” ini?

Dengan cara mudah untuk fahaman orang marhaen , ia ada lah tabungan segala jenis makanan dan tanaman serta tumbuhan dari pelbagai jenis seperti gandum beras buah buahan dan segala macam yang ada di bumi.


Benih Dari Doomsday Vault Milik Dajjal

Benih Dari Doomsday Vault Milik Dajjal



Oleh sebab perang yang di rancang membabitkan nuklear dan bom pemusnah yang membabitkan kehancuran total dan kemusnahan environment bumi maka mereka sudah advance menjaga stok makanan selepas perang.




Kenapa mereka pilih tempat dan kawasan terceruk ?


Benih Dari Doomsday Vault Milik Dajjal

Benih Dari Doomsday Vault Milik Dajjal



Kerana pada perkiraan Dajal negara dan kawasan ini sahaja yang paling sesuai kerana mereka mengambil kira tempat dan kawasan ini ada lah negara yang kemungkinan besar dirasai nya atau di rencana nya sebagai tidak di gangu oleh peperangan yang mereka sendiri cipta. Neutral.

Perang dunia ke3 hanya menunggu masa dan pasti akan berlaku jika di ikut perkembangan politik dunia.


Benih Dari Doomsday Vault Milik Dajjal


Dan apabila ia berlaku, mass destruction dan kehancuran luarbiasa, malah ada surface bumi yang tidak dapat recover untuk menanam apa apa dan juga menjadi mati dan gersang. Bukan sahaja ia gersang malah akan terus musnah tidak dapat di tumbuhi oleh apa apa tanaman.


Begitu lah perkiraan jahat Dajal AlMasih.


Apabila perang selesai maka yang “survive” atau pun berjaya hidup akan mahu makanan , tapi bumi sudah banyak tandus dan rosak, maka hanya simpanan bank makanan Dajal sahaja yang ada untuk di gemiskan dan di mohon.

Benih Dari Doomsday Vault Milik Dajjal





Ada kah seperti ungkapan yang kita sedia tahu Dajal menjanjikan syurga berkait dengan perkara ini? kerana hanya puak Dajal sahaja ada stok simpanan benih makanan ketika itu? lalu sesiapa menyokong nya umpama diberi kan syurga apabila diserah kan benih untuk di tanam semula?

Ada orang alim dari luar negara menyebut tanda nya ada lah apabila negara Turkey mula berperang maka itulah tanda nya. Yang lain bakal follow suite dengan mana mana negara berpihak dan berkompromi dan menyerang segara negara yang sudah lama menyimpan dendam atau pun perasaan terhadap musuh mereka.

Amat malang ulama dan agamawan kita terlalu melayu dan arab sedang kan perkembangan Dajal ada lah Westernise dan kebaratan, lalu pihak agamawan kita gagal mengesan dan menghidu perkembangan Dajal.

Lalu mereka tidak dapat mentafsirkan kelakuan sekarang dan hanya tertumpu apa yang di kata kan ribuan tahun lalu,

Atikel kami kali ini hanya mahu tumpu kepada “seed bank” dan “vault” ini sahaja dan mungkin menyusul dengan hal ehwal perang yang bakal di cipta di tajuk yang lain.

Jangan terleka akan Dajal.

Benih Dari Doomsday Vault Milik Dajjal


Sumber: thechulan.blogspot.com


0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ