Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



10 Selebriti Berpakaian Paling Memeranjatkan Dalam Sejarah Permaidani Merah


1). Toni Braxton

Toni Braxton

Penampilan permaidani merah yang panas putih Toni Braxton di Grammys 12 tahun lepas dianggap memeranjatkan genap piawaian pada hari ini.



2). Gwyneth Paltrow

Gwyneth Paltrow

Gwyneth Paltrow menghairankan dunia fesyen dan mula satu kegilaan baru kerana dia tiba di nombor hitam curam ini di perdana menteri Hollywood "Iron Man 3" pada pada April, 2013.


3). Gwyneth Paltrow


Gwyneth Paltrow

Berikutan di langkah Gwyneth Paltrow Jamie Alexander mencuri lampu tumpu di nombor hitam jelas ini di Los Angeles Premiere 'Thor: Dunia Gelap' pada 4 November, 2013.



4). J'Lo

J Lo

Baju versace ikonik J Lo di ke-42 Grammy Awards pada 2010 masih dianggap satu daripada kelengkapan yang paling tidak senonoh untuk  kurnia permaidani merah.


5). Kristen Stewart

Kristen Stewart

Kristen Stewart menentukan untuk berpakaian dirinya di renda yang hanya bogel kerana dia telah tiba di perdana menteri Los Angeles "The Twilight Saga: Memecahkan Subuh - Berpihak 2" pada November, 2012.


6). Jean Paul Gaultier

Jean Paul Gaultier


Renda oren Jean Paul Gaultier baju Fergie di Grammys 2012 menunjuk-nunjuk semuanya termasuk sut hitam dia. Tidak sesuai atau ikonik?


7). Erin Wasson

Erin Wasson

Baju hitam yang hampir tidak ada Erin Wasson di anugerah-anugerah Golden Globe 2012 mempunyai banyak di industri fesyen mengekot di kekecewaan.


8). Katy Perry


Katy Perry

Yang dengan teliti telus oleh Katy Perry bergemerlapan mengira di MTV Movie Awards 2010 menyebabkan dia kepada status gambar tempel.


9). Lady Gaga


 Lady Gaga

Manakala kita biasa melihat Lady Gaga yang mengejutkan kita dengan kenyataan-kenyataan fesyen aneh dia, baju daging ini di MTV Video Music Awards 2010  pergi sedikit terlalu jauh walaupun untuk peminat-peminat paling bersemangat dia.


10). Rihanna


Rihanna

Bagaimanapun, tiada menghairankan dunia agak suka CFDA Rihanna baju terbentuk daripada hanya ribuan hablur disatukan. Kerana dia berjalan di permaidani merah dengannya seluruh badan dalam mempamerkan dunia tercungap-cungap dan baru bahawa ini ialah masa fesyen yang mungkin tidak pernah untuk diulang sekali lagi. Tetapi dengan publisiti celebs lapar hampir mati untuk skrap tineiest liputan media meragui kita telah lihat yang terakhir daripada kemunculannya hampir berbogel di permaidani merah.


1 comments:

baik xpayah pakai baju..huhu

10 August 2014 at 11:13 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ