Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Ketahui 5 Bahagian Paling Sensitif Wanita Saat Berhubungan Intim!!!







1). Tulang Selangka




Leher memang menjadi salah satu bahagian sensitif saat ghairah anda sudah di puncak. Namun, agak turun sedikit ada bahagian lain yang lebih sensitif, yups tulang selangka jawabannya.
Cuba saja rasakan, saat suami anda menyentuh atau mencium tulang selangka anda. Apa yang anda rasakan? Wah, pasti ghairah anda akan semakin tinggi.



2). Belakang lutut dan Paha Dalam




Kedua bahagian ini juga menjadi bahagian sensitif. Saat anda berhubungan intim, cubalah buka sedikit kaki anda dengan posisi berdiri. Pastikan suami anda duduk ya. Rasakan sensasi saat suami anda meraba daerah belakang lutut atau paha dalam anda.

Di daerah ini ada banyak saraf-saraf sensitif yang boleh membangkitkan ghairah anda.



3). Punggung




Setelah payudara, punggung adalah 'aset' wanita yang kerap digemari oleh para pria. Belaian lembut, ramasan keras, hingga gigitan yang dilakukan suami anda di daerah punggung, pastinya akan meningkatkan hasrat seksual Anda.


4). Tengkuk





Bahagian belakang leher ini sering terlepas dari perhatian suami anda. Di Jepun, tengkuk wanita selalu boleh menarik perhatian pria. Wanita Jepun sering menyiput rambut, sehingga bahagian tengkuk ini selalu terlihat.

Namun, jangan khuatir, saat anda melakukan hubungan intim, singkapkan rambut anda dan biarkan tangan suami anda membelai lembut daerah tengkuk anda. Belaian atau bahkan hembusan nafas saja pasti boleh membuat anda lebih berghairah.



5). Pergelangan tangan



Bahagian ini juga menjadi salah satu bahagian yang biasa mendatangkan nikmat. Yups, telapak tangan. Saat anda melakukan foreplay sebelum berhubungan intim, minta suami anda untuk mencium atau meraba daerah pergelangan tangan. Dan, rasakan sensasinya.


Sumber:  kutukandewata.blogspot.com


0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ