Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



PANAS!! FARHAN LARIKAN PULUHAN RIBU DUIT ABBY ABADI



Kuala Lumpur: Bukan kerana bengang atau marah tetapi tindakan pelakon Abby Abadi, 37, membesar-besarkan konflik terbaru dengan bekas suaminya, Muhammad Noor Farhan Che Bakar, 24, bertujuan demi menuntut haknya semula.

Abby atau Arbaieyah Abdul Manan berkata dia mahu bersemuka dengan Farhan secepat mungkin.

Katanya, sejak mereka sah bercerai talak satu pada 11 Jun lalu di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, Kuala Lumpur, Farhan terus lenyap daripada tanggungjawabnya termasuk sejumlah wang mencecah puluhan ribu miliknya.

“Kalau ikutkan dari awal lagi saya tak nak kaitkan dia lagi dan besar-besarkan kes ini tapi usaha saya untuk menuntut semula hak saya secara baik tidak dilayan.

Dia gagal dihubungi dan langsung tak ada inisiatif untuk menyelesaikan masalah ini.

“Janji-janji daripada dia kononnya untuk lunaskan wang itu daripada sebelum bulan puasa sampai bawa ke hari raya lalu langsung tidak ditunaikan.

Sekarang dah lama raya habis dia masih berdiam diri.

“Nak tak nak pada 25 Ogos lalu saya terpaksa buat laporan di Balai Polis Taman Melawati untuk tindakan selanjutnya,” kata Abb ketika dihubungi.

Abby berkata, dia mengambil tindakan undang-undang kerana mahu lelaki itu tampil ke depan dan memulangkan semula wang yang digunakan untuk membeli sebuah kereta untuk bekas adik iparnya pada April lalu.

“Saya harap tindakan undang-undang ini akan memberi pengajaran kepadanya yang bersikap lepas tangan selama ini,” kata Abby.


1 comments:

macam-macam...

20 September 2014 at 18:13 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ