Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Tips Puaskan Suami di Ranjang!!!




SEKS merupakan bahagian penting dalam perkahwinan. Satu pihak perlu komited dengan pihak lain sebagai salah satu cara mengungkapkan cinta.

Saat seks biasa terasa agak membosankan, baik anda dan suami anda mungkin ingin cuba sesuatu yang lain. Ketika suami berasa tidak puas, kini saatnya memberi "sumbu" bagi seks. Dengan demikian, anda boleh
membuatnya bahagia di ranjang.


Berikut kaedah membuat suami puas bercinta. seperti diulas eHow.


1). Urut tubuhnya dan sentuh secara seksual.


Gosok testisnya lalu bermain dengan Mr P-nya untuk membangkitkan sensasi. Tanyakan kepadanya apa yang dia inginkan. Mintalah secara khusus yang tentu akan membuatnya berbalik ingin menyenangkan anda.


2). Berpakaian seksi


Pakai pakaian atau baju tidur seksi, solek simpel pula wajah dan tata rias rambut anda untuk menguatkan kesan seksi.

Bubuhkan tubuh anda dengan glitter, parfum, atau sesuatu yang dapat dimakan. Ada banyak sifat seksi yang boleh melekat di  tubuh anda dan menjadi pelengkap seru hubungan seks.


3). Beri kejutan Lakukan sesuatu yang benar-benar di luar kebiasaan.


Bawa dia ke suatu tempat yang tak terduga, dan bercinta ketika dia tidak mengharapkan untuk mendapatkan kesenangan. Matikan semua lampu di rumah, nyalakan lilin, dan tinggalkan nota tampal sebagai kod.

Biarkan kod-kod tersebut membawa beliau mencari anda yang sudah berpose seksi di ranjang. Atau, anda berbogel menunggunya di bubble bath dengan dua gelas jus anggur. Seperti malam pertama. Berpura-pura seperti malam ini adalah malam pertama anda.

Atur adegan agar kegagahannya seperti dulu kerana ada sesuatu yang mendebarkan ketika pertama kali anda bercinta dengannya.


4). Buat dia rileks


Urut suami anda secara teratur, dan fokus pada rehat bersama. Banyak pasangan sampai ke titik di mana
mereka melayan seks seperti rutin kerja rumah.

Jangan biarkan kehidupan seks anda sampai pada titik tersebut. Seks seharusnya pengalaman menyeronokkan yang membawa anda dan suami menjadi lebih dekat.


5). Bersenang-senanglah selama bereksplorasi.


Komunikasi Sepatutnya, anda berdua berkomunikasi secara terbuka tentang fantasi dan keperluan seks masing-masing.

Dan, jangan marah jika dia tidak menyukai kejutan yang anda siapkan. Cari lagi kejutan yang lain. Biarkan dia tahu bahawa anda hanya cuba untuk membuat kalian berdua bahagia.


Sumber


0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ