Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



APAKAH JENAMA HANDPHONE YANG DIGUNAKAN OLEH DATIN SRI ROSMAH??


Tengok saja anda dah tahu kan? 

Mesej sahabat saya  kepada saya, "DS Rosmah pakai Handphone biasa sahaja, not even a smartphone". Saya terkejut, lalu saya katakan kirimkan gambar itu segera, kerana saya tahu rakyat mahu melihatnya.

Baca info lanjutnya di sini - klik

Mungkin ada yang berkata handphone mahal tinggal di rumah...Jika beliau yang selalu dimomokkan dengan pelbagai tuduhan liar oleh pihak tertentu, sudah tentu beliau boleh sahaja memakai handphone jenama IPhone 5S jenama baharu atau Samsung jenama terkini.... untuk apa beliau sorok kan lagi? Tetapi, DS Rosmah mengeluarkan handphone jenis lama yang bukan smartphone pun dari beg tangannya!


3 comments:

siapa sangka kn.
hehe.
mcm2 cter boleh buat dalam sekeping gambar.

12 July 2014 at 09:55 comment-delete

itu HP jenama Vertu, harganya berpuluh ribu satu..

9 September 2014 at 10:21 comment-delete

Die pakai hp nokia 3310 kot...

21 January 2016 at 20:33 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ