Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



ARTIS TERKENAL ANTARABANGSA KECAM ISRAEL!!!




Kekejaman dan kezaliman yang ditonjolkan oleh puak - puak Yahudi Rejim Zionist Israel pada ketika ini mendapat kritikan dari seluruh penduduk dunia.

Tidak ketinggalan juga dari kalangan arti - artis Hollywood yang turut lantang mengecam tindakan ganas yang dilakukan oleh Rejim tersebut terhadap rakyat Palestine.

Diantara yang lantang ialah Angelina Jolie, bintang utama filem Tomb Rider sebagai Lara Croft. Jolie sebelum ini telah dipilih mewakili UNHCR Goodwill Ambassador.

Jelas bintang yang berkhidmat selama 10 tahun bersama UNHCR itu, "Bangsa Arab dan orang Islam bukannya Teroris. Seluruh dunia harus bersatu melawan Israel."



Selain Jolie, seorang lagi bintang ternama Hollywood, Mel Gibson yang menyifatkan Rejim Zionist itu sebagai "Sumber Kehancuran Dunia" dan berharap dia mampu melawannya.



Tidak ketinggalan juga dengan Al-Pacino, pelakon utama dalam filem The Godfather turut menyatakan kekecamannya terhadap Rejim Zionist itu sendiri.

Al-Pacino dalam kenyataannya menyeru agar seluruh rakyat dunia supaya "pelajari semula sejarah Yahudi dan baru kita tahu siapa sebenarnya Teroris".



Begitu juga dengan pandangan aktor kacak, George Clonney terhadap beberapa orang pemimpin dunia yang turut memberikan sokongan terhadap Israel.

Sambil menamakan “Bush, Sharon, Blair, dan Rice adalah nama-nama yang akan dikutuk sejarah sepanjang masa” merujuk kepada sokongan yang telah diberikan selama ini.


0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ