Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



AKHIRNYA PEGAWAI KASTAM BERMULUT CELUPAR MEMOHON MAAF





Setelah menerima pelbagai maklum balas dari orang ramai dan juga dari anggota polis sendiri akhirnya Cik Puan Kastam ini telah mengemukakan permohonan maafnya  melalui page Pertubuhan Anak Polis Malaysia (PAPM) lewat malam sabtu lalu...walaupun statement tersebut telah dipadam tapi pihak PAPM sempat membuat sreen shot.. tetapi kenyataan Cik Puan Kastam tersebut telah melukai hati ramai pihak kerana tidak sepatutnya kenyataan ini keluar dari seorang pegawai kastam yang sama-sama di dalam jabatan kerajaan yang ditugaskan menjaga keselamatan serta ketenteraman negara. Pihak kami berharap perkara ini tidak berulang lagi di masa akan datang dan sebagai pengajaran kepada mereka di luar sana..



Terdahulu Cik Puan Kastam telah menuduh Ketua Polis Negara mengampu dan membodek Perdana Menteri untuk menunjukkan PDRM bekerja keras berbanding Kastam yang berhadapan isu rasuah dan penyelewengan dan salahguna kuasa. Klik di sini. 

Tuduhan jahat yang dibuat oleh Cik Puan Kastam ternyata menarik minat ramai. Ramai yang berkongsi status yang dimuatnaikkan oleh Cik Puan Kastam yang gebu dan dikenali sebagai Tone Tone itu. Malah, akaun Facebooknya juga dilaporkan cukup meriah dengan pelbagai persoalan yang bersangkutan dengan tuduhan yang dilemparkan.

Cik Puan Kastam kemudiannya minta maaf atas 'keterlanjurannya'. Bagaimanapun, Cik Puan Kastam kemudiannya menyalahkan kawan-kawan yang ada dalam group WhatsAppnya kerana mereka telah printscreen kenyataannya dan kemudian memuatnaikkan kenyataan tersebut ke Facebook.












Mungkinkah Cik Puan Kastam ini akan di panggil untuk memberi keterangan berdasarkan whatsapp Ketua Polis Negara di bawah? " Kita akan ambil tindakan terhadap dia "









 Baca juga di sini:

PEGAWAI KASTAM BERMULUT CELUPAR HINA DAN FITNAH POLIS



1 comments:

macam-macam sekarang..

13 October 2014 at 19:52 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ