Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Google Street View Rakam Pasangan Kekasih Lakukan Seks Tepi Jalan

Google Street View Rakam Pasangan Kekasih Lakukan Seks Tepi Jalan



SEPASANG ‘kekasih’ menjadi popular di internet apabila terkantoi melakukan hubungan seks di tepi jalan di Lebuhraya Dukes, Selatan Australia. Rakaman ini mungkin dianggap sebagai ‘kurang ajar’ kerana cuba memalukan pasangan ini.

Dikatakan, ketika rakaman dilakukan oleh Street View, pasangan ini telah meletakkan kereta di bahu jalan dan kemudian melakukan seks secara terbuka di bonet hadapan kenderaan mereka.


Imej itu kemudian telah di kaburkan oleh Google. Gambar itu menyaksikan lelaki terbabit melondehkan seluarnya dan memegang minuman keras . Wanita itu pula dilihat melambai tangan kepada kamera Street View.

Gambar itu kemudian telah disebarkan di media sosial . Bagaimanapun ramai yang beranggapan gambar itu hanyalah lakonan semata-mata. Sementara itu, lelaki terbabit berkata gambar itu adalah dia dan isterinya.

Katanya, “Kami melihat kenderaan Google ketika dalam perjalanan ke Adelaide beberapa tahun lalu. Kami memecut dan memotong kenderaan mereka sambil melambaikan Corona (bir) di tangan.

“Kami cuba mencari lokasi itu di peta, cuba mengingatkan kembali lokasi terbabit tetapi tidak menemuinya,” yang menyifatkan adegan itu sebagai ‘kelakar, lapor MyNewsHub.




0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ