Siapakah Sebenar Panji Hitam Dari Timur Yang Dimaksudkan?




 Telah menceritakan kepada kami Abdullah bin Ishaq Al Washithi An Naqid; telah menceritakan kepada kami Yahya bin Ishaq dari Yazid bin Hayyan; aku mendengar Abu Mijlaz menceritakan dari Ibnu Abbas, ia berkata; \"Sesungguhnya panji Rasulullah shallallahu 'alaihi wasallam berwarna hitam dan benderanya berwarna putih.\"- sunan Ibn Majah 2808 


Tidak ramai yang tahu, hanya Allah lebih mengetahui....sekirannya kita melihat di dunia sekarang, panji-panji Timur ini lebih nampak kepada pejuang-pejuang Afganistan, kerana ada banyak hadis tentang keadaan muka bumi yang bergunung-ganang, pasukan ini tidak pernah kalah dengan mana-mana pasukan, kita lihat pejuang-pejuang Afganistan tak pernah mengaku kalah sewaktu berperang dengan Rusia dan US. 



Namun begitu....kedudukan di bahagian timur kaabah, (pusat kiblat orang Islam) tertera seperti peta di atas, memungkinkan negara Malaysia adalah salah satu tumbuhnya gerakan Panji Hitam....perlu diingat golongan ini tidak akan mendedahkan diri mereka kerana perjuangan mereka adalah ikhlas kerana Allah, hingga saat-saat akhir zaman di mana pertelingkahan, pergaduhan, peperangan yang dasyat berlaku dengan sendirinya mereka akan mendedahkan diri mereka dan berjuang untuk menegakkan kebenaran...sehingga kini, kita tidak tahu siapa dan di mana mereka berada... 


Menggunakan kuasa logik pemikiran manusia....gerakan panji hitam ini akan bergerak secara berjemaah dan akan membawa pengikut-pengikut di seluruh dunia hingga berjumpa dengan Imam Mahdi di Mekkah...seperti mana yg telah diriwayatkan dalam hadis di bawah. 

Jika melihat kedudukan jarak yang paling jauh dari arah timur mekah, Antara negara yang paling jauh adalah Malaysia, Indonesia dan Brunei. Maka, ia memungkinkan kebangkitan panji hitam ini datang dari arah sini. Mengikut hadis, kumpulan ini sentiasa berperang hinggalah ke akhir zaman.....fikirkan siapakah pejuang-pejuang Islam di Asia Tenggara yang masih lagi berjuang....mungkinkah pejuang Melayu Moro di Selatan Filipina yang berdekatan dengan Brunei yang hingga sekarang hidup dalam tekanan di bawah pemerintahan Kristian Filipina? Atau mungkin pejuang-pejuang Melayu Islam Patani Selatan Thailand yang hingga sekarang masih lagi sekarang anti Islam dan menentang segala dakwah Islamiah di Selatan Thailand? Atau mungkin pejuang-pejuang Melayu Champa di Kemboja yang hidup dalam pentadbiran kuku besi Myanmar? 


Fikirkan jarak manakah yang paling jauh? Kelompok Melayu manakan yang sentiasa berperang dan tidak pernah kalah....? 


Gambar di bawah adalah orang melayu Islam Champa yang berbuka puasa....sebahagian hasil sedekah adalah datang dari sumbangan orang-orang Melayu Islam Malaysia...Janganlah berhenti memberikan sumbangan pada mereka...Mungkin mereka yang akan menjadi panji hitam yang membawa kepada kegemilangan Islam.... 



Gambar di bawah pula adalah orang-orang Melayu Pattani yang masih lagi berjuang,Mungkin ramai yang mengetahui peristiwa berdarah yang berlaku pada pada 8 Jun 2009 yang lalu. 10 orang ahli jemaah yang sedang menunaikan solat Isyak di Masjid Al-Furqan telah diserang dan dibunuh dengan kejam. Mungkin juga ramai yang masih ingat peristiwa kematian sekurang-kurangnya 85 orang pemuda muslim di Tak BAi pada 25 Oktober 2004. Namun, apa yang kita ketahui hanyalah sebahagian kecil daripada penderitaan saudara kita di Pattani. Jangan berhenti memberikan pertolongan demi pertolongan pada mereka .... 




Gambar di bawah pula adalah pejuang-pejuang Melayu Islam Moro di Selatan Filipina. Baru-baru ini semasa pilihanraya Filipina, ramai pejuang-pejuang Islam di Moro yang telah dibunuh dengan kejam, antara tentera kerajaan dengan pejuang pemisah Barisan Pembebasan Islam Moro (MILF) di Mindanao. 




Manakala, orang Melayu di Malaysia adalah antara yang terkaya di dunia....dengan hasil bumi yang melimpah ruah....makanan yang sentisa berlebihan, diberikan segala kemewahan, kemakmuran dan kesejahteraan...Beribadah lah dari pagi hingga ke malam di masjid...tidak ada siapa yang akan melarang....Pakailah tudung, hingga menutup seluruh tubuh dengan hitam ...berpurdah..tidak ada siapa yang akan larang hatta untuk masuk ke universiti pun boleh asalkan mendapat keputusan yang cemerlang....Belajarlah ilmu agama dari pagi ke malam dan berdakwahlah dari pagi ke malam tidak ada siapa yang akan melarang....carilah rezeki, bekerjalah dari pagi ke malam tidak ada siapa yang akan melarang....mandilah dari sungai-sungai dan air terjun yang sejuk dan segar seperti di syurga....kita dilimpahkan nikmat yang melimpah ruah....apakah tujuan kita diberikan nikmat ini dari Allah? Fikirkanlah orang lain yang susah.....sentiasalah berikan sumbangan anda pada pejuang-pejuang Islam yang sentiasa berperang...mereka berkemungkinan besar menjadi panji Hitam yang akan berjuang menyelamatkan orang islam di seluruh dunia.... 




Mengikut hadis, dan hasil kajian sejarah, melayu di Tanah Melayu yang berdaulat inilah bangsa yang tidak pernah dikalahkan walaupun diserang dari pelbagai sudut...peperangan demi peperangan dari potugis, hingga ke kominis, serangan ekonomi Soros, serangan akidah dengan tujuan memurtadkan orang melayu, serangan psikologi yang tertonjol dari segenap petikan channel TV dan ASTRO...masih lagi ada insan-insan melayu yang sukar di kalahkan....mereka ada cuma mereka tidak tonjolkan diri mereka siapa....terdiri dari hamba-hamba Allah yang sentiasa kusyuk, tawaduk mengadap Ilahi...Mereka tidak memerlukan kerusi-kerusi Parlimen mahupun tahta.....Harta-harta yang terdiri dari emas kuning dan hitam (minyak).....Mereka terdiri dari orang biasa yang sentiasa merendah diri tidak menonjolkan tahap keimanan mereka dengan sentiasa berjubah, serban dan bertasbih di tangan...tapi hati -hati mereka sentiasa dekat dengan Tuhan...Mereka akan memakai baju hitam, membuktikan mereka sentiasa bersiap sedia berperang demi agama Allah yang tercinta... Punyai ilmu gaib, sehingga seluruh jin dan syaitan gerun pada mereka...jin-jin Islam akan turut setia mengikut perintah....Mereka juga mahir dalam ilmu persilatan dan ilmu perubatan. 




Nantikan kedatangan mereka...Melayu...Bangsa Jawi...akan kembali bangkit berjuang ...Merekalah panji hitam...Ingatlah perjanjian Allah itu benar...Islam akan pasti ditegakkan, berjuanglah bersama mereka walaupun terpaksa merangkak di atas salji..itulah pesanan rasulullah saw. Bersihkanlah diri dari hasad dengki, nafsu-nafsu syahwat terdiri dari wanita dan harta serta pangkat...bertaubatlah sebelum terlambat.. 


Di bawah adalah hadis rujukan 

Kata sahabat RA, "Al-Mahdi berserta askarnya akan muncul daripada Timur. Sekiranya gunung menjadi penghalang (perjalanan) mereka, nescaya gunung itu akan (mereka pukul sehingga) hancur rata menjadi jalan mereka."

Sabda Nabi SAW, "Akan datang Panji-panji Hitam dari Timur, seolah-olah hati mereka adalah kepingan-kepingan besi. Sesiapa yang mendengar tentang mereka, hendaklah datang kepada mereka dan berbaiatlah kepada mereka, sekalipun terpaksa merangkak di atas salji." (Al-Hafiz Abu Nuaim)

Kata Sayidina Ali KMW, "Maka Allah Azza wa Jalla menghimpunkan sahabat-sahabatnya (tentera al-Mahdi yang dipanggil Ikhwan) seramai tentera-tentera Badar dan seramai tentera Talut, iaitu 313 orang lelaki, seolah-olah mereka itu singa-singa jantan yang keluar dari hutan. Hati mereka itu ibarat kepingan-kepingan besi. Kalau mereka berkehendak untuk memindahkan gunung, nescaya akan mereka lakukan. Pakaian mereka sejenis dan seolah-olah mereka itu dari satu ibu dan satu ayah." 


Dari Ibnu Umar RA katanya, Rasulullah SAW ditanya oleh para sahabat RA, "Apakah ada orang yang beriman kepadamu sedangkan mereka tidak pernah melihatmu dan membenarkan ajaranmu sedangkan mereka tidak pernah melihatmu?" Baginda SAW menjawab, "Mereka itu adalah Ikhwanku dan mereka bersama-samaku. Beruntunglah mereka yang melihatku dan beriman kepadaku dan beruntung juga mereka yang beriman kepadaku sedangkan mereka tidak pernah melihatku." (diulang 3 kali). (Muslim) 


Rasulullah SAW, ada menyebutkan mengenai Ikhwan ini yang maknanya kira-kira begini: 

"Apabila azan sang muazin, berserulah dia, 'Asyhaduan Lailahaillallah', (ketika itu) bergoncanglah syurga. Sangatlah rindunya para bidadari dan bertambah-tambah rindunya lagi mereka akan Rasulullah SAW. Begitu juga segala mahligai syurga dan segala bilik peraduannya (bergoncang-goncang kerana) amat rindu kepada Rasulullah SAW. Kemudian Rasulullah SAW itu pula, selain rindunya yang bersangatan kepada syurga, juga tersangat rindu kepada suatu toifah dari kalangan umatnya yang akan keluar pada akhir zaman nanti. Mereka itu berakhlak dengan akhlak nabi-nabi dan mengambil perjalanan yang ditempuh oleh para siddiqin. Mereka ini adalah ghurabak (orang-orang asing) di kalangan umum mukminin." 


Cuba lihat video tentang keajaiban Azan, di manakah titik permulaannya? Adakah ianya satu kebetulan? 







Sabda Nabi SAW, "Orang ramai daripada Timur (Ikhwan itu benar-benar) akan muncul, kemudian menyerahkan kekuasaannya kepada al-Mahdi." "Akan datang Panji-panji Hitam dari Timur, seolah-olah hati mereka adalah kepingan-kepingan besi. Sesiapa yang mendengar tentang mereka, hendaklah datang kepada mereka dan berbaiatlah kepada mereka, sekalipun terpaksa merangkak di atas saljui."


Sebuah hadis yang diriwayatkan daripada Abu Hurairah RA juga ada menceritakan mengenai sifat istimewa Ikhwan ini, dalam hadis berikut yang maknanya kira-kira begini: 


"Di antara umatku yang bersangatan cintanya kepadaku, ialah manusia yang hidup sesudahku. Salah seorang di antara mereka itu (kerana) sangat ingin melihatku, (sehingga sanggup menjual) dengan anak isteri dan seluruh harta bendanya." 

Sebuah asar lain yang bersumber daripada Sayidina Ali RA menceritakan dengan lebih terperinci sifat-sifat Ikhwan ini, seperti berikut; 

"Maka Allah Azza wa Jalla menghimpunkan sahabat-sahabatnya seramai tentera-tentera Badar dan seramai tentera Talut, iaitu 313 orang lelaki, seolah-olah mereka itu singa-singa jantan yang keluar dari hutan. Hati mereka itu ibarat kepingan-kepingan besi. Kalaulah mereka berkehendak untuk memindahkan gunung, nescaya akan mampu mereka lakukan. Pakaian mereka sejenis dan seolah-olah mereka itu dari satu ibu dan satu ayah." 


Pernah suatu ketika, Rasulullah SAW menyebutkan kecintaannya yang amat sangat dan kerinduan yang begitu mendalam kepada para Ikhwan ini dengan sabdanya, 

"Aku tersangat rindu kepada para Ikhwanku." Maka bertanyalah para sahabat, "Ya Rasulullah SAW, bukankah kami ini Ikhwanmu?" Rasulullah SAW menjawab, "Bukan, malah kamu adalah sahabatku. Sedangkan Ikhwanku adalah orang yang beriman denganku walaupun mereka tidak pernah melihatku." 

Hadis ini diriwayatkan daripada Abu Hurairah RA dan Anas RA dengan matan yang sedikit berlainan. 

Sabda Nabi SAW, "Al-Mahdi akan datang setelah munculnya Panji-panji Hitam dari sebelah Timur yang mana pasukan itu selalu tidak pernah kalah dengan pasukan mana pun." 

Beberapa hadis yang punya pengertian umum, namun mempunyai arti khusus di akhir zaman ini:

Sabda Nabi SAW dalam hadis yang diriwayatkan daripada Abu Hurairah RA, "Islam itu permulaannya adalah asing, dan nanti akan kembali menjadi asing, seperti permulaannya. Maka beruntunglah orang-orang yang asing itu." Muslim 


Sebuah hadis Nabi SAW yang diriwayatkan daripada Jabir bin Abdullah RA menyebutkan kira-kira begini: 

"Sentiasa ada satu golongan daripada umatku, (mereka) memperjuangkan kebenaran, selalu memperoleh kemenangan sampailah ke hari kiamat. Maka turunlah Nabi Isa bin Maryam AS (kepada mereka). Maka berkatalah pembesar mereka (Imam Mahdi) kepadanya, "Marilah ke hadapan, imamkan sembahyang kami." Jawabnya, "Tidak. Sesungguhnya sebahagian kamu menjadi umarak bagi yang lain." Inilah suatu penghormatan daripada Allah untuk umat ini." Muslim 


Sabda Nabi SAW, "Al-Mahdi akan muncul setelah keluarnya Panji-panji Hitam dari sebelah Timur, yang mana pasukan ini tidak pernah kalah dengan pasukan mana pun." (Ibnu Majah) Sabda Nabi SAW, "Panji-panji Hitam akan keluar dari arah Khurasan, dan sementara itu kawan-kawan al-Mahdi (pula) keluar menuju ke Baitulmaqdis." Sabda Nabi SAW, "Jika kamu semua melihat Panji-panji Hitam datang dari arah Khurasan, maka sambutlah ia walaupun kamu terpaksa merangkak di atas salji. Sesungguhnya di tengah-tengah panji-panji itu ada Khalifah Allah yang mendapat petunjuk." Maksudnya ialah al-Mahdi. (Ibnu Majah, Abu Nuaim & al-Hakim) Sabda Nabi SAW, "Apabila kamu melihat Panji-panji Hitam telah diterima di sebelah wilayah Khurasan, maka datangilah dia sekalipun terpaksa merangkak di atas salji kerana padanya itu ada Khalifah Allah iaitu al-Mahdi." (Abu Nuaim) Abdullah bin Syuraikh berkata, "Bersama-sama munculnya Al-Mahdi adalah panji-panji Rasulullah SAW, lengkap dengan cap-capnya sekali." Kata Sayidina Ali KMW, "Apabila Panji-panji Hitam menghala ke arah As-Sufyani, dan para pengikut Syuaib bin Saleh mencari-cari Al-Mahdi, dia akan muncul dari Makkah dan bersama-sama dengannya adalah Panji-panji Rasulullah SAW. Dia akan membahagi dua pasukannya mengerjakan sembahyang, setelah orang ramai meletakkan harapan kepadanya selain berpanjangan bala yang menimpa mereka. Setelah selesai sembahyang, dia mendapatkan mereka dan berkhutbah, "Wahai manusia, ujian-ujian yang berterusan menimpa umat Muhammad SAW, terutamanya kepada Ahlulbait, (antaranya) adalah (kerana) kamu dikuasai dan dipersalahkan." 


Dari Abdullah bin al-Haris bin Jaz-uz Zabidi RA katanya, sabda Nabi SAW, 

"Akan keluar orang-orang dari Timur, lalu mereka mempersiapkan untuk Imam Mahdi, yakni tapak pemerintahannya." (Ibnu Majah) "Akan keluar dari sulbi ini (Sayidina Ali KW) seorang Putera yang akan memenuhkan bumi ini dengan keadilan. Maka apabila kamu meyakini yang demikian itu, hendaklah kamu turut menyertai Putera dari Bani Tamim itu. Sesungguhnya dia datang dari sebelah Timur dan dialah pemegang panji-panji al-Mahdi." (At-Tabrani) 


Dari Abdullah RA, dia berkata 

"Ketika kami sedang berada bersama-sama Rasulullah SAW, tiba-tiba datang sekumpulan Putera dari Bani Hasyim. Apabila baginda melihat mereka, tiba-tiba air matanya berlinang dan wajahnya berubah. Abdullah berkata, aku bertanya, "Kami melihat sesuatu yang tidak kami senangi pada wajahmu?" Maka baginda menjawab, "Kami adalah Ahlulbait yang Allah telah memilih bagi kami kehidupan akhirat daripada kehidupan dunia. Sesungguhnya ahli keluargaku, sepeninggalanku nanti, akan menerima bala bencana pengusiran dan pembuangan, sehingga datanglah suatu kaum dari arah Timur yang membawa Panji-panji Hitam. Mereka meminta kebaikan tetapi tidak diberikannya, lalu mereka berjuang dan menang, lalu diberikanlah apa yang mereka minta itu tetapi mereka tidak menerimanya sehingga mereka menyerahkan kepemimpinan itu kepada salah seorang lelaki dari ahli keluargaku. Dia lalu memenuhinya dengan berbuat adil, seperti sebelumnya yang dipenuhi dengan kezaliman. Barang siapa di antara kamu semua yang menjumpai hal-hal tersebut, hendaklah dia mendatangi mereka walaupun terpaksa merangkak di atas salju." (Al-Hakim & Ibnu Majah) 


Dari Ibnu Umar RA yang menyatakan, 

"Akan datang seorang perkasa, yang melalui lelaki perkasa itu Allah akan memenangkan umat Muhammad SAW. Setelah itu keluarlah al-Mahdi, kemudian al-Mansur, kemudian as-Salam, kemudian Ibnul 'Asab. Wahai penduduk Yaman, bukankah kamu semua berkata sesungguhnya al-Mansur adalah dari keturunanku? Demi Allah yang diriku berada di dalam kekuasaannya, sesungguhnya ayah al-Mansur adalah (benar-benar) berketurunan Quraisy. Sekiranya Allah hendak menunjukkan namanya hingga datuknya yang terakhir, nescaya akan saya sebutkan. Kerana perkara ini bersangkut paut dengan rahsia hari kiamat, maka tidaklah saya sebutkannya.


" Sabda Nabi SAW, 

"Akan keluar dari sulbi ini (Sayidina Ali KW) seorang Putera yang akan memenuhkan bumi ini dengan keadilan. Maka apabila kamu meyakini yang demikian itu, hendaklah kamu turut menyertai Putera dari Bani Tamim itu. Sesungguhnya dia datang dari sebelah Timur dan dialah pemegang panji-panji al-Mahdi." (At-Tabrani) 


Kata Sayidina Ali KMW 

"Sejahteralah kepada At-Talakan. Sungguh, pada Allah itu ada perbendaharaan-Nya, bukan emas atau perak tetapi lelaki-lelaki yang mengenali Allah dengan ilmu yang hakiki dan mereka akan membantu Al-Mahdi pada akhir zaman." 

Dari Nawas bin Sam'an RA, katanya, 

Suatu pagi Rasulullah SAW menyebutkan hal Dajjal. "... (Hadisnya panjang... dipendekkan) ... Isa AS mengejar Dajjal itu sampai ditemuinya di Bab Lud lalu dibunuhnya. Kemudian, suatu kaum (maksudnya para Ikhwan) yang dipelihara Allah daripada tipuan Dajjal, datang menemui Nabi Isa bin Maryam AS. Lalu dibarutnya muka mereka dan diceritakannya kepada mereka tingkat kediaman mereka (yang tinggi) di dalam syurga. Dalam keadaan demikian, ketika itu Allah mewahyukan kepada Isa AS: ..." Muslim



Sumber


83 comments:

menarik

7 October 2015 at 02:25 comment-delete

alhamdulillah.:)

22 October 2015 at 09:29 comment-delete

Assalamualaikum, sahabat tkasih atas coretan saudara,
.wassalam.

5 November 2015 at 07:44 comment-delete

Insyaallah., ssngguhny Allah Swt itu tidak pernah mmungkiri janji..

15 December 2015 at 01:42 comment-delete

Insyaallah., ssngguhny Allah Swt itu tidak pernah mmungkiri janji..

15 December 2015 at 01:43 comment-delete

apakah malaysia bersalju.....ngaco aja malingsiya

8 January 2016 at 21:57 comment-delete

apakah malaysia bersalju.....ngaco aja malingsiya

8 January 2016 at 21:59 comment-delete

apakah malaysia bersalju.....ngaco aja malingsiya

8 January 2016 at 21:59 comment-delete

Asalamulaikum wbt Tinggi dada nya hai sang nyawa
Hingga bisa lupa kata2 nya
Kunfayakun bukti yg nyata
.

.
9 January 2016 at 17:33 comment-delete

Insyaallah., ssngguhny Allah Swt itu tidak pernah mmungkiri janji, Dan masanya sudah semakin hampir, dsn hari hari mendatang sudah tidak terasa lagi.. Begitu cepat masa berlalu. Fikiran lah...

24 January 2016 at 20:53 comment-delete

DEKLARASI PERANG PENEGAKKAN DINUL ISLAM
DISELURUH DUNIA
Bismillahir Rahmanir Rahiim
Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi


Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
Markas Besar Angkatan Perang
Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

Mengeluarkan Pengumuman kepada
1. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Afrika
2. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Eropa
3. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia
4. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia Tenggara
5. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Amerika
6. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Australia
7. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Utara
8. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Selatan
9. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia

PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

MULAI HARI INI
YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
BERLAKULAH PERANG AGAMA
BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM ATAS DINUL BATHIL
BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DISELURUH DUNIA
MEMBUNUH DAN TERBUNUH FISABILILLAH

"Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah); dan fitnah itu lebih besar bahayanya dari pembunuhan, dan janganlah kamu memerangi mereka di Masjidil Haram, kecuali jika mereka memerangi kamu di tempat itu. Jika mereka memerangi kamu (di tempat itu), maka bunuhlah mereka. Demikanlah balasan bagi orang-orang kafir. Kemudian jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan (sehingga) ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah. Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka tidak ada permusuhan (lagi), kecuali terhadap orang-orang yang zalim.”
(Q.S: al-Baqarah: 191-193).

BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
DARI HULU HINGGA HILIR

HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
KHALIFAH IMAM MAHDI.

Kemudian jika mereka berhenti dari memusuhi kamu, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi
Maha Penyayang.

Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan sehingga ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah.
Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu),
maka tidak ada permusuhan (lagi),
kecuali terhadap orang-orang yang zalim.
Al-Baqarah : 192-193

SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh

1 February 2016 at 21:12 comment-delete

Bismillahir Rahmanir Rahiim
Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi

Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
Markas Besar Angkatan Perang
Khilafah Islam
Ad Daulatul Islamiyah Melayu

Mengeluarkan Pengumuman kepada
Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia


PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

MULAI HARI INI
YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
BERLAKULAH PERANG AGAMA
BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM DAN DINUL BATHIL
BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DI SELURUH DUNIA
MEMBUNUH DAN TERBUNUH FI SABILILLAH

“Apabila sudah habis bulan-bulan haram itu, maka BUNUHLAH orang-orang musyrikin itu di mana saja kamu jumpai mereka, tangkaplah mereka, tawanlah mereka, dan intailah di tempat pengintaian. Jika mereka bertaubat dan mendirikan shalat dan menunaikan zakat, maka berilah kebebasan kepada mereka untuk berjalan. Sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.”
(QS. Al-Taubah [9]: 5

“Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah)..
(Q.S: al-Baqarah: 191-193).

“Sesungguhnya Aku bersama kamu, maka teguhkan (pendirian) orang-orang yang telah beriman”. Kelak akan Aku jatuhkan rasa ketakutan ke dalam hati orang-orang kafir,maka penggallah kepala mereka dan pancunglah tiap-tiap ujung jari mereka.
Qs. Al-Anfaal :12

Apabila kamu bertemu dengan orang-orang kafir di medan perang maka pancunglah batang leher mereka.
Qs. Muhammad : 4

Maka berperanglah kamu pada jalan Allah, tidaklah kamu dibebani melainkan dengan kewajiban kamu sendiri .
Al-Baqarah : 190

Telah diizinkan berperang bagi orang-orang yang diperangi, karena sesungguhnya mereka telah dianiaya.
Dan sesungguhnya Allah, benar-benar Maha Kuasa menolong mereka itu,
Al-Hajj (22) : 40

BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
DARI HULU HINGGA HILIR

MEREKA YANG MEMATUHI DAN MELAKSANAKAN PENGUMUMAN INI
ADALAH TENTARA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH
SEDANGKAN YANG RAGU DAN MENOLAKNYA MAKA
MEREKA SECARA OTOMATIS MENJADI MUSUH ISLAM YANG HARUS DIHANCURKAN.

WAHAI PARA IKHWAN JANGAN PERNAH TAKUT PADA MEREKA,
UBUN-UBUN MEREKA SEMUA BERADA DALAM KEKUASAN DAN KEHENDAK ALLAH SUBHANAHU WA TA'ALA.

HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
KHALIFAH IMAM MAHDI.

Kemudian jika mereka berhenti dari memusuhi kamu, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi
Maha Penyayang.
Al-Baqarah : 192-193

SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh

1 February 2016 at 21:13 comment-delete

TABUT RAHSIA DARATAN AKHIR DUNIA YANG DIKELILINGI BERBELAS RIBU PULAU-PULAU AKHIR DUNIA TERBONGKAR!!!

> Sulaiman AS mengarahkan Ophir mencari emas untuk dibuat hiasan istana.

Ophir menamakan gunung tempat beliau melombong emas sebagai MOUNT OPHIR atau GUNUNG LEDANG.

Penemuan peralatan melombong emas cara kuno di dasar Gunung Ledang membuktikan ianya sezaman dengan era Kerajaan Sulaiman.

> Sulaiman AS mengarahkan Hiram atau Iram mencari besi untuk dijadikan pakaian dan peralatan perang Nabi Daud AS ayah Sulaiman AS.

Hiram menamakan gunung tempat beliau melombong besi sebagai GUNUNG JERAIRAM atau GUNUNG JERAI.

Sulaiman AS memindahkan pusat pemerintahan baginda di Iram dan menamakan perbandaran tersebut sebagai KOTA IRAM atau KATTARAM.

Di Kota Iram jugak terdapat banyak Kristal Langkawi dan batu Kawi dijadikan lantai istana Sulaiman.

Kota Iram terbenam dalam banjir besar kali ke 2 Al Arim yang membinasakan kaum Saba'.

Penemuan pusat peleburan besi kuno terbenam di dalam tanah membuktikan besi mentah yang terdapat pada reloi menyamai besi pedang Nabi Sulaiman.

Kajian eskavasi juga menemui 8 buah kapal kuno terbenam di dasar paya, penemuan jeti kuno, tapak ritual menyamai tapak ka'bah dan perbandaran lengkap terbenam di dalam tanah yang 3 kali lebih besar dari sais Pulau Pinang membuktikan ianya sezaman dengan Kerajaan Sulaiman AS.

11 February 2016 at 11:48 comment-delete

Iskandar Zulkarnaen memerintahkan mencari serbu ekor kuda betina perawan bersama seribu tentera mengembara mencari AINUL HAYAT atau AIR KEHIDUPAN.

Mengiringi bagida di waktu itu seorang Arif Bolkiah, insan LADUNI bernama Balya Ibnu Malkan atau Nabi Khidir.

Tempat yang mereka tuju adalah MOUNT STAINLESS atau GUNUNG TAHAN kawasan laluan air bawah gunung yang teramat gelap dan berkabus di puncak dimana matahari seolah-olah terbit di puncak gunung.

Kajian EMF yang dijalankan di Lembah Gunung Tahan membuktikan terdapat kuasa EMF terkuat dalam dunia yang berpuluh kali ganda lebih kuat dari EMF Bermuda Triangle.

Jika dihumbankan kancil yang baru mati ke dalam lembah Gunung Tahan, kancil tersebut akan hidup semula.

DI 3 GUNUNG INILAH LETAKNYA RAHSIA AKHIR ZAMAN: 1. GUNUNG LEDANG, MELAKA. 2. GUNUNG TAHAN, PAHANG. 3. GUNUNG JERAI, SUNGAI BATU KEDAH.

11 February 2016 at 12:08 comment-delete

Al Quran membuktikan sejak Adam AS manusia pertama dicipta Allah SWT diturunkan ke dunia samapai sekarang hanya sekitar 10 ribu tahun...JADI APA SAJA YG INDON KLAIM TENTANG FOSIL MANUSIA BERUMUR LEBIH 70 TH, PENEMUAN UKIRAN YG TERUKIR DI GUA BERUMUR BERPULUH RIBU TH, CANDI KUNO, ATLANTIS DSB yg tidak diterima akal dng sendiri terbatal.

Sejarah membuktikan TAMADDUN, AGAMA, BANGSA, BAHASA DAN BUDAYA DIBAWA DARI TANAH BESAR KE BERBELAS RIBU PULAU-PULAU TERPISAH YG ASALNYA DIHUNI OLEH MANUSIA PRIMITIF SAMA TARAF DENGAN MONYET.

ASAL USUL NAMA INDONESIA MEMBUKTIKAN ‘MELAYUNESIA’ merupakan nama sebenar sebelum ditukar ke HINDU NESIA!!!

11 February 2016 at 13:23 comment-delete

Al Quran membuktikan sejak Adam AS manusia pertama dicipta Allah SWT diturunkan ke dunia samapai sekarang hanya sekitar 10 ribu tahun...JADI APA SAJA YG INDON KLAIM TENTANG FOSIL MANUSIA BERUMUR LEBIH 70 TH, PENEMUAN UKIRAN YG TERUKIR DI GUA BERUMUR BERPULUH RIBU TH, CANDI KUNO, ATLANTIS DSB yg tidak diterima akal dng sendiri terbatal.

Sejarah membuktikan TAMADDUN, AGAMA, BANGSA, BAHASA DAN BUDAYA DIBAWA DARI TANAH BESAR KE BERBELAS RIBU PULAU-PULAU TERPISAH YG ASALNYA DIHUNI OLEH MANUSIA PRIMITIF SAMA TARAF DENGAN MONYET.

ASAL USUL NAMA INDONESIA MEMBUKTIKAN ‘MELAYUNESIA’ merupakan nama sebenar sebelum ditukar ke HINDU NESIA!!!

11 February 2016 at 13:26 comment-delete

Earl sendiri menyatakan memilih nama Malayunesia (Kepulauan Melayu) daripada Indunesia (Kepulauan Hindia), sebab Malayunesia sangat tepat untuk ras Melayu, sedangkan Indunesia bisa juga digunakan untuk Ceylon (sebutan Srilanka saat itu) dan Maldives (sebutan asing untuk Kepulauan Maladewa). Earl berpendapat juga bahwa bahasa Melayu dipakai di seluruh kepulauan ini. Dalam tulisannya itu Earl memang menggunakan istilah Malayunesia dan tidak memakai istilah Indunesia.

11 February 2016 at 13:32 comment-delete

Asalmuasalnya: Baa Swee Mah, Ban Kee Nang, Ben Kwa Lees, Cham Par, Lee Yau, Kambujawuh atu Kambujawa, Mee Nang Gaa, Kaw Bauw dll bermula dari Yunan, Funan, Champa, Kambodia dsb. Tribes tsb membentuk Kaum Melayu Riau, Bangkinang, Bengkalis, Basemah, Jawa, Minang dsb.

Kaum-kaum yg menerima Agama Hanif Ajaran Ibrahim dipanggil Mala-Ur. Kecuali berberapa kaum terutamanya kaum KAMBUJAWA atau KAMBODIA yg menerima HINDU dan BUDDHA tidak senang kaum mereka digelar Mala-ur. Kaum inilah yg sentiasa memerangi MELAYU hingga kiamat...kaum yg kekal membudayakan budaya HINDU BUDDHA walau telah menerima Islam...kaum Ya'Jawajud dan Ma'Jawajud...dimana di zaman Islam yg menggunakan nma Hindu Sukarno...dng agenda DAULAT RAKYAT TELAH MEMBUMIHANGUSKAN 5 KESULTANAN MELAYU DI SUMATERA!!!

Suku yg membudayakan KUDA LUMPING, WAYANG KULIT, TARIAN JAWA...yg secara jelas dan nyata dipengaruhi BUDAYA HINDU BUDDHA!!!

Kaum laknat yg sehingga kiamat kekal dng nma Hindu Buddhanya: Sukanok, Suhartok, Nonok, Bamban, Kartolo, Haryanto, Dewi, Kartini dsb yg tidak langsung menampakkan ciri nma nma indah Islam.

11 February 2016 at 14:12 comment-delete

DEKLARASI PERANG PENEGAKKAN DINUL ISLAM
DISELURUH DUNIA
Bismillahir Rahmanir Rahiim
Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi


Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
Markas Besar Angkatan Perang
Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

Mengeluarkan Pengumuman kepada
1. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Afrika
2. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Eropa
3. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia
4. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia Tenggara
5. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Amerika
6. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Australia
7. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Utara
8. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Selatan
9. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia

PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

MULAI HARI INI
YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
BERLAKULAH PERANG AGAMA
BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM ATAS DINUL BATHIL
BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DISELURUH DUNIA
MEMBUNUH DAN TERBUNUH FISABILILLAH

"Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah); dan fitnah itu lebih besar bahayanya dari pembunuhan, dan janganlah kamu memerangi mereka di Masjidil Haram, kecuali jika mereka memerangi kamu di tempat itu. Jika mereka memerangi kamu (di tempat itu), maka bunuhlah mereka. Demikanlah balasan bagi orang-orang kafir. Kemudian jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan (sehingga) ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah. Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka tidak ada permusuhan (lagi), kecuali terhadap orang-orang yang zalim.”
(Q.S: al-Baqarah: 191-193).

BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
DARI HULU HINGGA HILIR

HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
KHALIFAH IMAM MAHDI.

Kemudian jika mereka berhenti dari memusuhi kamu, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi
Maha Penyayang.

Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan sehingga ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah.
Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu),
maka tidak ada permusuhan (lagi),
kecuali terhadap orang-orang yang zalim.
Al-Baqarah : 192-193

SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh

23 February 2016 at 20:49 comment-delete

BENTUKLAH PASUKAN MILITER PADA SETIAP ZONA ISLAM
SAMBUTLAH UNDANGAN GUBERNUR MILITER ISLAM

Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

Firman Allah: at-Taubah 38, 39
Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

Firman Allah: al-Anfal 39
Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.

Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

Firman Allah: al-Hajj 39, 40
Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

Firman Allah: an-Nisa 75
Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

Firman Allah: at-Taubah 36, 73
Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

Firman Allah: at-Taubah 29,
Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

Masukan Kode yang sesuai dengan Bakat Karunia Allah yang Antum miliki.

301. Pasukan Bendera Hitam
Batalion Pembunuh Thogut / Tokoh-tokoh Politik Musuh Islam

302. Pasukan Bendera Hitam Batalion Serbu
- ahli segala macam pertempuran
- ahli Membunuh secara cepat
- ahli Bela diri jarak dekat
- Ahli Perang Geriliya Kota dan Pegunungan

303. Pasukan Bendera Hitam Batalion Misi Pasukan Rahasia
- Ahli Pelakukan pengintaian Jarak Dekat / Jauh
- Ahli Pembuat BOM / Racun
- Ahli Sandera
- Ahli Sabotase

304. Pasukan Bendera Hitam
Batalion Elit Garda Tentara Khilafah Islam

305. Pasukan Bendera Hitam Batalion Pasukan Rahasia Cyber Death
- ahli linux kernel, bahasa C, Javascript
- Ahli Gelombang Mikro / Spektrum
- Ahli enkripsi cryptographi
- Ahli Satelit / Nuklir
- Ahli Pembuat infra merah / Radar
- Ahli Membuat Virus Death
- Ahli infiltrasi Sistem Pakar

email : angsahitam@inbox.com
masukan dalam email kode yang dikehendaki
misalnya 301 : (untuk batalion pembunuhh Thogut / tokoh-politik)

email : seleksidim@yandex.com

23 February 2016 at 20:50 comment-delete

Saya rasa timur itu islam indonesia,ada 2 penyebab saya percaya kebangkitan islam dr timur itu indonesia,1.indonesia adalah umat islam terbesar di dunia bahkan besarnya umat islam indonesia menyamai ramainya bangsa arab,2 kerana rakyat indonesia sangat patriotik dan tak takut berperang,sejarah sudah membuktikan banyak perjuangan berdarah yg di lakukan rakyat indonesia salah satu contoh mrk bersatu padu memerangi penjajah dan kebangkitan mrk menentang penjajah serentak seluruh nusantara..kecuali malaya yg ketika itu spt berkawan dgn british

15 March 2016 at 16:29 comment-delete

Saya rasa timur itu islam indonesia,ada 2 penyebab saya percaya kebangkitan islam dr timur itu indonesia,1.indonesia adalah umat islam terbesar di dunia bahkan besarnya umat islam indonesia menyamai ramainya bangsa arab,2 kerana rakyat indonesia sangat patriotik dan tak takut berperang,sejarah sudah membuktikan banyak perjuangan berdarah yg di lakukan rakyat indonesia salah satu contoh mrk bersatu padu memerangi penjajah dan kebangkitan mrk menentang penjajah serentak seluruh nusantara..kecuali malaya yg ketika itu spt berkawan dgn british

15 March 2016 at 16:30 comment-delete

WILAYAH KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU

Bismillahir Rahmanir Rahiim

MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
MENERBITKAN SURAT SECARA RESMI
NOMOR : 1436H-RAJAB-02

PETA ASAL WILAYAH
KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU

Maha Suci Allah yang di tangan-Nya Kekuasaaan Pemerintahan atas segala
sesuatu dan kepada-Nyalah kamu dikembalikan.
Maha Suci Allah Yang di tangan-Nyalah segala Kerajaan, dan Dia Maha
Kuasa atas segala sesuatu,
Wahai Rabb Pemilik Kerajaan Langit dan Bumi maupun Kerajaan yang Ada
diantara Keduanya, Sesunggunya Engkau Maha Kuasa atas Segala Sesuatu yang Engkau Kehendaki.

Wahai Allah yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang
Hamba memohon Ampun dan Kasih Sayang-Mu,
Kami Hamba-Mu yang Dhoif Mohon Izin untuk melakukan Ijtihad Syiasah

Allaahumma sholli alaa Muhammad wa alaa aali Muhammad kamaa shol
laita alaa aali Ibroohiim ,
wa baarik alaa Muhammad wa alaa aali Muhammad kamaa baarokta alaa aali
Ibroohiim fil aalamiina innaka hamiidum majiid.

Pada Hari Ini Hari Isnain 1 Rajab 1436H
1. Kami sampaikan Kabar Gembira bahwa Asal Mula wilayah
Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu adalah dari Sabang hingga
Maurake

2. Wilayah Negeri dari Sabang hingga Mauroke yang dihuni oleh Umat
Islam yang Sholeh-sholeh kami beri Namanya sesuai dengan Hadist
Rasulullah sallallahu alaihi wa sallam Menjadi Wilayah Negeri Syam.

3. Peta Wilayah Indonesia Kami Hapus diganti dengan Nama Wilayah Syam (Negeri
Ummat Islam Akhir Zaman)

4. RI bubar dan Hilang, Berganti Nama Organisasi Penyamun Indonesia (OPI)

Kepada para Alim Ulama cerdik cendikia Islam, Mari bersama-sama kita
tegakkan Islam dan menjadikan AlQuran dan As Sunnah Rasulullah SAW
menjadi satu-satunya sumber hukum yang berkuasa di Wilayah Syam.

Umat Islam tidak layak untuk hidup tentram di-RI,
RI adalah bagian dari Negara Zionis Internasional, Negara Dajjal.

Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah (Melayu) menghimbau melalui
Aqidah Islam bahwa Semua Negara binaan Dajjal adalah Jibti dan Thagut
yang harus dihancurkan, bukan menjadikannya tempat bernaung dan merasa
hidup tentram di dalamnya sampai akhir hayat.

Akhir Zaman adalah Masa-nya seluruh umat islam harus berperang melawan
Zionis Internasional yang di Komandoi Israel. Waktu akan kian mendekat
Maka Umat Islam secara terpaksa atau secara ikhlas menjadi dua
gelombang besar wala kepada Zionis atau wala kepada Islam.

Bila Umat Islam yang berada di Wilayah Negeri Syam ridha pasrah dan
tunduk dibawah Tekanan OPI (organisasi Penyamun Indonesia), maka
bersiaplah menjadi negeri yang mengerikan.

Dan betapa banyak penduduk negeri yang mendurhakai perintah Tuhan
mereka dan Rasul-rasul-Nya, maka Kami hisab penduduk negeri itu dengan
hisab yang keras, dan Kami azab mereka dengan azab yang mengerikan.
(Qs. At-Thalaq :8)

Dan demikianlah Kami jadikan pada tiap-tiap negeri penjahat-penjahat
yang terbesar agar mereka melakukan tipu daya dalam negeri itu. Dan
mereka tidak memperdayakan melainkan dirinya sendiri, sedang mereka
tidak menyadarinya. (Qs. Al-an am : 123)

Dan begitulah azab Tuhanmu, apabila Dia mengazab penduduk negeri-
negeri yang berbuat zalim. Sesungguhnya azab-Nya itu adalah sangat
pedih lagi keras. (Qs. Huud:102)

Dan berapa banyak penduduk negeri yang zalim yang teIah Kami
binasakan, dan Kami adakan sesudah mereka itu kaum yang lain sebagai
penggantinya. (Qs. Al-Anbiyaa:11)


Hai orang-orang beriman, perangilah orang-orang Kafir (OPI) yang ada
disekitar kamu, hendaklah mereka merasakan keganasan darimu,
ketahuilah Allah bersama orang-orang yang bertaqwa (Qs. At-Taubah:123)

..dan perangilah kaum musyrikin itu semuanya sebagaimana merekapun
memerangi kamu semuanya, dan ketahuilah bahwasanya Allah beserta
orang-orang yang bertakwa. (Qs. At-Taubah:36)

PANGLIMA PERANG PASUKAN KOMANDO PANJI HITAM
Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh
angsahitam@inbox.com

19 April 2016 at 14:45 comment-delete

Tabayun

8 May 2016 at 19:15 comment-delete

Saya bersama mu lailahaillah muhamadar rasullullah

12 May 2016 at 13:32 comment-delete

Saya bersama mu lailahaillah muhamadar rasullullah

12 May 2016 at 13:32 comment-delete

Fitnah dunia... jangan saling menghakimi antara malaysia dan indonesia..
Mari kita benahi diri kita masing".. bertaqwa kepada ALLAH S.W.T..
Hal seperti ini yang akan menjadikan perang sodara..
Berfikirlah b

13 May 2016 at 06:05 comment-delete

saya rasa pasukan timur panji hitam adalah kelompom ISIS, karena mereka memiliki tujuan yg sama nantiny dengan imam mahdi.. yaitu utk menjayakan islam di dunia dan menyingkirkan kemaksiatan di negara2 eropa ataupun asia.... ISIS juga menerapkan sistem hukum Allah swt.. dimana yg indonesia dan negara eropa tau, mereka kejam, adanya pemenggalan kepala utk orang yg membunuh, memotong tangan utk orang mencuri,dll.. bukankah itu hal yg benar?? berarti mereka percaya pada Al quran dan ajaran Rosulullah saw. tidk melakukan Bid'ah...lantas, knapa kalian begitu sayang sekali dgn orang2 barat seperti AS,inggris,dll.. bukannya kalian sesama islam adalah saudara? kenapa Amerika berkata demikian lalu kalian cepat percaya? sedangkan yg ISIS katakan kalian tdk percaya? siapa saudara kalian? bukankah orang2 kafir musuh kita dan pasukan Dajjal yg nanti kaum islam lawan bersama al mahdi?.. berpikirlah sebelum kalian betindak dan berkata.. galih info sebanyak2ny.. jgn dari 1 info/berita.. lalu kalian mudah percaya begitu saja.. kita diberi akal untuk memilih mana yg haq dan bathil...lalu, panji hitam... bukankah bendera ISIS/daulah islamiyah berwarna hitam? lihatlah berita asli tentang mereka... hidup rakyat Syam damai semenjak adanya ISIS/daulah islamiyah...mereka memaksa orang kafir utk masuk islam karena.. untuk menjayakan islam kembali di dunia dan berjuang bersama Al-mahdi...dan salah satu tanda kemuncullan Dajjal.. mau pilih pasukan mana? pasukan negara Amerika dan eropa lainnya yg bersama dajjal atau islam bersama para khalifah dan mujahidin dari Syam?

18 May 2016 at 18:50 comment-delete

bagus pendapatnya namun cuma memecah belah umat saja.

21 May 2016 at 10:35 comment-delete

Kami sangat setuju dgn daulah islamiah...tp kami tidak setuju dgn peperangan antar saudara semuslim....memang benar indonesia bkn hukum islam tp mayoritas d indonesia muslim...apakah suda tepat waktunya kita berperang d tanah sendiri.......sabarlah kawan semua akan mengalir dgn waktuny.....kami percaya islam bakal berjaya d dunia...

30 May 2016 at 22:54 comment-delete

Perang ghaib sntiasa mengunakan senjata asal dan ilmu2 ghaib...bukan kah ini juga perang..? Kekuatan seorg wali bisa memusnahkan sebuah kerajaan jin yg kuat...dan hakikatnya...ia tetap suatu perkara yg tidak terlihat.

2 June 2016 at 22:41 comment-delete

Pembukaan Undang2 Dasar negara republik Indonesia 1945

"Bahwa sesungguhnya kemerdekaan itu ialah hak segala bangsa dan oleh sebab itu, maka penjajahan diatas dunia harus dihapuskan karena tidak sesuai dengan perikemanusiaan dan perikeadilan."

"Dan perjuangan pergerakan kemerdekaan Indonesia telah sampailah kepada saat yang berbahagia dengan selamat sentosa mengantarkan rakyat Indonesia ke depan pintu gerbang kemerdekaan negara Indonesia, yang merdeka, bersatu, berdaulat, adil dan makmur."

"Atas berkat rahmat Allah Yang Maha Kuasa dan dengan didorongkan oleh keinginan luhur, supaya berkehidupan kebangsaan yang bebas, maka rakyat Indonesia menyatakan dengan ini kemerdekaannya."

"Kemudian daripada itu untuk membentuk suatu pemerintah negara Indonesia yang melindungi segenap bangsa Indonesia dan seluruh tumpah darah Indonesia dan untuk memajukan kesejahteraan umum, mencerdaskan kehidupan bangsa, dan ikut melaksanakan ketertiban dunia yang berdasarkan kemerdekaan, perdamaian abadi dan keadilan sosial, maka disusunlah kemerdekaan kebangsaan Indonesia itu dalam suatu Undang-Undang Dasar negara Indonesia, yang terbentuk dalam suatu susunan negara Republik Indonesia yang berkedaulatan rakyat dengan berdasar kepada :

Ketuhanan Yang Maha Esa,

kemanusiaan yang adil dan beradab,

persatuan Indonesia, dan kerakyatan yang dipimpin oleh hikmat kebijaksanaan dalam permusyawaratan/perwakilan,

serta dengan mewujudkan suatu keadilan sosial bagi seluruh rakyat Indonesia."

Kebetulan kah?? Hehe

8 July 2016 at 09:48 comment-delete

Assalamualaikum.my brother ikhwan and ikhwani.saya dari indonesia.sesungguhnya Indonesia dan malaysia adalah kerabat dekat dan saudara muslim yang dekat.hati2 wahai muslim indonesia dan malaysia jangan mau di adu domba sama orang2 kafir laknatullah.dzazakallahu khairat.😊😊😊

17 August 2016 at 20:44 comment-delete

Assalamualaikum.my brother ikhwan and ikhwani.saya dari indonesia.sesungguhnya Indonesia dan malaysia adalah kerabat dekat dan saudara muslim yang dekat.hati2 wahai muslim indonesia dan malaysia jangan mau di adu domba sama orang2 kafir laknatullah.dzazakallahu khairat.😊😊😊

17 August 2016 at 20:50 comment-delete

Ya! Tepatnya MELAYU SUMATERA.

1 September 2016 at 22:24 comment-delete

Ya! Tepatnya MELAYU SUMATERA.

1 September 2016 at 22:24 comment-delete

Ya! Tepatnya MELAYU SUMATERA.

2 September 2016 at 00:37 comment-delete

SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259 ATAU KLIK SITUS DANA GAIB

13 September 2016 at 13:59 comment-delete

This comment has been removed by the author.

23 September 2016 at 06:48 comment-delete

This comment has been removed by the author.

23 September 2016 at 06:49 comment-delete

This comment has been removed by the author.

23 September 2016 at 07:03 comment-delete

This comment has been removed by the author.

23 September 2016 at 07:06 comment-delete

This comment has been removed by the author.

23 September 2016 at 07:16 comment-delete

This comment has been removed by the author.

23 September 2016 at 07:23 comment-delete

bagaimana dengan yang dikatakan syehk ali jaber,ulama dari yordania,MUI,PBNU tentang pergerakan ISIS

23 September 2016 at 07:28 comment-delete

This comment has been removed by the author.

23 September 2016 at 07:41 comment-delete

jangan lah membahas suku,ras,dan negara yang pasti kita sama2 moeslim punya tujuan yang sama menjadi bagian dari pasukan panji hitam pembela/pendukung imam mahdi yang akan mendirikan hukum syariat islam/sunnah rasul di atas bumi ini,jadi jangan bahas yang bisa buat orang bingung. .di mana pun anda berada,suku apa,dan kulit nya apa jika pasukan dari arah timur sudah keliatan nantinya maka berbai'at lah walau kita masih bertanya2 arah timur yang di maksud dalam hadist rasulullah saw yang mana Arah nya
. jadi kita jangan berdebat ataupun berselisih karna menguntung kan bangsa Rum...
ALLAHU AKBAR ALLAHU AKBAR ALLAHU AKBAR

23 September 2016 at 08:00 comment-delete

IMAM MAHDI MENYERU
BENTUKLAH PASUKAN MILITER PADA SETIAP ZONA ISLAM
SAMBUTLAH UNDANGAN PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

Dengan memohon Ijin Mu Ya Allah Engkaulah Pemilik Asmaul Husna, Ya Dzulzalalil Matien kami memohon dengan namaMu yang Agung
Pemilik Tentara langit dan Bumi perkenankanlah kami menggunakan seluruh Anasir Alam untuk kami gunakan sebagai Tentara Islam untuk Menghancurkan seluruh Kekuatan kekufuran, kemusyrikan dan kemunafiqan yang sudah merajalela di muka bumi ini hingga Dien Islam saja yang berdaulat , tegak perkasa dan hanya engkau saja Ya Allah yang berhak disembah !

Firman Allah: at-Taubah 38, 39
Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

Berjihad itu adalah satu perintah Allah yang Maha Tinggi, sedangkan mengabaikan Jihad itu adalah satu pengingkaran dan kedurhakaan yang besar terhadap Allah!

Firman Allah: al-Anfal 39
Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.
Ketahuilah !, Semua Negara Didunia ini adalah Negara Boneka Dajjal

Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

Firman Allah: al-Hajj 39, 40
Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

Firman Allah: an-Nisa 75
Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

Firman Allah: at-Taubah 36, 73
Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

Firman Allah: at-Taubah 29,
Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
Bersiaplah menjadi Tentara Islam akhir Zaman sebelum anda dibantai oleh Zionis,Salibis,Munafiq dan Musyrikin
Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

email : seleksidim@yandex.com

Dipublikasikan
Markas Besar Angkatan Perang
Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

25 September 2016 at 15:27 comment-delete

PENDAFTARAN BELA NEGARA
KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU

Untuk Wali Wali Allah dimana saja kalian berada
Sekarang keluarlah, Hunuslah Pedang dan Asahlah Tajam-Tajam

Api Jihad Fisabilillah Akhir Zaman telah kami kobarkan
Panji-Panji Perang Nabimu sudah kami kibarkan
Arasy KeagunganMu sudah bergetar Hebat Ya Allah,

Wahai Allah yang Maha Pengasih Maha Penyayang
hamba memohon kepadaMu keluarkan para Muqarrabin bersama kami

Allahumma a’izzal islam wal muslim wa adzillas syirka wal musyrikin wa dammir a’da aka a’da addin wa iradaka suui ‘alaihim yaa Robbal ‘alamin.

Wahai ALLAH muliakanlah islam dan Kaum Muslimin, hinakan dan rendahkanlah kesyirikan dan pelaku kemusyrikan dan hancurkanlah musuh-mu dan musuh agama-mu dengan keburukan wahai RABB
semesta alam.

Allahumma ‘adzdzibil kafarotalladzina yashudduna ‘ansabilika, wa yukadzdzibuna min rusulika wa yuqotiluna min awliyaika.

Wahai ALLAH berilah adzab…. wahai ALLAH berilah adzab…. wahai ALLAH berilah adzab…. orang-oramg kafir yang telah menghalang-halangi kami dari jalan-Mu, yang telah mendustakan-Mu dan telah membunuh Para Wali-Mu, Para Kekasih-Mu

Allahumma farriq jam’ahum wa syattit syamlahum wa zilzal aqdamahum wa bilkhusus min yahuud wa syarikatihim innaka ‘ala kulli syaiin qodir.

Wahai ALLAH pecah belahlah, hancur leburkanlah kelompok mereka, porak porandakanlah mereka dan goncangkanlah kedudukan mereka, goncangkanlah hati hati mereka terlebih khusus dari orang-orang yahudi dan sekutu-sekutu mereka. sesungguhnya ENGKAU Maha Berkuasa.

Allahumma shuril islam wal ikhwana wal mujahidina fii kulli makan yaa rabbal ‘alamin.

Wahai ALLAH tolonglah Islam dan saudara kami dan Para Mujahid dimana saja mereka berada wahai RABB Semesta Alam.
Aamiin Yaa Robbal ‘Alamin

Wahai Wali-wali Allah Kemarilah, Datanglah dan Berkujunglah dan bergabunglah bersama kami kami Ahlul Baitmu

Al Qur`an adalah manhaj (petunjuk jalan) bagi para Da`i yang menempuh jalan dien ini sampai hari kiamat, Kami akan bawa anda untuk mengikuti jejak langkah penghulu para rasul Muhammad SAW dan pemimpin semua umat manusia.

Hai kaumku ikutilah aku, aku akan menunjukan kepadamu jalan yang benar (QS. Al-Mu'min :38)

Wahai para Ikwan Akhir Zaman, Khilafah Islam sedang membutuhkan
para Mujahid Tangguh untuk persiapan tempur menjelang Tegaknya Khilafah yang dijanjikan.

Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

Masukan Kode yang sesuai dengan Bakat Karunia Allah yang Antum miliki.

301. Pasukan Bendera Hitam
Batalion Pembunuh Thogut / Tokoh-tokoh Politik Musuh Islam

302. Pasukan Bendera Hitam Batalion Serbu
- ahli segala macam pertempuran
- ahli Membunuh secara cepat
- ahli Bela diri jarak dekat
- Ahli Perang Geriliya Kota dan Pegunungan

303. Pasukan Bendera Hitam Batalion Misi Pasukan Rahasia
- Ahli Pelakukan pengintaian Jarak Dekat / Jauh
- Ahli Pembuat BOM / Racun
- Ahli Sandera
- Ahli Sabotase

304. Pasukan Bendera Hitam
Batalion Elit Garda Tentara Khilafah Islam

305. Pasukan Bendera Hitam Batalion Pasukan Rahasia Cyber Death
- ahli linux kernel, bahasa C, Javascript
- Ahli Gelombang Mikro / Spektrum
- Ahli enkripsi cryptographi
- Ahli Satelit / Nuklir
- Ahli Pembuat infra merah / Radar
- Ahli Membuat Virus Death
- Ahli infiltrasi Sistem Pakar

email : angsahitam@inbox.com
masukan dalam email kode yang dikehendaki
misalnya 301 : (untuk batalion pembunuhh Thogut / tokoh-politik)


Disebarluaskan
MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU

Fata At Tamimi
singahitam@hmamail.com

25 September 2016 at 15:29 comment-delete

Gali info sebanyak-banyaknya. Teliti aqidahnya. Siapa yg berpegang pd Al qur'an dan sunnah. Ulama yordan, mui, pbnu yg anda maksud atau pihak2/ulama yg mendukung isis.

14 October 2016 at 08:44 comment-delete

Gali info sebanyak-banyaknya. Teliti aqidahnya. Siapa yg berpegang pd Al qur'an dan sunnah. Ulama yordan, mui, pbnu yg anda maksud atau pihak2/ulama yg mendukung isis.

14 October 2016 at 08:47 comment-delete
20 October 2016 at 20:18 comment-delete

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

28 October 2016 at 11:00 comment-delete

saya IBU WINDA posisi sekarang di malaysia
bekerja sebagai ibu rumah tangga gaji tidak seberapa
setiap gajian selalu mengirimkan orang tua
sebenarnya pengen pulang tapi gak punya uang
sempat saya putus asah dan secara kebetulan
saya buka FB ada seseorng berkomentar
tentang AKI NAWE katanya perna di bantu
melalui jalan togel saya coba2 menghubungi
karna di malaysia ada pemasangan
jadi saya memberanikan diri karna sudah bingun
saya minta angka sama AKI NAWE
angka yang di berikan 6D TOTO tembus 100%
terima kasih banyak AKI
kemarin saya bingun syukur sekarang sudah senang
rencana bulan depan mau pulang untuk buka usaha
bagi penggemar togel ingin merasakan kemenangan
terutama yang punya masalah hutang lama belum lunas
jangan putus asah HUBUNGI AKI NAWE 085-218-379-259 ATAU KLIK SITUS KAMI PESUGIHAN TAMPA TUMBAL tak ada salahnya anda coba
karna prediksi AKI tidak perna meleset
saya jamin AKI NAWE tidak akan mengecewakan


2 November 2016 at 10:00 comment-delete

orang malon terlalu ngarang cerita,, malaysia negara tidak punya identitas diri ,bahasa pun nebeng ,wilayah pun nebeng..haduuh haduuh jgn lh di dalami cerita itu..

3 November 2016 at 22:49 comment-delete

Melayu malaysa hidup serba mewah, pejabat indon banyak yg korupsi. Ingat baik2, islam bangkit dari kalangan org2 yg lemah, bkn lemah iman, bkn pula lemah pengetahuan apalagi fisik..

11 November 2016 at 03:05 comment-delete

salamun qoulam min robbi rohim

11 November 2016 at 20:39 comment-delete

Pak cik, saudara kami... hehe
Semoga cara kalian merendahkan bangsa kami indonesia tidak menjadikan kemunduran bagi bangsa kalian yang haibat. Hehe
Saya sebagai masyarakat indonesia sangat2 berterima kasih atas perlakuan bangsa kalian kepada bangsa kami, sehingga kami bisa terus berbenah memperbaiki kekurangan yang ada pada bangsa indonesia. Hinaan kalian bukanlah suatu penderitaan bagi kami, melainkan proses penempaan mental yang sangat berharga. Bukankah keindahan dan kekuatan permata itu ditempa melalui berbagai proses alam yang rumit panjang?
Kami dijajah, kami dikhianati, kami ditindas, kami diguncang krisis, kami dihantam berbagai bencana alam, kami diserang korupsi, narkoba mewabah, kami diserang terroris, kami di kelilingi dan diganggu negara persemakmuran british, kami dikelilingi pangkalan militer as tak puas sampai disitu para pengikut dajjal menciptakan gerakan separatis di aceh dan papua termasuk pelaku bom bali dll, apakah bangsa kami panik atau hancur?? Kami survive dan terus berbenah. Hehehe, Allah menempa kami dengan caranya.. kami yakin kalian sebagai bangsa terdekat cukup cerdas dan mampu mempelajari sejarah bangsa kami, atau pengetahuan bangsa kalian tentang kami tidak seberapa dibanding pengetahuan bangsa pejuang di negeri kiblat pertama yang sedang berperang melawan bangsa pemuja tirani?? https://youtu.be/rSG-xoBmPUs
Hehe, kemana nyali tentara dajjal ketika merah putih berkibar ditanah palestina??
Tahukah kalian jikalau indonesia hospital berdiri kokoh ditanah palestina?????? https://youtu.be/v-11cd3pzHw
KAMI TIDAK HEBAT TAPI KAMI TERLATIH, KAMI ADALAH INDONESIA

16 November 2016 at 18:16 comment-delete

Indon klu berbual ,dia sorang hebat .
dia saja reti perang
dia saja reti halau penjajah

orang lain semua tak reti
semua lari

indon sahaja bagus dalam dunia
org lain semua tak bagus , tak berani

sifat ujub , takbur , dari negara indon ke Allah nak beri panji2 hitam ? org gila saja percaya.

30 November 2016 at 20:33 comment-delete

Jangan terlalu yakin panji hitam akan datang dari negara timur di bumi(indonesia dan malaysia) beberapa riwayat menyebutkan panji hitam muncul dari daerah khurasan (timur jazirah arab) atau sekarang wilayah afganistan dan sekitarnya. Dimanapun kaum itu muncul mereka akan berjuang demi islam. Jadi gak ada gunanya berdebat masalah ini mereka (panji hitam) gak berjuang demi negara tapi demi ISLAM.

6 December 2016 at 19:40 comment-delete

Jangan terlalu yakin panji hitam akan datang dari negara timur di bumi(indonesia dan malaysia) beberapa riwayat menyebutkan panji hitam muncul dari daerah khurasan (timur jazirah arab) atau sekarang wilayah afganistan dan sekitarnya. Dimanapun kaum itu muncul mereka akan berjuang demi islam. Jadi gak ada gunanya berdebat masalah ini mereka (panji hitam) gak berjuang demi negara tapi demi ISLAM.

6 December 2016 at 19:41 comment-delete

Assalamualaikum...ilmu ghaib,yg nie bukan dikata cara khalifah Allah tapi khalifah di pandu oleh syaitan,lupakan kita bahawa di zaman nabi atau di zaman wafatnya para sahabat tidak pernah mengunakan ilmu ghaib,kenapa? Kerana mereka tahu apa yg turunkan oleh Allah kpd Rasulullah saw adalah perintah dan hukum2 Allah mutlak,org yg mempercayai ilmu ghaib datang daripada Allah sedangkan itu tipu daya Allah supaya di lebih taksub dan bertulis buta dgn imam2 mereka selain Allah,maka golongan yg mempunyai ilmu ghaib itu akan di kalahkan oleh golongan kafir dan golongan kafir di kalahkan golongan islam yg jauh dari syirik dan bid'ah kerana perbuatan itu bukan redha Allah tapi pujuk rayu syaitan kepada Allah sebagaimana yg terjadi pada Nabi ayyubi as sewaktu iblis dan pengikut2 mencuri berita mendengar para malaikat menceritakan kehebatan nabi ayyubi as,lalu pengikut memberitahu dan iblis merasa amatlah cemburu kepada Nabi Ayyub as lalu iblis memasang tipu daya,dan berjumpa Allah sedangkan Allah itu Maha Mengetahui apa tujuannya,lalu iblis tidak percaya Bahwa Nabi Ayyub as adalah seorang penyabar,lalu iblis meminta izin utk menguji Nabi Ayyub,sedangkan Allah Maha Mengetahui tentang Hamba-Nya tetap dalam kesabaran walaupun apa yg terjadi pada hamba-Nya..Nauzubillah min dzalik..wallahualam bishowab..

18 December 2016 at 18:05 comment-delete

Maksud hamba di zaman wafatnya Nabi..

18 December 2016 at 18:08 comment-delete

Lagi sekali pembetulan..buka bertulis tapi bertaklid buta

18 December 2016 at 18:10 comment-delete

Lagi sekali pembetulan..buka bertulis tapi bertaklid buta

18 December 2016 at 18:10 comment-delete

Maksud hamba di zaman wafatnya Nabi..

18 December 2016 at 18:14 comment-delete

Assalamualaikum...ilmu ghaib,yg nie bukan dikata cara khalifah Allah tapi khalifah di pandu oleh syaitan,lupakan kita bahawa di zaman nabi atau di zaman wafatnya para sahabat tidak pernah mengunakan ilmu ghaib,kenapa? Kerana mereka tahu apa yg turunkan oleh Allah kpd Rasulullah saw adalah perintah dan hukum2 Allah mutlak,org yg mempercayai ilmu ghaib datang daripada Allah sedangkan itu tipu daya Allah supaya di lebih taksub dan bertaklid buta dgn imam2 mereka selain Allah,maka golongan yg mempunyai ilmu ghaib itu akan di kalahkan oleh golongan kafir dan golongan kafir di kalahkan golongan islam yg jauh dari syirik dan bid'ah kerana perbuatan itu bukan redha Allah tapi pujuk rayu syaitan kepada Allah sebagaimana yg terjadi pada Nabi ayyubi as sewaktu iblis dan pengikut2 mencuri berita mendengar para malaikat menceritakan kehebatan nabi ayyubi as,lalu pengikut memberitahu dan iblis merasa amatlah cemburu kepada Nabi Ayyub as lalu iblis memasang tipu daya,dan meminta kpd Allah sedangkan Allah itu Maha Mengetahui apa tujuannya,lalu iblis tidak percaya Bahwa Nabi Ayyub as adalah seorang penyabar,lalu iblis meminta izin utk menguji Nabi Ayyub,sedangkan Allah Maha Mengetahui tentang Hamba-Nya tetap dalam kesabaran walaupun apa yg terjadi pada hamba-Nya..Nauzubillah min dzalik..wallahualam bishowab..

18 December 2016 at 18:16 comment-delete

Jgn sesama kita muslim menghina bangsa serumpun seagama kerana ada kalangan kita sudah punya pertalian darah sesama Malaysia dan Indonesia melalui perkahwinan yg sah.

20 December 2016 at 07:43 comment-delete

Jgn sesama kita muslim menghina bangsa serumpun seagama kerana ada kalangan kita sudah punya pertalian darah sesama Malaysia dan Indonesia melalui perkahwinan yg sah.

20 December 2016 at 07:44 comment-delete

Analysis yang meng ada2...kehendak yg terlalu di paksakan..
Melihat ke 2 negara ini(indonesia dan malaysia) nampaknya tdk akan mampu menjadi pasukan imam mahdi, malaysia dgn kekayaan yg di banggakan,hidup rakyatnya yg tidak pernah mengenal kata susah dan selalu sejahtera,maka saya pikir dgn mengangkat senjata2 maka tangan2 orang malaysia akan berat(malas) bahkan utk terkena terik matahari saja orang2 ini takut.. Saya tidak akan berbaiat dgn orang malas".. tidak ada ciri2 yg signifikan mereka ini akan jadi pasukan tangguh., indonesia,? mereka ini pernah menderita ber abad2 lamanya di bawah penjajah, mereka berjuang bahu membahu demi tegaknya bangsa...saya pikir pejuang indonesia lbh layak dri pada pejuang melayu yg malas..tapi tidak dmikian.. bhkan saya melihat masyarakat islam 2 negara ini sudah termakan fitnah2 dgn lebih cinta dunia dari pada cinta akhirat.
Saya lebih yakin orang2 khurasan lah pasukan tsb..
TALIBAN.. Mereka lah pasukan islam terkuat saat ini...

1 January 2017 at 22:25 comment-delete

ALLAHHU AKBAR

12 January 2017 at 18:47 comment-delete

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

8 February 2017 at 14:25 comment-delete
13 February 2017 at 04:48 comment-delete

Ga perlu cemas tentang panji hitam. Mereka pasukan tak terkalahkan. Hanya Allah yang tau dari mana dan siapa panji hitam. Yang jelas panji hitam bukan orang lemah. Banyak kemungkinan dari negara yang banyak umat muslimnya. Terutama muslim hati dan pikiran. Dan berarti bukan suatu negara yang mengandalkan kemewahan duniawi. Dan mungkin bukan dari negara maju.

2 March 2017 at 04:00 comment-delete

Sepertinya di asia indonesia lah yg mempunyai kemungkinan besar menjadi pasukan panji hitam, mungkin kondisi kami sedang tidak baik tapi kami akan segera bangkit. Bangsa indonesia adalah bangsa para pejuang yg dari moyangnya memang sudah biasa berperang.

18 March 2017 at 10:10 comment-delete

Astagfirallah kita semua sahabat knp kalian memperdebatkan masalah yg blm pasti kbnranya biarlah allah yg menunjukan jgn ssling menjelekan.ingat indo d malasia sama beragama islam berarti bersaudara tidak kah kita saling jabat tangan.apa lagi menghina indo bnyak korupsi stiap negara pasti ada yg pemimpin yg korup.hanya allah lah yg tau kawan berkata bijaklah dlm menyikapi msalah jgn menyudutkan kami bangsa indonesia taukah kalian bnyak bngsa infonesia selalu di hina oleh bngsa kalian indo ttp sabar tp ingat ksabaran ada batasannya kelak allah yg membalas smua kami bangsa indonesia merdeka dg perjuangan titik darah penghabisan senjata bambu runcing mampu mngalahkan meriam itu karena ijin dr allah.infonesia negri para wali ingatlah itu.jadi marilah kta bersilahturahmi jgn ssling menghina allah maha besar jdi hanyaa allah yg pantas sombong.

28 April 2017 at 20:29 comment-delete

hati-hati dengan penyebaran berita yang memojokkan umat islam. silahkan gabung ke situs khilafah indonesia http://transparan.org/ untuk mengetahui perkembangan mereka pejuang islam di syam.

5 May 2017 at 23:50 comment-delete

Panji hitam bukan berasal dari orang2 sombong.. yang sllu membanggakan negaranya.. apa kalian ini aneh2 saja mimpi disiang bolong.. al mahdi dan pasukannya bersikap kasih lemah lembut sesama muslim trus kalau yang suka menghujat saudara muslim lainnya tidak patut menjadi pasukan al mahdi apalagi menjadi penimpinnya..

15 May 2017 at 08:00 comment-delete
24 May 2017 at 01:52 comment-delete

Sepatutnya,kita bersatu.kerana kita serumpun. Kita bersaudara atas nama islam. Tetapi apa yg sy lihat ada segelintir yg masih berbangga dgn bangsa mereka, dan berpuak puak. Sedarlah saudaraku, skrg sudah akhir zaman. Sampai bila harus bermusuhan? Ayuhlah saudaraku,bangkitlah seluruh nusantara bersama sama kita berdiri mempertahankan dan memperjuangkan Agama Islam.jihad kejalanNYA. Allahuakbhar

19 June 2017 at 20:39 comment-delete

Para mujahidin Daulah islamiyah adalah pasukan panji hitam sebelum datangnya imam mahdi.
simak selengkapnya di http://transparan.id

17 July 2017 at 18:21 comment-delete

Buset ni orang melayu malaysia,saya orang minang,dan perlu lo ingat raja2 malaysia,champa,brunei,sulu,kesultanan melayu itu asalnya dari indonesia,dari kerajaan minang kabau,malaysia pake panji hitam dari mana negara lo aja budak inggris kemerdekaan cuma hadiah penjajah,bendera hitam datang dari indonesia karena banyak penjajah yang datang ke sini kembali dengan tangan hampa,"pasukan yang tak kalah dengan pasukan lain"ya indonesia portugis,inggris,belanda,jepang,kami menang perang,melayu yang di bilang hadist itu ya melayu indonesia,karna bagi bangsa indonesia kalah itu bukan pilihan,lebih baik hancur berkeping bersama negara daripada melihat kerakusan penjajah,lebih baik mati bersama bangsa dari pada melihat penindasan atas mereka,jadi yang berhati besi itu adalah melayu indonesia karna senantiasa berjuang dan terus berjuang,kami terbiasa berjuang dari dulu hingga sekarang,beda dengan kalian malaysia yang menerima penjajahan dan kemerdekaan pun cuma belas kasihan penjajah,hehehe,sebelum berbicara cermin dulu pak cik,biar terlihat pintar dikit

22 July 2017 at 02:13 comment-delete

Ya salaaam. Jgn lah bermusuhan sesama umat muslim. Jgn lah negara jadi pembeda diantara kita. Jgn pula kita terbawa berita radikal,syirik, dan yg negatif. Hanya allah saja yg tahu dimana imam mahdi akan keluar. Tak masalah di indonesia atau malasia atau bruneei atau afgan atau irak. Karena yang penting dia di utus allah untuk umat islam. Sebaik nya kita perbaiki diri saja, karena semua manusia itu sama di mata allah swt. Mau indo atau malasia atau apalah. Yg penting keimanan nya saja. Yg saya lihat disini semua hanya memikir kan ras dan bangsa saja. Bukan islam. Jadi untuk menjadi seorang muslim yg baik maka hapus lah perbedaaan diantara kaum muslimin. Semoga allah swt membimbing kita

26 July 2017 at 01:46 comment-delete

Post a Comment



Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ