Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Putus Cinta, Gadis Bunuh Diri Terjun Dari Tingkat 12.

Putus Cinta, Gadis Bunuh Diri Terjun Dari Tingkat 12



Seorang perempuan melayu berumur lingkungan 20 tahun, berbaju lengan panjang berwarna pink, berseluar jeans hitam dan berselipar hitam telah terjun dari tingkat 12 Flat Tioman, Taman Melati, Gombak sekitar jam 5.46 petang tadi.

Menurut saksi, gadis tersebut termenung di tingkat 12. Tidak lama kemudian keadaan menjadi panik dengan kereta polis. Jiran yang berhampiran cuba menghalang gadis tersebut terjun, malah mereka cuba menarik baju gadis berkenaan. Tengah jirannya cuba memujuk, gadis malang itu tergelincir dan jatuh ke atas porch kereta di bawah. Spekulasi mengatakan gadis itu mula panik/terkejut dengan kehadiran kereta polis.

Saksi yang melihat dari awal kejadian bergegas ke tempat kejadian. Orang di sekelilingnya sempat mengajarnya mengucap. Gadis itu tidak mengalami kecederaan di luar, mungkin kecederaan di bahagian dalaman.

Punca kejadian dikatakan gadis tersebut stress dan putus cinta. Kemudian mengambil keputusan untuk terjun dari tingkat 12.

Al-fatihah…


2 comments:

taman melati...area tempat ika selalu pergi ni sebab ada pakcik duduk sana...
hmm kalau stress cari laa tepat lain nak termenung, mungkin dia takde intention nak bunuh diri pun, tapi macam yang disampaikan laa, tergelincir...kesian :/

14 December 2013 at 09:30 comment-delete

Oh, mudahnya dia membuat keputusan. Jagalah iman supaya jangan rapuh.

14 December 2013 at 12:27 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ